Дослідження роботи двигунів внутрішнього згоряння студентам магістратури замовило Харківське конструкторське бюро з двигунобудування. Студенти мали запропонувати конструкторам шлях, як зменшити шкідливі викиди при роботі двигунів. Завдання було грандіозним і цим цікавим. Масштабний дипломний проект став реальним майданчиком для досліджень. Адже студентам запропонували реальну заявку на дослідження і розробки від конструкторського бюро. Тепер їхні наукові дослідження дозволять зменшити шкідливі викиди та визначити деформацію деталей при форсуванні двигуна.  Наукові дослідження у Національному технічному «Харківському політехнічному інституті» та «Національному транспортному університеті» тривали впродовж двох років. Днями відбувся онлайн-захист комплексних магістерських наукових проектів. Магістерські науково-дослідні роботи стали комплексними, попри те, що розроблялися студентами різних вишів. Вони доповнювали одне одного: магістри НТУ «ХПІ» зосередилися на конструкції і характеристиках робочого процесу ДВЗ, а магістри НТУ – на проблемах, пов’язаних із експлуатацією ДВЗ на транспортних засобах. Про роботу студентів над реальними проектами говорять вже давно, однак лише тепер такий проект вдалося втілити. За час роботи над замовленням студенти взяли участь у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук, а також подали заявку на патент.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу