За три дні вступної кампанії на гарячу лінію міністерства освіти звернулося 334 особи. Лише 3 липня на консультативний телефон з питань вступу до вищих навчальних закладів прийнято 171 повідомлення та здійснено прийом 5 відвідувачів. Найбільше абітурієнтів цікавлять умови вступу, відображення інформації в ЄБДЕО – про це запитували по 39 осіб. Зокрема їх цікавило чому не працював сайт електронної подачі документів. Далі за популярністю запитання про вступ пільговиків (18 повідомлень) та помилки помилок в документах про освіту та сертифікатах, невідповідності прізвища у атестаті, дипломі та паспорті (17 повідомлень). Найменше вступників 3 липня цікавила можливість вчитися за рахунок держбюджету для отримання  другої вищої освіти, якщо перша освіта була за контрактом. Нагадаємо, з метою забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії 2013 року у ВНЗ, організації особистого прийому громадян, їх консультування з питань вступу до навчальних закладів та оперативного реагування на факти порушення законодавства про вищу освіту в Міністерстві освіти і науки на період вступної кампанії з 1 липня до 23 серпня 2013 року організовано роботу приймальні громадян та консультативного телефону «Вступна кампанія 2013 року». Прийом громадян здійснюється в кімнаті № 122 за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 10, МОН. Номер консультативного телефону з питань вступу до вищих навчальних закладів: (044) 481-32-15. Номер консультативного телефону з питань вступу до професійно-технічних навчальних закладів: (044) 279-16-56.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.