Учені з університету Ньюкасла докладно вивчили, як хлопчики і дівчатка навчаються нової мови, і дійшли  цікавих висновків. Учасниками дослідження стали діти віком 8 років. У рамках експерименту малята мали пройти тест, що складався з 29 правильних і 29 неправильних дієслів. Однією з умов досліду було те, що ці дієслова вже були знайомі. Тест складався з компонентів, що містять два речення. У першому реченні дієслово було, в другому реченні дитині необхідно було вставити дієслово з першого речення, проте використовувати іншу форму цього дієслова. Приміром, в тексті речення «Я чищу зуби щодня. Вчора я теж … зуби». Учасник експерименту мав максимально точно і дуже швидко вписати відсутнє слово. Після закінчення експерименту вчені проаналізували  відповіді. Дослідження показало, що в дівчаток є схильність до запам’ятовування слів повністю. Тоді як у хлопчиків виявлене аналітичне ставлення до мови. Хлопчики використовують граматичні навички та конструюють словесні форми. На думку багатьох експертів, шкільні плани навчання більше підходять дівчаткам, тому й успішність у дівчаток перевищує успішність хлопчиків. Після проведення низки додаткових досліджень можна буде внести в навчальну програму коригування, щоб максимальну користь від навчання отримували й хлопчики. За матеріалами  сайту  deti.mail.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу