Учені з університету Ньюкасла докладно вивчили, як хлопчики і дівчатка навчаються нової мови, і дійшли цікавих висновків.
Учасниками дослідження стали діти віком 8 років. У рамках експерименту малята мали пройти тест, що складався з 29 правильних і 29 неправильних дієслів. Однією з умов досліду було те, що ці дієслова вже були знайомі.
Тест складався з компонентів, що містять два речення. У першому реченні дієслово було, в другому реченні дитині необхідно було вставити дієслово з першого речення, проте використовувати іншу форму цього дієслова. Приміром, в тексті речення «Я чищу зуби щодня. Вчора я теж … зуби». Учасник експерименту мав максимально точно і дуже швидко вписати відсутнє слово.
Після закінчення експерименту вчені проаналізували відповіді. Дослідження показало, що в дівчаток є схильність до запам’ятовування слів повністю. Тоді як у хлопчиків виявлене аналітичне ставлення до мови. Хлопчики використовують граматичні навички та конструюють словесні форми. На думку багатьох експертів, шкільні плани навчання більше підходять дівчаткам, тому й успішність у дівчаток перевищує успішність хлопчиків.
Після проведення низки додаткових досліджень можна буде внести в навчальну програму коригування, щоб максимальну користь від навчання отримували й хлопчики.
За матеріалами сайту deti.mail.ru