Теорія – добре, практика – ще краще - WWWУчасники літньої школи в Геттінгені поділилися з «Освітою України» враженнями від поїздки

Світлана Третяк, навчально-виховний комплекс № 9 (м. Луцьк):
– Із чотирнадцяти днів нашого перебування десять були навчальними. Щоранку ми їзди­ли до XLab, де проводили весь день. Раніше я не працювала в такій сучасній лабораторії, обладнаній мікроскопами, нагрівальними приладами – практично всім необхідним для проведення дослідів. Після занять ми вечеряли, їздили на екскурсії.

Роман Гетьман, Кельменецький ліцей (Чернівецька область):

Теорія – добре, практика – ще краще - 2WW– У лабораторії ми працювали з таким обладнанням, яке в Україні школярам важко навіть побачити! Нам читали лекції

доктори наук, тож рівень викладання був значно вищий за той, що отримуємо в школі. Ми проводили досліди, наприклад, генетично модифікували клітини: брали розчин ДНК із певним геном, вводили його в субстрат з культурою клітин, додавали реагенти. Власноруч синтезували аспірин, виділяли кофеїн із чаю, видобували барвники. Пройшли курс із нейрофізіології, де вивчали принцип роботи натрій-калієвого насоса. Літня школа надихнула мене на роздуми, навіть змінила деякі погляди й уподобання. Планую вступити до медичного навчального закладу, бо хочу пов’язати своє життя з біологією.

Теорія – добре, практика – ще краще - 3WW

Антон Назаров, Харківська гімназія № 47:
– Найцікавішим для мене був експеримент вживлення в клітину ДНК гена білка, який флуоресціює. Потім цей білок почав напрацьовуватися в клітині, і ми бачили, як вона світиться під ультрафіолетом зеленим світлом. Тобто ми побачили на власні очі, як працює клітина. Було цікаво використовувати сучасне обладнання. Після базових ґрунтовних лекцій одразу була практика – по дві особи в групі, потім обговорювали результати. Наприклад, нам пояснили принципи виникнення потенціалів дії, ми перевірили це, використовуючи мікроманіпулятори.
Ігор Пекеліс, Херсонський академічний ліцей:
Теорія – добре, практика – ще краще - 4WW

– До літньої школи я їхав з упевненістю, що найцікавішим для мене буде курс із хімії і молекулярної
біології. Але мене захопила нейрофізіологія, яка дає уявлення про весь організм.
В Європі я побував уперше. Побачити вдалося небагато, адже графік занять був досить напружений. Але місцеві жителі приємно здивували. Мешканці Геттінгена – і дорослі, й малі, незалежно від статку – їздять не на машинах, а на велосипедах. Це – академічне містечко. Кожен четвертий – студент, кожен другий працює чи пов’язаний з університетом. Як тут кажуть, Геттінген – місто, яке дає знання.

 

Теорія – добре, практика – ще краще - 5WWАнастасія Горлова, Запорізька гімназія № 28:
– У лабораторії здивувала кількість реактивів, адже у школі їх було значно менше. Ми мали можливість самостійно робити всі досліди, а не просто спостерігати за вчителем. Тому відчули себе справжніми експериментаторами. На курсі молекулярної біології ми працювали з піпетками, на хімії – зі спеціальним хімічним обладнанням, на нейро­фізіології – із замінювачем імпульсів току, клітинами.
Ця поїздка до Німеччини зміцнила бажання стати біо­логом. Це надзвичайно цікаво. Тож планую продовжити навчання в КНУ імені Тараса Шевченка на біо­логічному факультеті.

 

 

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *