Нагадаємо, що 8 липня 2014 року на підставі рішення Акредитаційної комісії  МОН України анульовано ліцензію державного вищого навчального закладу «Київський університет управління та підприємництва». Отже, цей навчальний заклад втратив право надавати освітні послуги та брати участь у вступній кампанії. 

Тож Міністерство освіти і науки України наголошує, що за студентами, які навчалися за рахунок коштів державного бюджету, будуть збережені місця державного замовлення. А переведення студентів, які навчалися за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб, Міністерство освіти і науки рекомендує здійснювати на договірній основі зі збереженням умов оплати, що були передбачені угодою з Київським університетом управління та підприємництва.

Щоб перевестись для продовження навчання (роботи) в іншому вищому навчальному закладі, МОН пропонує звернутись до відповідальних осіб у цих ВНЗ:

Напрям підготовки (спеціальність)

Вищий навчальний заклад

Відповідальна особа

Телефон

Міжнародна економіка

Економіка підприємства

Маркетинг

Фінанси і кредит

Облік і аудит

Менеджмент

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

проректор

Олексюк Олексій Іванович;

відповідальний секретар приймальної комісії

Садовник Олександр Володимирович

456-52-58;

456-62-08

Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

завідувач кафедри

Карамушка Віктор Іванович;

провідний спеціаліст кафедри екології

Чорнобук Людмила Володимирівна

067-403-53-45,

066-714-21-05;

096-115-02-71,

425-60-57

Теплоенергетика

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

проректор, завідувач кафедри

Варламов Геннадій Борисович

декан факультету

Письменний Євген Миколайович

067-441-00-40;

236-10-34

Готельно-ресторанна справа

Туризм

Київський національний торговельно-економічний університет

проректор

Шаповал Світлана Леонідівна

начальник відділу

Яцюк Дмитро Васильович

531-47-40;

531-31-05

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

6 коментар до “Студенти ліквідованого університету мають перевестись до інших ВНЗ, – МОН”
  1. admin, но данная информация не подтверждена официальным документом о ликвидации вуза! На сайте лишь слова…

    1. Шановна пані Маша, ми не маємо підстав ставити під сумнів інформацію, розміщену на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України. По додаткові роз’яснення, документи тощо, зверніться, будь ласка, до Державної інспекції навчальних закладів, Акредитаційної комісії та Міністерства освіти і науки України.

  2. Документу, що підтверджує цю інформацію (стосовно ВНЗ) жодного немає!!!! Це лише набір слів.

  3. Відкритий лист

    Викладацький, трудовий та студентський колективи ДВНЗ «Київський університет управління та підприємництва» звертаються з проханням про допомогу.
    Історія, про яку йдеться, почалася з розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 697-р та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 5 серпня 2011 р. № 937, коли ДВНЗ «Державна академія житлово-комунального господарства» (ДАЖКГ) була шляхом злиття з ДВНЗ «Українська академія бізнесу та підприємництва» (УАБП) реорганізована в ДВНЗ «Київський університет управління та підприємництва» (далі – КУУП). Даним рішенням Кабінет Міністрів України знищив єдиний галузевий ДВНЗ, який здійснював підготовку та перепідготовку кадрів для житлово-комунального господарства, яке потребує глибокого реформування. Підстав для подібного рішення не було жодних: ДАЖКГ мала гарну матеріальну базу, наукове та навчально-методичне забезпечення, кваліфікований науково-педагогічний склад, постійно збільшувала кількість спеціальностей та контингент студентів. На той момент ДАЖКГ успішно функціонувала як ДВНЗ ІV рівня акредитації і налічувала більш, ніж 110 науково-педагогічних працівників, серед яких було 13 докторів наук та 56 кандидатів наук, в ДВНЗ навчалося більш, ніж 1600 студентів; здійснювалася підготовка аспірантів; регулярно працювали Вчена та Навчально-методична ради; щорічно проводилися науково-практичні конференції викладачів та студентів, у тому числі й міжнародні; регулярно видавалися підручники та інші методичні матеріали, а також труди конференцій та наукові збірники праць викладачів ДАЖКГ; здійснювалося керівництво міжнародними проектами в рамках УНТЦ; виконувалися роботи на замовлення Міністерства комунального господарства України; функціонувала сертифікована аналітично-вимірювальна лабораторія контролю якості води; успішно працювала редакція журналу «Міське господарство України»; діяли курси підвищення кваліфікації працівників ЖКГ. У складі ДАЖКГ працювало 14 кафедр, які готували фахівців з 7 спеціальностей. До складу ДАЖКГ входив також Інститут міського господарства (м. Донецьк). Заробітна плата, в основному, виплачувалася регулярно.
    Процес реорганізації почався з необґрунтованого звільнення більше 50 працівників ДАЖКГ (20 жовтня 2011 р.), суттєвої затримки виплат заробітної плати за лютий-травень 2012 р. і включав прямі зловживання, коли гроші були виплачені за касовим документом з підробленими підписами (листопад 2012). Серед тих, хто нібито отримав гроші у листопаді, значився викладач, який помер у серпні 2012 р. На момент злиття в УАБП було майже втричі менше викладачів і втричі менше студентів. З УАБП до КУУП перейшли лише 19 працівників. З жовтня 2011 року нормальний режим функціонування ДВНЗ було порушено внаслідок протистояння і суперечливих дій проректорів і в.о. ректора (персональний склад яких весь час змінювався), відсутності цілеспрямованих заходів щодо забезпечення успішної діяльності ДВНЗ КУУП, що привело до заміни в.о. ректора М.В. Жука у жовтні 2012 р. Г.І. Коротким, а останнього через 3 тижні В.В. Ткаченком (який тоді був і досі залишається ректором Міжгалузевої академії управління (МАУ). Тобто В.В. Ткаченко працював у КУУП «на громадських засадах». Було змінено практично весь ректорат. Крім того, внаслідок непродуманої кадрової політики було звільнено двох досвідчених методистів ДАЖКГ, яких замінили 5 працівників, що виявились фахово непідготовленими. Такі заходи мали наступні наслідки:
    ? КУУП практично три семестри працював у режимі ручного щотижневого складання розкладу занять;
    ? припинилася робота Вченої та Навчально-методичної рад;
    ? припинився випуск підручників та методичної літератури;
    ? було порушено координацію підготовки до науково-практичних конференцій;
    ? почався відтік молодих кадрів викладацького складу;
    ? у студентів КУУП почалось зростання невіри у сенс навчання в закладі, що увійшов у полосу штучно створеної кризи.

    У 2011-12 рр. у обох зазначених академіях завдяки діям керівників: в.о. ректора КУУП М.В. Жука (колишній ректор УАБП) та проректора КУУП Г.І.Короткого (колишній ректор ДАЖКГ) виникли борги по заробітній платі викладачам (від 3 до 6 місяців у ДАЖКГ, до 1 року в УАБП). За результатами діяльності М.В. Жука була відкрита кримінальна справа прокуратурою Печерського району м. Києва, але невдовзі вона була тихенько закрита (мабуть не без втручання «своїх» заступників з МОН України). На Г.І.Короткого кримінальну справу взагалі не було відкрито, хоча низку важливої бухгалтерської документації ДАЖКГ на момент реорганізації було знищено. Помічник в.о. ректора ДВНЗ КУУП Кузьмин С.А., який був головою ліквідаційної комісії, виявив відомість з видачі заробітної плати викладачам ДАЖКГ з підробленими підписами.
    Це був початок атаки, метою якої була, як з’ясувалось пізніше, не реорганізація, а ліквідація КУУП та захоплення його майна.
    Передача приміщень на вулицях Глазунова, 2/4 і Старосільскій, 2, у яких відбувається налагоджений навчальний процес КУУП, і гуртожитку по вул. Івана Кудрі, 31, в управління МАУ відбулася у грудні 2013 р. (Наказ МОН України №1732 від 11.12.2013). З цього моменту КУУП (в.о. ректора Ткаченко В.В.) виплачував МАУ (ректор Ткаченко В.В.) орендну плату за використання цих будівель. Колектив КУУП був повідомлений про це тільки 29 січня 2014 р. при ознайомленні з розпорядженням КМУ щодо ліквідації КУУП. Таким чином захоплення підійшло до завершення.
    У лютому 2014 р. В.В. Ткаченко розпочав прискорений процес оформлення ліцензій від імені МАУ на основі відповідних матеріалів КУУП, але без посилання на КУУП, та пообіцяв, що студенти КУУП будуть за цими ліцензіями навчатися в МАУ, яка поглинатиме КУУП. Слід зазначити, що МАУ не має ліцензій і акредитацій, необхідних для навчання і випуску студентів КУУП.
    Відчувши серйозні загрози своїй владі, Табачник Д.В. на першому ж засіданні Кабміну, очолюваному т.в.о. прем’єра С.Г. Арбузовим, швиденько «проштовхнув» розпорядження КМУ від 29.01.2014 р. № 51–р про ліквідацію КУУП з порушенням всіх чинних законодавчих норм.
    Після усунення злочинного режиму В. Януковича Генеральному прокурору України колективом викладачів та студентів КУУП була відправлена скарга з приводу рейдерського захоплення ДВНЗ КУУП, але прокуратура замість відкриття кримінального впровадження направила цю скаргу до МОН з вказівкою «розібратися й поінформувати».
    Колектив КУУП звернувся також до нового Міністра освіти і науки України С.М. Квіта з проханням провести законну реорганізацію нашого ВНЗ з поверненням його галузевого статусу як провідного навчального закладу для забезпечення галузі профільними кадрами (теплоенергетика, облік і аудит, екологія, готельно-ресторанна справа, житлова політика та утримання житла тощо), а не перетворювати його на чергову «кузню кадрів» економістів та правників «широкого профілю» і не знищувати плоди багатолітньої діяльності сотень людей, а також допомогти викладачам КУУП повернути чесно зароблені, але не отримані вчасно кошти.
    Результатом цього звернення була інспекція МОН України з перевірки стану КУУП. 4 квітня 2014 р. В.В. Ткаченко був звільнений від виконання обов’язків ректора КУУП. При цьому він не здав фінансовий звіт за 1 квартал 2014 р. і вивіз до МАУ усі документи бухгалтерії, відділу кадрів, навчально-методичного відділу та усі ліцензійні і акредитаційні справи.
    Нового виконуючого обов’язки ректора КУУП Дубаса Р.Г., колишнього декана КУУП, призначили лише 7 травня, але вже 25 червня 2014 МОН знову направив до КУУП інспекцію. Перевірка встановила, що КУУП виправив визначені попереднім актом недоліки на рівні повноважень керівництва КУУП, але залишились проблеми управління державним майном, які може вирішити тільки Міністерство. Про це Голова комісії доповів на зборах трудового колективу 2 липня 2014 року. Але вже 8 липня 2014 року в.о. ректора Дубаса Р.Г. запросили на засідання ДАК, де після обговорення цих фактів Голова комісії з голосу запропонував позбавити КУУП ліцензії на освітню діяльність, незважаючи на те, що випускові кафедри КУУП мають ліцензії на підготовку і сертифікати акредитації щодо випуску бакалаврів, спеціалістів і магістрів.
    Отже, складається враження, що хтось у МОН України дуже зацікавлений в ліквідації КУУП і ніякі аргументи на цих людей не діють.
    Завдяки активним діям колективу КУУП процес ліквідації КУУП у квітні 2014 року було призупинено, але 15 липня 2014 року на сайті МОН з’явилось повідомлення, що КУУП позбавлено ліцензії, хоча відповідного наказу МОН досі немає (22.07.14).
    Проте рейдери торжествують – КУУП, який за три дні вступної кампанії прийняв 642 заяви абітурієнтів, вимушений припинити вступну кампанію, а разом з цим – підготовку кадрів, в т.ч. у сфері комунальної теплоенергетики та енергозбереження, підготовки керівних кадрів ОСББ тощо.

    Акцентуємо Вашу увагу на загостренні протистояння колективу КУУП і Міністра у вирішенні даної проблеми. На зустрічі з колективом Університету 18.07.14 С.М. Квіт:
    • звинуватив працівників Університету у «хуліганських» діях;
    • не надав жодної чіткої та повної відповіді на питання співробітників та студентів;
    • не оперував діючими нормативними документами, що підтверджували необхідність і правомірність ліквідації Університету.
    Дії Міністра щодо анулювання ліцензії на право ведення КУУПом освітньої діяльності були виконані з порушенням як розгляду питання на засіданні ДАК, так і оприлюднення результатів цього розгляду. Зокрема:
    – в Акті перевірки, що був зачитаний на загальних зборах трудового колективу КУУП 2.07.14, не йшлося про позбавлення вузу ліцензії;
    – засідання ДАК відбулося 08.07.14 р. і того ж дня в мережі Інтернет з’явилася інформація щодо позбавлення вузу ліцензії (тобто його фактичного закриття), яка не була підтверджена необхідними реквізитами (номер реєстрації і дата наказу МОН). Цей нормативний акт на даний час відсутній в Міністерстві, а отже, і не наданий КУУП. Таким чином, своїми діями МОН порушив постанову Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 р. № 3 «Про порядок оприлюднення в мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади».
    Підтвердженням цілеспрямованих ліквідаційних дій Квіта С.М. є і той факт, що протягом 2-х місяців у КУУП було здійснено 2 перевірки (остання 25 -27 червня 2014 р.).
    В такий короткий та специфічний термін (кінець навчального року) усунути ряд зауважень попередньої перевірки неможливо, тому в акт другої перевірки потрапив критичний матеріал змісту першої перевірки (але з невідомої причини не потрапила інформація про значний обсяг фактичної роботи щодо підготовки і проведення підсумкової атестації, складання і затвердження планів роботи на новий навчальний рік, організація роботи приймальної комісії і вирішення питань фінансової діяльності закладу, які саботувало попереднє керівництво «за сумісництвом»). Отже, Міністр, призначаючи перевірку, добре знав її результати. І на зустрічі з трудовим колективом зазначив, що він очікував на це, тобто тенденційність своїх дій підтвердив.
    Зазначене означає, що, скасовуючи наказ про ліквідацію КУУП у травні 2014 р., Квіт С.М. не змінив свого рішення про ліквідацію вузу, а лише вичікував зручного часу для вирішального кроку, що і зробив 08.07.14 р., зібравши засідання ДАК у відпускний період для викладачів та канікули студентів. Вважаємо, що такі дії Міністра порушують не лише конституційні права трудового колективу КУУП, а і права студентів.
    Нанесено нищівного удару по навчальному закладу, витоки якого беруть початок з 1971 р. і який продовжує боротися за своє право працювати на освітянській ниві наперекір намаганню очільника міністерства освіти і науки знищити його. Достатньо високий рейтинг КУУПу було підтверджено тим, що станом на 16.07.14 р. у приймальну комісію надійшло 642 заяви абітурієнтів. В наступний день надійшло понад 450 абітурієнтів, у яких ми не могли прийняти документи, оскільки ЄДБО для КУУП була вже закрита.
    Враховуючи вище зазначене, просимо Вас звернути увагу на тенденційність поведінки Міністра Квіта С.М., надати нам допомогу у розв’язанні низки питань щодо продовження роботи ДВНЗ «КУУП», який здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців (в т.ч. житлово-комунального комплексу України), веде наукові дослідження з проблем розвитку, реформування та інформаційного забезпечення діяльності господарського комплексу держави і зобов’язати МОН виконати вимоги трудового колективу щодо продовження його функціонування.

    З повагою професорсько-викладацький
    склад і студентського колективу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *