Днями в НТУ “ХПІ” відбувся фінальний етап Школи студентського телебачення ХПІ Online, де переможці проекту обговорили подальші перспективи розвитку студентського телебачення університету.

Протягом двох тижнів кожен, хто подав заявку на участь і пройшов відбірний тур, мав можливість відвідувати тренінги та майстер-класи від провідних спікерів, професіоналів у теле- і медіаіндустрії регіонального та національного рівня.

Заявки для участі подало понад 150 студентів різних спеціальностей – від економістів до інженерів, усі ті, хто захотів спробувати себе в новій ролі. Зрештою було вибрано 50 учасників. Фіналістами стали 30 осіб, і всі вони були запрошені до реальної команди ХПІ Online як журналісти, оператори або монтажери.

Хедлайнерами проекту стали: Дмитро Головачов – директор компанії «Ніка-Відео», Алена Ільїна-Макарова – ведуча НСН “Харьковские известия”, Сергій Гулевський – генеральний директор телерадіокомпанії “Регіон”, Кирило Горобець – директор знімальної групи кіностудії film.ua і StarMedia, Денис Красько – відеограф, директор відеостудії Avidia prod, Філіп Дикань – телеведучий, редактор інформаційного агентства “МедіаПорт”, Олег Єгоров – директор креативного агентства “Light-team”, Олександра Винокурова – smm-pr-менеджер, працювала на каналах Інтер і НТН, учасник і організатор Інтер-школи. Також під час Школи студенти відвідали студію телеканалу АТН та взяли участь у відеоконференції.

Програма Школи була побудована таким чином, що, крім лекцій, учасникам пропонували виконати практичні завдання. Фінальним випробуванням стала зйомка пілотного випуску для нової рубрики в рамках проекту “ХПІ Online”. Ці роботи були надані на загальний розгляд учасників і журі. За результатами фіналу обрали  переможців.

Після Школи всі студенти отримали сертифікати, а також призи від партнерів заходу.

«Сучасна молодь каже, що не дивиться телебачення. Але це не зовсім так. Якщо не дивиться, то читає в інтернеті, оскільки новини там такі ж, і джерела цих новин спільні», – зазначив Сергій Гулевський.

У планах оновленої команди ХПІ Online – модернізувати нинішній  формат мовлення, створити нові рубрики та вирости до національного рівня, першими в країні зайнявши сегмент студентського телебачення.

НТУ “ХПІ”

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу