Питання національної стандартної класифікації освіти обговорювали цього четверга, 31 жовтня, в Національній академії педагогічних наук України. Тут відбулися загальні освітянські збори під головуванням міністра освіти і науки Дмитра Табачника, його першого заступника Євгена Суліми та президента НАПН Василя Кременя. На заході озвучили пропозиції щодо реформування системи вітчизняної освіти, можливі ризики та очікувані результати роботи. На засідання прибули поділитися досвідом академіки з усієї України та гості з близького зарубіжжя. У результаті дві поважні освітянські структури (МОН і НАПН) підписали Програму спільної діяльності МОН та НАПН на 2014–2016 роки.

Дмитро Табачник наголосив: «Надзвичайно важливим для Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України у спільній програмі є наполеглива, повсякденна та цілеспрямована робота з реалізації Національної стратегії розвитку освіти до 2021 року, яку затвердив Президент України».

Окрім цього, Дмитро Володимирович у ході зустрічі озвучив план роботи з реформування освіти на найближчий час, перелічив здобутки та порушив низку нагальних питань, зокрема й щодо підручникотворення. Головний освітянин наголосив, що сьогодні МОН робить усе можливе, аби цей процес був ще більш відкритим і прозорим.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу