Як інтегрувати "молодшого спеціаліста" в ПТО, говорили в Комітетах - dsc 3105 1У Комітеті з питань науки і освіти відбулася нарада з питання інтегрування освітнього рівня “молодший спеціаліст” у систему професійної освіти у зв’язку з прийняттям нової редакції Закону України “Про вищу освіту”.

У нараді взяли участь представники Міністерства освіти і науки, Міністерства соціальної політики, Національної академії педагогічних наук, Федерації роботодавців, Всеукраїнської Асоціації працівників професійно-технічної освіти, Всеукраїнської Асоціації працівників вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, експерти.

Голова Комітету Лілія Гриневич на початку засідання зазначила: “Ми маємо дуже мало часу, щоб підготуватися та ефективно здійснити впровадження Закону України “Про вищу освіту”, який, сподіваємося, буде скоро підписаний. Нам необхідно узгодити та врегулювати проблемні аспекти, пов’язані з темою “молодшого спеціаліста” в контексті впровадження закону. Саме ця тема викликала певний спротив серед закладів І та ІІ рівнів акредитації”.

Лілія Гриневич також наголосила на необхідності “зрозуміти, яким чином найбільш продуктивно інтегрувати “молодшого спеціаліста” в систему професійної освіти, підсилюючи та розвиваючи її таким чином”. Нам необхідно врахувати це в базовому Законі “Про освіту”, над яким уже працює Комітет”, – зазначила вона.

Голова Комітету вважає, що надзвичайно важливим є усвідомлення, як формуватиметься мережа закладів професійної освіти та мережа закладів вищої освіти. “Це ті позиції, щодо яких хотілося б сьогодні домовитися та прийняти документ, на який неодмінно зважатиме робоча група під час роботи над законопроектом “Про освіту”, – зазначила голова профільного комітету у ВРУ.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *