Які теми запам’ятали, які недовчили – ефективність навчальної програми з всесвітньої історії за період основної школи покаже моніторинг якості освіти. Тест із цього предмета учні 10-х класів напишуть уже завтра – 5 грудня. Які варіанти писатимуть, читайте далі… Перевірятимуть компетентність учнів за спеціально розробленими завданнями. Вони комбіновані. Тобто під час опрацювання завдання з історичною картою перевіряється не тільки просторова компетентність і картографічні вміння, а й хронологічні, логічні та інформаційні навички. Однак чітко визначено теми, які перевірятиме моніторинг із всесвітньої історії. Таким чином при визначенні балів враховуватимуть: – знання фактів; – картографічні знання і вміння; – хронологічні знання і вміння; – розпізнавання найзначніших архітектурних і мистецьких пам’яток; – співвіднесення одиничних фактів (подій) із певними історичними процесами; – з’ясування та визначення характерних ознак подій, явищ, процесів на основі істинності та помилковості суджень; – співвіднесення понять, термінів, одиничних фактів (подій) з певними історичними процесами; – систематизація, групування фактів, які пов’язані з характеристикою (діяльністю) істо­ричної особи; – уміння аналізувати історичне джерело за пропонованими запитаннями. Які саме варіанти учні писатимуть, уже також відомо. Шляхом випадкового вибори чисел у МОН було обрано тести № 5, № 6, № 7, № 8 із збірника «Всесвітня історія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Пометун О.І., Приходько А.С., Мороз П.В.).        

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу