http://youtu.be/mVmWFbyaAws Чи значні шанси має жінка обійняти високу посаду, а чоловік – піти у відпустку по догляду за дитиною в Україні, цього вівторка, 17 червня, спілкувалися в Міністерстві освіти і науки. Заступник освітянського очільника Павло Полянський зустрівся із представниками вишів, Всеукраїнської мережі центрів гендерної освіти у ВНЗ і Фонду імені Фрідріха Еберта Штефаном Мойзером, аби обговорити важливість гендерних підходів у освіті. Павло Броніславович наголосив, що проблему становить визначення соціокультурних ролей чоловіка і жінки як особистостей. Так, наприклад, ілюстрації в підручниках для середньої школи прищеплюють дітям не зовсім вірне уявлення про соціальне призначення статей, та й узагалі є більш адаптованими до сприйняття хлопчиків. Крім того, в українській вищій школі існує стереотип щодо суто чоловічих і жіночих спеціальностей. Тому є над чим працювати, – наголосив заступник міністра. До речі, за підтримки Німеччини з 2011 року в Україні створено 21 центр гендерної освіти, – повідомив Штефан Мойзер. Він закликав українців використовувати потенціал людини, незалежно від статті.  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу