У вівторок, 19 листопада учні 10-х класів пишуть тести з біології. Так у Міносвіти вирішили перевірити рівень знань учнів із природничого предмету, щоб з’ясувати, наскільки ефективною є навчальна програма. 10-класники складають тести за збірником завдань для проведення моніторингу якості середньої загальної освіти у середній основній школі. Посібник укладений такими авторами: Н.Матяш, О.Козленко та В.Доль. За результатами випадкового відбору чисел було визначено варіанти, які складатимуть діти – це №3, 4, 7, 10. На написання тесту відведено один урок, тобто 45 хвилин. Кожен варіант тесту містить завдання, які разом максимально охоплюють зміст навчаль­ного матеріалу за весь шкільний курс біології основної школи таких класів. Таким чином там є чверть завдань із програми 7-го класу, чверть із 8-го, та половина – із 9-го. За складністю завдання також поділені: 40% із них легкі,  35% – оптимальні та 25% – складні. За кожне правильно виконане завдання тесту буде нараховано певний бал. Оцінити знання можна й самотужки. Як – написано тут…. Однак у Міносвіти застерігають бути обачними і ретельно перевіряти завдання. Особливо слід звернути увагу на завдання № 9 варіант № 4 та завдання № 16 варіант № 10, адже там допущено технічні огріхи. Правильні відповіді мають бути такими: Варіант 4 9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові. А вільна верхня пелюстка Б кількість тичинок В дві нижні зрослі пелюстки Г дві бічні вільні пелюстки 1 вітрило 2 десять 3 два 4 весла 5 човник   Варіант 10 16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала. 1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті. 2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті. 3. Яке це має значення для людини?  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу