У дитинстві наш мозок здатен утворювати нові нейронні зв’язки надзвичайно швидко. Це необхідно нам для того, щоб швидко навчитися ходити, говорити і пізнавати світ. Але, щойно ми дорослішаємо, ця здатність зникає, і, на жаль, нам тоді потрібно більше часу, щоб запам’ятовувати нові речі.

Ученим із Стенфордського університету (США) вдалося розблокувати дитячу «гнучкість» у дорослому мозку мишей шляхом блокування функцій білка, відомого як LilrB2.

Білок LilrB2 є рецептором, що стабілізує нервові зв’язки в головному мозку. Це надзвичайно корисно для зберігання інформації, але «гальмує» процес навчання. Очевидно, білок активно пригнічує нейронну «гнучкість» у зоровій корі і, можливо, по всьому мозку.

Однак, на відміну від лабораторних мишей, у людей все значно складніше: є п’ять різних версій білка LilrB2, і тепер дослідникам належить виокремити потрібний з них, щоб розблокувати аналогічні переваги нашого  мозку, а також вивчити побічні ефекти блокування.

У разі успіху можна  не тільки розробляти нові препарати для поліпшення мозкової діяльності, а й зрозуміти, як зробити мозок більш здатним до навчання, та допомогти йому швидше відновлюватися після ушкоджень.

За матеріалами  www.popmech.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *