• Дата: 13-11-2014 15:54:32
  • Iм’я: Maria

  • Повiдомлення:
    Может ли директор школы вмешиваться в личную жизнь учителя, или контролировать ее вне урочное время?
  • Дата: 14-11-2014 13:33:10
  • Iм’я: Циркуль

  • Повiдомлення:
    Конечно нет. Ни морально, ни юридически. Можно в принципе попробовать подать в суд.
  • Дата: 09-11-2014 12:33:54
  • Iм’я: Віталій

  • Повiдомлення:
    Якщо я вступив до училища і отримував стипендію, а тепер хочу забрати документи звідти, мені потрібно повертати стипендію???
  • Дата: 09-11-2014 16:54:16
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    Уважно перегляньте угоду, яку ви заключали з училищем при вступі. Але, наскільки мені відомо, то юридичних механізмів на це немає….
  • Дата: 06-11-2014 11:25:57
  • Iм’я: Надія

  • Повiдомлення:
    Доброго дня! Я студентка 5 курсу, у серпні вийшла замуж та змінила прізвище(поступала у вуз під своїм прізвищем). Чи можна отримати диплом на своє дівоче прізвище (на даний час знаходжусь на прізвищі чоловіка)? Дякую
  • Дата: 09-11-2014 16:51:53
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    Вам необхідно звернутися з відповідною заявою в деканат, при цьому подати копію свого паспорта та надати копію свідоцтва про одруження.
  • Дата: 06-11-2014 11:08:00
  • Iм’я: Михайло

  • Повiдомлення:
    Доброго дня! Запис в трудовій книжці вчителя “Прийнята на посаду вихователя гуртожитку училища культури і мистецтв ім. І.Огієнка”. Чи є це підставою для зарахування цього періоду до педагогічного стажу для виплати надбавки за вислугу років? Дякую.
  • Дата: 09-11-2014 16:50:20
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    У нас у ВНЗ вихователь теж входить до переліку посад педагогічних працівників та отримує такі саме надбавки, стаж іде як педстаж, і він також само проходить атестацію педагогічних працівників підвищуючи чи підтверджуючи свою категорію.
  • Дата: 09-11-2014 16:50:19
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    У нас у ВНЗ вихователь теж входить до переліку посад педагогічних працівників та отримує такі саме надбавки, стаж іде як педстаж, і він також само проходить атестацію педагогічних працівників підвищуючи чи підтверджуючи свою категорію.
  • Дата: 09-11-2014 16:50:18
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    У нас у ВНЗ вихователь теж входить до переліку посад педагогічних працівників та отримує такі саме надбавки, стаж іде як педстаж, і він також само проходить атестацію педагогічних працівників підвищуючи чи підтверджуючи свою категорію.
  • Дата: 09-11-2014 16:50:17
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    У нас у ВНЗ вихователь теж входить до переліку посад педагогічних працівників та отримує такі саме надбавки, стаж іде як педстаж, і він також само проходить атестацію педагогічних працівників підвищуючи чи підтверджуючи свою категорію.
  • Дата: 09-11-2014 16:50:14
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    У нас у ВНЗ вихователь теж входить до переліку посад педагогічних працівників та отримує такі саме надбавки, стаж іде як педстаж, і він також само проходить атестацію педагогічних працівників підвищуючи чи підтверджуючи свою категорію.
  • Дата: 01-11-2014 16:30:36
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    Чи маю я право працювати вихователем в гуртожитку ліцея не маючи пед освіти?
  • Дата: 09-11-2014 16:56:13
  • Iм’я: Igor

  • Повiдомлення:
    Дане питання необхідно вирішувати з керівником НЗ, деякі керівники можуть взяти працівника і без фахової освіти…
  • Дата: 29-10-2014 14:55:38
  • Iм’я: Яна

  • Повiдомлення:
    Добрий день! Підкажіть , будь-ласка,чи є закон що пенсіонери не повинні займати керівні посади(директора школи)
  • Дата: 09-11-2014 16:58:16
  • Iм’я: Ігор

  • Повiдомлення:
    Відносини в сфері середньої освіти регламентує ЗУ “Про освіту”. Наскільки мені відомо, там немає вікових обмежень.
  • Дата: 02-09-2014 16:47:56
  • Iм’я: Mariana

  • Повiдомлення:
    Доброго дня!Я студентка 4-го курсу,зараз проходжу практику у себе в школі,але дирекція вимагає від університету договір і направлення на практику,на що в університеті мені відповіли,що договори ніякі не складаються тому,що у відношенні,ніби то вказується,що це школа просить студента-практиканта,а договір укладається лише у випадку коли практика проплачується керівнику практиканта.Не знаю що робити,прошу вашої поради
  • Дата: 09-11-2014 17:02:50
  • Iм’я: Ігор

  • Повiдомлення:
    На проходження практики студента направляє (розподіляє) ВНЗ, і підтвердження цього студенту видається направлення на проходження практики, також між ВНЗ та місцем проходження практики заключається угода про проходження студентами практики (на сайті МОН є бланки, які використовуються у навчальному процесі ВНЗ там є рекомендовані бланки для практичного навчання, де є і направлення і угода)
  • Дата: 26-08-2014 19:54:25
  • Iм’я: Александра

  • Повiдомлення:
    якщо ти не здала один залік, то ти можеш переходити на наступний курс?
  • Дата: 09-11-2014 17:06:04
  • Iм’я: Ігор

  • Повiдомлення:
    За наявності в студента двох і більше боргів студент має бути відрахований з ВНЗ, якщо у студента є 1 борг і це не останній курс навчання для отримання певного освітньо-кваліфікаційного рівню то студент може бути переведений на наступний курс, за умови, що він здасть борг у переод, який визначається наказом по ВНЗ про строки здачі академічної заборгованості.
  • Дата: 10-07-2014 23:05:52
  • Iм’я: Наталія

  • Повiдомлення:
    Аудіо поганої якості, думку важко зрозуміти з уривків. Чи можна десь ознайомитися з виступами в друкованому варіанті? Чи, можливо, є аудіо кращої якості? Дякую.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 11-07-2014 14:23:02
  • Iм’я: Офiцiйно

  • Повiдомлення:
    Готується матеріал в газеті “Освіта України”. Вихід в понеділок 14 липня.
  • Дата: 09-07-2014 19:31:57
  • Iм’я: Тетяна

  • Повiдомлення:
    Процедура атестації шкіл є формальною, вона не стимулює до творчості вчителя, до підвищення якості н/в процесу, а лише є фронтальною перевіркою школи з ознаками корупції.
    Вважаємо, що подібну атестацію шкіл потрібно відмінити взагалі або суттєво змінити процедуру її проведення так, щоб вона була не процедурою залякування вчителів а стимулом до творчого росту кожного вчителя і колективу в цілому.
  • Дата: 09-08-2014 14:21:21
  • Iм’я: Яна

  • Повiдомлення:
    Цілко згодна з Тетяною! Віддуваються тільки ті вчителі, які неугодні керівництву. “Свої” спокійно відсиджуються під час фронтальної перевірки та отримують заохочення.
  • Дата: 16-06-2014 11:46:58
  • Iм’я: Ярослав

  • Повiдомлення:
    В останні роки дуже багато балаканини про реформування освіти з метою зростання її якості і т. ін. Але часто забувають, чи швидше не хочуть навіть згадувати, деякі очевидні особливості її забезпечення нині. Дозволимо собі їх пригадати. Так, для зростання якості освіти спершу необхідно зменшити наповнюваність класів учнями. Про яку шкільну освіту можна вести мову, коли кількість учнів у класах доводять до 35-40 (це переважно у міських школах). Яка співпраця між учителем і учнем в такому випадку може відбуватись, яке виховання, засвоєння знань … Змінивши тільки цю ситуацію вже завтра на декілька відсотків зросте якість знань.
    Інша болюча проблема – це кількість часу, що відводиться на освоєння предмету. У школі тут ще справа непогана. А у вузах залишилась тільки назва “пара”. Реально ж замість двох академічних годин практично читається лише одна. До речі облік ведеться як і раніше за парами. Фактично відбувається повна профанація навчання. Виправдують це значною кількістю виділених годин на самостійне освоєння курсів. Але це для нашої молоді не властиве, адже немає достатньої суспільної мотивації до навчання, тож і рівень самостійно освоєних знань надзвичайно низький (нікудишній).
    І третє. Чому досі панує пережиток минувщини – заочне навчання. Окрім фіктивного диплома і витрачених на хабарі грошей така форма сьогодні в Україні нічого не дає. Правда заочна освіта “годує” чиновників від неї та “зберігає” ставки викладачів і дозволяє десь вижити вузам. Необхідна вона і для освіти депутатів, тобто для забезпечення їх відповідними дипломами.
    Риторичне питання – чи планується хоча б якось порушити зазначені аспекти при здійсненні реформування освіти. Швидше всього що НІ.
  • Дата: 24-06-2014 12:35:52
  • Iм’я: Станіслав

  • Повiдомлення:
    Доброго дня пане Ярослав , хочу не погодитись з вами з приводу заочного навчання , не слід забувати що в нашій країні функціонують не тільки гуманітарні заклади а є і велика кількість технічних тих самих які готують спеціалістів для роботи на виробництвах , слід згадати що не всі люди від виробницва ( які вже працюють у данній сфері ) завжди мають 5-7 років вільного часу і можливість пожити за чужий рахунок щоб підвищіти свою кваліфікацію … Також нагадаю що такі люди більш мотивовані у навчані ніж звичайні випускники шкіл і на практиці бачили те що вивчають .
  • Дата: 09-08-2014 15:08:16
  • Iм’я: Яна

  • Повiдомлення:
    Повністю погоджуюсь з паном Станіславом. Ще є таке поняття, як отримання другої вищої освіти, а це робити доцільно (і для більшості можливо) лише заочно.
  • Дата: 30-05-2014 11:59:10
  • Iм’я: Диана

  • Повiдомлення:
    В период каникул дети сидят дом, возможно 1% всех детей занимаются саморазвитием, но 99% сидят в интернете или ходят по улице безконтрольно.
    ПРОШУ: создайте в школе условия, что бы во время каникул по желанию дети ходили в школу, но ездили на экскурсии, учавствовали в конкурсах и т.д… и родителям спокойно и дети развиваются.
  • Дата: 29-06-2014 14:11:08
  • Iм’я: Марк

  • Повiдомлення:
    Не вчителя повинні займатися дітьми, цацкатися та сюсюкатися, робити з них людей, а батьки. Вчитель повинен викладати свій предмет – мову, математику інше.Школа дає освіту, а не вирішує проблему “куди спихнути любу дитину на півдня”. І школа не повинна вирішувати проблеми безхребетності та незацікавленноті батьків у своїх дітях. Якщо дитина сидить багато в інтернеті чи ходить безконтрольно по вулиці , колупається у носі….. це лишь свідчить НАСТУПНЕ: дітина не може САМА себе нічим зайняти. А це погано, цьому , любі батьки, треба своїх діточок вчити! Так, вчити самостійності своїх дітей повинні ВИ, батьки. Самостійність – це не тільки навчити дитинку шнурочки зав’язати чи носика хусточкою втерти. Вчіть дітей не витрачати свій вільний час на маячню, займайтися з ними. Покажіть приклад …Чи, може вас самих потрібно у школу, бо ви забато часу проводите безцільно?
  • Дата: 19-06-2014 16:29:04
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    Все залежить лише від фінансування. У відпустці вчитель витрачає свою мізерну копійчасту суму на оздоровлення та відпочинок за 20 днів. Решта 30 – чекають виходу на роботу- заробити копійчину. Впевнена, що мотивація фінансами цю ситуацію виправила би. З 1 червня по 25 серпня більшу зарплатню, і від вчителів відбою не було б попрацювати!
  • Дата: 27-05-2014 11:31:08
  • Iм’я: Андрій

  • Повiдомлення:
    Потрібно пенсіонерів звільнити,молоді дати роботу і житло,директорів потрібно призначати вибором учнів і вчителів шляхом таємного голосування,пенсіонери не повинні займати керівні посади,і директорм в школах повинна бути чужа людина,щоб не було кум брат сват….
  • Дата: 08-06-2014 13:54:53
  • Iм’я: Ніка

  • Повiдомлення:
    Підтримую. В гімназії моєї дитини директору за 70, вона ж і тримає вчителів-пенсіонерів. Рівень подання знань-низький. Я розумію, що вчителів не вистачає, але в Києві, я думаю знайдуться молоді вчителі укр. мови та математики, які хочуть і вміють працювати.
  • Дата: 10-04-2014 21:18:54
  • Iм’я: Тетяна

  • Повiдомлення:
    Дуже Вас прошу,передайте наше прохання у Міністерство освіти: зараз обговорюється питання про дитячі пришкільні оздоровчі табори. Коштів на їх утримання не вистачає. Користі від такого оздоровлення теж мало. Але робота по підготовці таборів вже почалася. Вчителі витрачають масу часу, коштів і сил для їх організації . Якщо буде прийнято рішення про відміну їх функціонування в цьому році або навпаки про їх подальше існування, зробіть це як можна раніше. Повірте, у вчителів під кінець навчального року дуже багато інших важливих справ (ДПА, ЗНО, підготовка до випускних і т.п.). Просимо МОН визначитися стосовно оздоровчих пришкільних таборів найближчим часом.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 14-04-2014 16:43:48
  • Iм’я: Офiцiйно

  • Повiдомлення:
    ПРО ВІДПОЧИНОК НА …АСФАЛЬТІ.
    (Відповідь Павла Полянського – заступника Міністра освіти – на його сторінці у Facebook)
    З-поміж проблем, на які нарікають батьки і колеги, – перебування дітей у період літніх канікул у пришкільних таборах. Щорічно відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» (цьогоріч наказом від 7 лютого 2014 р.) МОН видає формальні накази щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку, в тому числі й у пришкільних таборах, де немає умов для повноцінного відпочинку, розвитку і дозвілля. Такий «відпочинок на асфальті» дає втішну, на перший погляд, статистику: у структурі закладів оздоровлення і відпочинку денні табори складають майже 90 %. Влітку минулого року їх працювало понад 19 тис.; з року в рік їх кількість збільшується. Натомість, кількість стаціонарних закладів оздоровлення, де мають повноцінно оздоровлюватись і відпочивати діти, зменшується. Такий стан не змінюється вже багато років поспіль.
    Очевидно, що доцільно не імітувати, що, нібито діти в таких таборах «відпочивають», а розвивати мережу стаціонарних позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, дитячих оздоровчих центрів, дитячих санаторіїв тощо, не розпорошуючи державні й батьківські кошти на «оздоровлення на асфальті».
    Відтак, офіційно звернувся до Мінсоцполітики, що є провідним органом влади з цих питань, з ініціативою внести зміни до законодавства про оздоровлення і відпочинок дітей з метою вилучити з переліку типів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку пришкільних таборів з денним перебуванням.
  • Дата: 30-05-2014 12:32:32
  • Iм’я: Диана

  • Повiдомлення:
    “…з метою вилучити з переліку типів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку пришкільних таборів з денним перебуванням.”

    Якщо держава байдужа до дітей та вважає, що нехай діти б”ють байдики “на асфальті” біля будинку без догляду дорослих, то СКАСУЄ пришкільні табори з денним перебуванням. А якщо ні, то зробить денний табор на усі літні канікули. І батькам спокійно, і виховний процес не зупиниться.
    Я особисто працюю все літо, сплачую податки на утримання держави. І мені не байдуже подбає про мене держава чи ні.

    Прошу врахувати, що госрозрахунок та соціально-економічні умови привели до того, що платні позаміські літні табори та денні табори Є, але їх вартість велика, то б то при мінімальній зарплаті 1218грн. вартість за один день складає від 250грн до 540грн.

  • Дата: 28-04-2014 16:45:27
  • Iм’я: Тетяна

  • Повiдомлення:
    Ми всі знаємо, що МОН звернулося до Мінсоцполітики з листом. Але коли чекати відповіді? Школи повним ходом готуються до оздоровлення. Може Мінсоцполітики вважає, що це рішення можна прийняти за 2-3 дні до початку літа? А маса паперів, дозволів, наказів, коштів, нервів, часу і т.п.? Чи варто це робити вчителям? Питання не у доцільності, а у строках прийняття рішення.
  • Дата: 09-04-2014 21:12:12
  • Iм’я: Марина

  • Повiдомлення:
    Днями почула, що педагоги не проходять психіатра і нарколога(навіть на водійські права така процедура є).Було б доцільно зробити цей огляд безкоштовно. А то з настанням весни психічні захворювання загострюються… На мій погляд, дивно було б,якщо педагог стоїть на обліку у психіатра(нарколога) Думаю, що можна було б вдосконалити освіту в такому питанні.
  • Дата: 09-04-2014 23:10:56
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    А Ви самі проходите таких лікарів?
    У нас в Україні часто всі розумні і адекватні, крім педагогів.
  • Дата: 08-05-2014 22:25:30
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    Погоджуюсь. У нас багатьом батькам треба проходити психіатра і нарколога не завадило б. А то окремі батьки дуже психовані!
  • Дата: 09-04-2014 12:30:50
  • Iм’я: військовий

  • Повiдомлення:
    негайно ліквідувати кафедри військової підготовки при цивільних вишах
  • Дата: 19-04-2014 11:51:19
  • Iм’я: Ден

  • Повiдомлення:
    А може в наш час просто зробити їх дійсно “військовими”. У нас і так армію за 22 роки майже ліквідували…
  • Дата: 02-04-2014 15:04:50
  • Iм’я: Юлия

  • Повiдомлення:
    Я мама, девятиклассницы и будущего первоклассника( житель Харьковской области).Меня очень волнует отсутствие в нашей школьной программе патриотической направленности, отсутствие национальной идеи.С Востоком Украины надо выработать тонкую политику к учебному процессу.Ну ,например, зачем нам 4 часа в неделю Харківщинознавство, можно заменить вечорницями з ярмарками(с изделиями самих учеников), театральными представлениями и конкурсами украинской народной песни и стихов(как это было в моей совковой школе).На уроках труда учить девочек вышиванию, а мальчиков работы с деревом.Только приучив к культуре, дети начнут любить и ценить сою национальность.(я высказываюсь впервые надеюсь понятна моя мысль)
  • Дата: 17-04-2014 09:31:59
  • Iм’я: Sebastian Pereira

  • Повiдомлення:
    Пробачте, у вас якесь скособочене поняття про патріотизм. Ви і ніхто інший не дасть дитині цього почуття!
  • Дата: 26-03-2014 16:37:51
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    Я працюю системним адміністратором у відділі освіти. Сьогодні стоїть гостра проблема Інтернету в школах та дитячих садочках в районних центрах. По-перше, ніхто на це кошти не виділяє, хто як може, так і підкючає. А по-друге – це обов”язкова умова. Ми живемо в 21 столітті, а це є гострою проблемою у таких віддалених містечках та селах.
  • Дата: 27-03-2014 17:02:13
  • Iм’я: Дмитро

  • Повiдомлення:
    Я працюю в ІТ сфері вже понад 15 років. Бачив як відбувається процес інформатизації державних установ. Сьогоденне законодавство обмежує діяльність установ в цій сфері. Для галузі освіти негативний вплив мали діяння екс-міністра Табачника. Ним було створено низку проектів, які реально для освіти нічого не зробили, а тільки були інструментом по вимиванню коштів з навчальних закладів. Дії нового керівництва освіти ще дуже тяжко оцінити – дуже короткий термін. Є одне суттєве зауваження. Дуже багато уваги надається вищим навчальним закладам і дуже мало – решті галузі. Думаю потрібно дати МОН ще місяць часу, і якщо стан справ не зміниться – потрібно двума групами дитячого садочку робити захоплення МОН і вимагати свого міністра, який буде опікуватись і дошкільною освітою також. А там дивись і до інформатизації навчальних закладів підійдем …
  • Дата: 17-03-2014 12:49:07
  • Iм’я: Леся

  • Повiдомлення:
    Я працюю в загальноосвітній школі 23 роки, тому можу робити певні висновки. Пропоную відмінити літні дитячі табори при школах, бо вони не приносять ніякої користі. Дітей не можливо оздоровити на шкільному подвір’ї, а на організацію різних екскурсій потрібні кошти, транспорт. Я думаю, що багато педагогів погодяться, що шкільні табори- це пуста витрата державних коштів. Скасування дитячих таборів денного перебування при школах дасть можливість зекономити державі досить немалі кошти!
    Також рнекомендую переглянути діяльність позашкільних дитячих закладів:будинки дитячої творчості, станції юних техніків, станції юних туристів. Гуртки всі дублюються, а в них нема кому займатися, тому що більша частина сучасних дітей відвідуює приватні секції, гуртки тощо. Це дало б змогу також зекономити великі кошти для держави .
    Дякую.
  • Дата: 24-04-2014 16:10:06
  • Iм’я: Ольга

  • Повiдомлення:
    Маючи педагогічний стаж 38 років та стаж директора сільської школи 13 років, я твердо заявляю , що пришкільні оздоровчі табори з денним перебуванням треба відмінити раз і назавжди. Це пародія на оздоровлення дітей, марна трата грошей. Яке оздоровлення, як щодня перевіряючі органи в школі . Річка водолазами не обстежується- немає грошей, отже, видається наказ про заборону купання і обливаємо дітей у спеку водою з пластикових пляшок на асфальті. А якщо такого оздоровлення та два тури…Діти вже хочуть вдома вільно відпочити, а ми батьків умовляємо, бо треба ж ” з’їсти” виділені кошти.
  • Дата: 08-04-2014 15:55:39
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    Дійсно, оздоровлення в пришкільних таборах – просто трата коштів на показник оздоровлення, але не на здоров”я двтей.
  • Дата: 06-04-2014 15:38:44
  • Iм’я: Galina

  • Повiдомлення:
    Це не просто пуста витрата державних коштів. це – “відмивання” грошей. знущання над учнями і вчителями
  • Дата: 02-04-2014 17:30:33
  • Iм’я: Марина

  • Повiдомлення:
    Як мати та біолог за освітою, я можу сказати, що дітей можна не тільки оздоровити на шкільному подвір’ї, а й навчити їх тому, що оздоровлення не обмежується поїздкою “на море”, але має тривати кожного дня в умовах порушеної екології, перевтоми фізичної та психологічної, відсутності “органічних” продуктів, тому що все це є реаліями не тільки дитинства, але й дорослого життя в сучасному світі. Як і тисячу років тому організм людини має виживати в тих умовах, які є тут і зараз, і саме цьому можна і необхідно вчити дітей у школьному таборі. Крім того шкільний табор вирішує величезну проблему “безпритульності” більшості молодших школярів продовж 3 місяців.
  • Дата: 21-03-2014 15:10:24
  • Iм’я: Димон

  • Повiдомлення:
    неужели лячше чтобы дети дома одни оставались?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Дата: 14-03-2014 11:40:09
  • Iм’я: Анастасія

  • Повiдомлення:
    Нещодавно, під час конференції, Сергій Квіт зазначив, що повинна підвищуватись якість отриманих знань. На жаль, сьогодні вчителі левову частку свого і робочого і вільного часу витрачають на участь у нескінчених конкурсах. Працювати з дітьми практично немає часу.Хочеться звернутися до працівників МОН з проханням про урегулювання даного питання. Будь ласка, дайте вчителям займатися своїми безпосередніми обов”язками, а методистам районних методичних кабінетів можливість надавати професійні методичні рекомендації
  • Дата: 14-06-2014 18:10:17
  • Iм’я: Світлана

  • Повiдомлення:
    Методисти теж Вас підтримують!!! 2012 року ми порахували, що через кожну школу нашого району “пройшло” більше півсотні різних конкурсів. Складається враження, що будь-яка організація (юстиція, податкова, міліція, ДАЇ, пожежники, управління соцзахисту…) демонструють свою роботу саме через проведення конкурсів серед школярів. І все це – добровільно-примусово, бо школи залежать від їхніх перевірок. Вважаю за необхідне відрегулювати це питання, залишивши не більше 5 конкурсів на рік ( на кшталт Всеукраїнських олімпіад), які б стали традиційними та мали б фінансування на всіх рівнях для заохочення учасників та педагогів, які їх готують.
  • Дата: 13-03-2014 11:11:19
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    Я працюю заступником директора з загальноосвітній школі на 1 ст. +5,5 год предмету +3 год позакласної роботи (гурток). Чи можу я проводити заняття гуртка перед уроками (7.40-8.25) протягом тижня? Чи обов’язково проводити заняття гуртка тільки після уроків або у вихідний день ?
  • Дата: 13-04-2014 14:23:49
  • Iм’я: Дмитро

  • Повiдомлення:
    А дітям коли спати? Чи прокинуться вони? Ви то зможете і о шостій ранку провести заняття, та чи доцільно воно так рано?
  • Дата: 12-03-2014 20:01:40
  • Iм’я: Катерина

  • Повiдомлення:
    Нівелювання ваги атестата при вступі до внз – це нісенітниця! Це регресія до радянських часів, коли шанс вступу залежав від одного дня. Можна бути 11 років відмінником, а у день ЗНО перехвилюватись і не продемонструвати свої знання на належному рівні. А інтуїція! Зі власного досвіду репетиторства: більшість тестів абітурієнти можуть пройти навмання! Якщо раніше вступити до внз могли “за блатом”, то тепер контингент абітурієнтів буде вельми цікавим: суміш “зубрилок” і “везунчиків”. Дійсно талановиті діти можуть залишитися ні з чим! Боротьба з корупцією (як позіціонують у МОН ці 12б. замість 200б.) не може бути ціною дітячих доль! Та й мотивація добре навчатися у старшій школі вагомо знизиться: навіщо витрачати свій час на всі предмети, якщо достатньо обрати чотири й відвідувати курси підготовки до ЗНО замість шкільних уроків…
  • Дата: 15-04-2014 09:47:07
  • Iм’я: 123123

  • Повiдомлення:
    Що з дітьми в школі тільки не робили! Школа – це, на мою думку, сучасний Афганістан. “Єліта” – це Дзєці учіцєлєй, лєкарєй та іншої корости суспільства, вони з першого класу курять, займаються розпустою та матюкаються, зате їм ставлять оцінку “відмінно” завжди, і глибоко байдуже, чи вчили вони, чи просто списали з книжкою на колінах. Всім решта треба ставити два бали, бо “кількості не буде”. Самі “Учіцєля” – це жидівська або напівжидівська помісь, яка на уроках англійської чіпляється до учнів “акак ти знаешь ФІЗІКУ чи МАЦЄМАЦІКУ!”, “Гоі, вам тока сапагі чісціць!” та доводить учнів до інфаркту. Якби я не була свідком ні за що не повірила б, що в школі може бути такий маразм. Дітей споюють, скурюють і розтлівають старшокласники, а вчителі на це закривають очі. Проте іноді у вчителів прокидається совість і вони раз на рік чинять справедливо, проявляють якийсь юридизм. В університеті – гірше. Кров випє пузатий розпущений професор, який ганяється за студентськими мінетами чи хабарями, з посмішечкою, і дірочки не зробить. Він же організує механізм доносів, так що де ти не будеш, а твої одногрупники будуть за тобою “слєдзіць” і докладувати тому пузатому моржеві. Врешті той професор “прославиться” на цілу Україну, видавши книжечку віршів “Без трусів”, бо ж великий поет, і якщо одній студентці заткнув чорного рота, то цілій Україні не заткне. У мене питання: що вчителі роблять для морального виховання підростаючого покоління? Та інше комплементарне питання: яким чином такі професори “без трусів” готують кадри для розвитку української науки, зокрема, гуманітаристики? Через ліжко? А хто не захоче спати з професором заради посади, то тому що – втікати з України?
  • Дата: 26-04-2014 21:04:29
  • Iм’я: Дмитро

  • Повiдомлення:
    Що за бред я прочитав? Таке враження, що 123123 впав на клавіатуру, та хаотично її бив пальцями.
  • Дата: 08-04-2014 15:59:43
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    Cаме це і покладено в основу профілізації старшої школи.
  • Дата: 15-04-2014 09:49:12
  • Iм’я: 123123

  • Повiдомлення:
    повірте, я так і зрозуміла…
  • Дата: 03-04-2014 10:30:26
  • Iм’я: Віктор

  • Повiдомлення:
    1) Орієнтація навчання на максимальний результат з усіх предметів веде до значного перевантаження учнів і часто шкодить розвитку здібностей у певній галузі. То ж зменшення ваги атестату є виправданим.
    2) Пройти тест можна і навмання, але при цьому не можна розраховувати на пристойний результат.
  • Дата: 08-04-2014 16:01:16
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    Правильно!!!
  • Дата: 26-12-2013 14:26:07
  • Iм’я: Людмила

  • Повiдомлення:
    Моя донька навчається в 11 класі. Девятий клас закінчила з середнім балом 9,1. В цьому році вчителі неначе подуріли, завалюють на кожній контрольній, прездавати не дозволяють і в першому семестрі повиставляли у табель оцінки не вище 7 балів. При цьому донька ходить до репетиторів і знання з предметів вищі. Ця ситуація майже з усіма її однокласниками. Вищі оцінки лише у тих, хто заплатив або знайшов інші важелі впливу.
  • Дата: 08-04-2014 16:07:18
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    А ви знаєте як знайти противажіль до важеля впливу? Напишіть.
    Отже, ви все ж таки, виграєте від того, що середній бал тепер не такий і важливий?
    І мені набагато легше ставити оцінки, а не вислуховувати прохання батьків і вказівки інших осіб. Вчитель.
  • Дата: 15-01-2014 12:28:52
  • Iм’я: Просвітлений

  • Повiдомлення:
    Нажаль така ситуація майже у всіх школах. У бесідах з вчителями відкривається “страшна таємниця”. Всі вчителі бояться ЗНО – адже у випадку, якщо учень провалює ЗНО, тінь поганого вчителя лягає на викладача предмету. Тому вчителі перестраховуються, а з другого боку намагаються таким чином стимулювати учнів до ще більших знань та навчання (хоча на мою думку це має зворотній ефект). Моєму синові занизили оцінки і він не став відмінником, хоча має найвищій бал у класі. У розмові з директором я запропонував порівняти контрольні роботи відмінників у паралельних класах, з контрольними мого сина, на що отримав категоричну відмову. Так і навчаємось, з однієї сторони тяжка шкільна програма, з другої занижені оцінки. Але я свому сину пояснив, що головне не оцінка а знання і те як він здасть ЗНО (на це вчителі точно впливу не матимуть), а відповідно і вступ буде по результатам ЗНО і навчатися він зможе там де захоче.
  • Дата: 20-12-2013 20:34:45
  • Iм’я: Олександр

  • Повiдомлення:
    Доброго вечора. Мені потрібна Ваша допомога у вирішенні питання такого змісту: мій син навчається у професійно-технічному навчальному закладі. У зв’язку із тим, що проживає у іншій області, поселився у гуртожиток. Там ми зустрілись із проблемою примусового прибирання учнями коридорів гуртожитку з 22.00 до 23.00 вечора (якщо для дитини можна так назвати дану пору сутки). У штаті гуртожитку є людина, яка отримує заробітню плату за його прибирання. Підскажіть, будь-ласка, чи правомірні дії коменданта гуртожитку (адже саме вона дає такі розпорядження)? Заздалегідь вдячний за відповідь.
  • Дата: 13-01-2014 19:59:03
  • Iм’я: Федор

  • Повiдомлення:
    Доброго дня, звати мене Федор Федорович Микуланинець я являюсь вихователем гуртожитку але звісно не того в якому вчиться ваш син, але думаю що дійсно. Цю пору не можна назвати нормальною для прибирання але як там склалась внутрішня політика гуртожитку. Деколи така особливість використовується для того щоб приборкати норовливих, чому. тому що у всіх гуртожитках година відбій якраз у 22.00 години і якщо вони порушили цю умову то вам не потрібно як кажуть возмущатись, я думаю що ви знаєте як в армії, але це звісно не армія але якщо ви або ваш син підписав згоду і згідний був з правилами до того як підписувати їх, то це не складає ніякої проблеми, я знаю що таке гуртожиток і по перше це піде на користь вашому сину, прибирати вдома. Так що не жалійте так сильно як би ви не любили я думаю що всі ми люди і ми маємо у яву, звісно я не вихователь вашого гуртожитку, але думаю що все це залежить від вихователя гуртожитку, і як на це дивитись. Дітей потрібно поважати але всі ваші діти не мають поваги до тих хто там працює, адже ви бачите вдома одне дитя а насправді він може бути поза батьківськими стінами зовсім іншим, як кажуть треба згадати себе. За себе можу сказати якщо я сказав вчителеві в школі я міг це сказати і біля батьків, якщо це дійсно було не справедливо, але якщо я був не правий то я не заперечував ніколи, було таке. Але всі ми не без гріха. Комендант не має права брати таке повноваження ці дії повинні бути узгодженні з вихователем і директором пту. Але функцію техробітниці вони виконувати не повинні, де вони і прибрати це всебе в кімнаті, на кухні і в душі щоб після себе залишали чисте місце. Ось і все, думаю я вам допоміг, вибачайте за прямоту але я такий. Кажу прямо і щиро, якщо в вашому гуртожитку складеться ситуація і надалі подайте скаргу директору пту на коменданта, і все вирішиться найкращим чином. А якщо комендант за всоє візьметься то до суду а взагалі до прокуратури. І нацьому крапка. Що учні повинні робити то це тільки по бажанню власному, і без жодних на рікань коменданта. Якщо ви будете боятись то це ваша біда. Ідіть прямо до директора і все. БАЖАЮ УДАЧІ У ВИРІШЕННЮ ЦЬОГО ПИТАННЯ.
  • Дата: 20-07-2012 16:04:35
  • Iм’я: Сергей

  • Повiдомлення:
    Здравствуйте. Если объем бюджетных мест равен лицензионному объему, то как будет происходить набор на контракт?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 24-07-2012 13:30:12
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Пане Сергію, в такому разі набору на контрактній основі не буде.
  • Дата: 21-07-2012 11:27:50
  • Iм’я: Роман

  • Повiдомлення:
    Здравствуйте.Я сдавал ЗНО по украинскому языку и набрал 122.5 балла подал на апелляцию.Меня удивило то,что за сочинение я получил 0 баллов.19.07.2012 я получил письмо-ответ апелляционной комиссии,бланк Б оказался пустым,а я писал сочинение которое состояло примерно из 113 слов, уверен,что писал его в бланк Б.Подскажите куда мне обратиться с этим вопросом и возможно-ли найти мою роботу по почерку,проверив хотя бы тех,кто сдавал тесты вместе со мной?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 24-07-2012 13:30:40
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Романе! Так, ви можете подивитися оригінал своєї роботи, якщо напишете заяву в УЦОЯО (вул. Чорновола, 24, м. Київ). Приблизно за тиждень можна буде проглянути роботу.
  • Дата: 25-07-2012 11:19:26
  • Iм’я: Олександр

  • Повiдомлення:
    Добрий день! У мене є два питання. 1) Чи виплачують стипендію тим, хто навчається на контракті?2)У інформаційній системі ‘Конкурс’ до кожної спеціальності є графа ‘Ліцензований обсяг прийому’. ВНЗ буде набирати стільки, скільки вказано у цій графі, або може набирати і менше абітурієнтів?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-07-2012 14:45:56
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    1) Олександре, студенти, які навчаються за контрактною формою, державну стипендію не отримують. 2) Звісно, можуть.
  • Дата: 27-07-2012 17:22:08
  • Iм’я: віктор

  • Повiдомлення:
    Добрий день.Мені зателефонували з ВНЗ до одного з яких я подав заяву на вступ і запропонували негайно подати оригінали документів.Якщо я подам оригінали негайно то буду зарахований на бюджет.На ‘конкурсі’ по рейтингу я на 175 місці,на бюджет зараховують 80 чоловік.Сьогодні 27.07.12р.Документи приймають до 31.07.12р.Як ВНЗ може до закінчення прийому заяв на вступ пропонувати зарахування на бюджет.Що це таке?Це психологічний тиск чи резервування абітурієнтів до певного ВНЗ?Я хочу подивитися результатів вступу до інших ВНЗ куди я подавав документи.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 01-08-2012 14:36:41
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    ВНЗ не має права до закінчення прийому заяв на вступ пропонувати зарахування на бюджет, якщо ви вступаєте на загальних засадах.
  • Дата: 30-07-2012 01:02:48
  • Iм’я: Ирина

  • Повiдомлення:
    Здравствуйте. Моя дочь закончила школу с золотой медалью. При подаче документов в 3-х ВУЗах на этом делался акцент. Это значит, что есть право на первоочередное поступление. Но ни в системе ‘Конкурс’ ни на сайтах ВУЗов этой отметки нет. Что делать, идти ругаться в приемную комиссию?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 01-08-2012 14:37:13
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Медалісти не належать до пільгових категорій при вступі. Вони мають право лише на першочергове зарахування (за рівної кількості балів). Тобто ви можете висувати претензії лише в тому разі, коли до вишу зарахують когось з такою самою кількістю балів, як у вашої доньки, але при цьому конкурент не матиме медалі та інших привілеїв.
  • Дата: 01-08-2012 15:20:27
  • Iм’я: Анастасія

  • Повiдомлення:
    якщо я зроблю нову мед довідку ,число видання її буде іншим ніж на копії яку я подавала у вуз , числа матимуть значення?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 03-08-2012 12:15:44
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Ні
  • Дата: 31-07-2012 11:22:54
  • Iм’я: Анастасія

  • Повiдомлення:
    я подала документи до різних вузів,кругом я подавала копії а в один оригінали,та на оригіналі мед довідки вписали свій вуз.питання: якщо я вирішу піти в інший що мені робити з медичною довідкою? нову чи ї цю приймуть?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 01-08-2012 14:37:49
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Вам потрібен оригінал довідки, де впишуть назву саме того вишу, де ви будете навчатися.
  • Дата: 31-07-2012 11:27:12
  • Iм’я: Анастасія

  • Повiдомлення:
    якщо при вступі у вуз я написала що не претендую на гуртожиток,але обставини змінились і я претендую,то я поставила галочку що претендую на сайті подачі електронних заяв.то мене при вступі приймуть в гуртожиток?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 07-08-2012 11:08:39
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Вам доведеться це з’ясовувати на місці.
  • Дата: 01-08-2012 15:26:41
  • Iм’я: толя

  • Повiдомлення:
    сьогодні перше число,а мені зателефонували з франка і запитали чи я бажаю там навчатись на контракті ( туди я подавав електронну заяву)..та якщо так то щоб приїхав і подав оригінали до 20 серпня,наскільки я знаю хвиля на контракт відбудеться з 11 серпня.питання: чому мені зателефонували,сказали що я поступив 1 серпня? як на це реагувати? везти оригінали зараз? чи це вони щось собі задумали?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 03-08-2012 12:12:16
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Анатолію, рекомендації вишу до зарахування вступників на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб надаються після завершення зарахування вступників на місця державного замовлення. А вже рекомендованим до зарахування вступникам можуть надсилатись повідомлення засобами електронного та мобільного зв’язку відповідно до правил прийому до вищого навчального закладу. Варто пам’ятати, що офіційним повідомленням про надання рекомендацій до зарахування вважається тільки оприлюднення відповідного рішення на стендах приймальних комісій вищих навчальних закладів.
  • Дата: 02-08-2012 12:19:26
  • Iм’я: Ann

  • Повiдомлення:
    У зв’язку з проведенням Євро-2012 цього року навчання у багатьох ВНЗ закінчилось на місяць раніше. Чому випускники більшості університетів отримали стипендію за червень, а інших – ні? Зокрема, ректор НПУ ім. М.П.Драгоманова на офіційному сайті унівеситету запевняв, що гроші випускникам нарахують, але, на жаль, новоспечені вчителі так і не дочекалися своєї останньої стипендії.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 03-08-2012 12:18:05
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Отримання останньої стипендії залежить від того, за який місяць у ВНЗ оформлять наказ про ваше відрахування. Якщо цей наказ датовано навіть початком червня, то ви маєте отримати стипендію в повному обсязі за червень. Якщо ви її ще не отримали, вимагайте в адміністрації вишу.
  • Дата: 05-08-2012 00:12:18
  • Iм’я: Ольга

  • Повiдомлення:
    Добрий вечiр. Яка приблизно степендiя у технiкумах Украiни?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 07-08-2012 12:44:29
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Стипендія становить приблизно 490 грн. Залежно від успіхів у навчанні та бюджету закладу вона може бути збільшена на 100 .
  • Дата: 08-08-2012 00:16:56
  • Iм’я: Анна

  • Повiдомлення:
    Добрий вечір! Чи має пільги при вступі на 1 курс денної форми навчання до ВНЗ особа з числей дітей позбавлених батьківського піклування. якій 22 роки. Один рік навчалася після інтерната в ліцеї, 3 роки вступала, але безуспішно, працювала. І які збережуться при вступі пільги

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 09-08-2012 16:26:02
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Пані Анно, пільги при вступі для дітей, позбавлених батьківського піклування, зберігаються до досягнення ними 23 років.
  • Дата: 08-08-2012 15:00:21
  • Iм’я: Наталія

  • Повiдомлення:
    Доброго дня. Підкажіть будьласка, як бути. Я написала заяву на отримання додатку до диплому європейського зразка ще у травні місяці, і знаю що він коштує 103грн.20коп. Міністр Табачник пише, що термін видачі додатку 1 місяць, в мому випадку пройшло майже 3 міс., і сплатити просять близько 240грн, а не 103, мотивуючи це тим що вони беруть кошти за переклад на англійську мову, хоча знаю що переклад безкоштовний. Я нічого не можу доказати у вузі.Ні додатку, щей кошти в два рази більші вимагають сплатити, що робити. Дякую за відповідь.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 09-08-2012 17:15:12
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Наталіє, ваша правда. У виші, по-перше, не мають права так довго зволікати з виготовленням цього додатка, а, по-друге, переклад справді безкоштовний. Щоб справедливість нарешті перемогла, вам необхідно написати заяву на ім’я директора департаменту вищої освіти Коровайченка Ю.М., де описати свою ситуацію і обов’язково назвати конкретний ВНЗ, в якому порушують наказ міністра МОНмолодьспорту.
  • Дата: 09-08-2012 21:31:58
  • Iм’я: Руслан

  • Повiдомлення:
    Доброго дня! Я випускник 2012-го року, склав тести ЗНО,вступив до ВНЗ. Але після 1-го курсу хочу забрати документи, вступити до іншого ВНЗ, на інший напрям. ПИТАННЯ: Чи матиму я право скласти іспити ЗНО-2013?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 10-08-2012 13:39:40
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Руслане, якщо Вас не влаштовують результати ЗНО для вступу до іншого вишу, Ви, звичайно, маєте право в наступному році скласти незалежне тестування ще раз.
  • Дата: 13-08-2012 13:23:52
  • Iм’я: Олексій

  • Повiдомлення:
    Доброго дня! Скажіть будь-ласка, які конкретно пільги надаються студентам?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 14-08-2012 16:20:42
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Олексію, згідно з чинним законодавством студенти вищих навчальних закладів, які навчаються за денною (очною) формою навчання, мають право на пільговий проїзд у транспорті, а також на забезпечення гуртожитком у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Студенти вищих навчальних закладів мають право на отримання стипендій, призначених юридичними та фізичними особами, які направили їх на навчання, а також інших стипендій відповідно до законодавства.
  • Дата: 17-08-2012 14:14:51
  • Iм’я: Юлія

  • Повiдомлення:
    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, скільки років дійсний сертифікат ЗНО? Я складала тести в 2010 році, наступного року(2013) планую вступити на заочну форму навчання (на денній навчаюся зараз), щоб отримати другу вищу освіту. Скажіть, чи потрібен взагалі сертифікат ЗНО при вступі на заочну форму навчання? Дякую!

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 17-08-2012 16:08:42
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Юліє! Всі подробиці майбутнього вступу вам потрібно з’ясовувати у приймальній комісії конкретного, обраного вами, вишу. Може статися й таке, що вас зможуть прийняти відразу на старші курси і вам не потрібно буде здобувати другу освіту з нуля. Але це залежить від того, чи спорідненими є ваша перша та друга освіти. Тобто, якщо ваша перша освіта технічна, а ви хочете здобути другу гуманітарну, то в цьому разі потрібно буде складати ЗНО з профільних предметів, необхідних для вступу.
  • Дата: 21-08-2012 22:24:17
  • Iм’я: РОМАН тик)

  • Повiдомлення:
    добрый вечер. я в этом году поступил на бюджет и заплатил еще 1500грн якобы за пользование тренажерами в др универах своего города такого не наблюдал(по рассказам своих одноклассниках ничего такого не платили (те кто на бюджет поступил))..возможна ли такое?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 23-08-2012 12:00:33
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний РОМАНтику, досить важко без конкретних назв вишів з’ясувати, що відбулося насправді. Але не можна виключати той факт, що ‘побори’ можливі, і з ними необхідно боротися. Взагалі, це одна з цілей нашої рубрики. Тож, якщо ви хочете справедливості, опишіть детальніше (з конкретними назвами) свою ситуацію. Ми допоможемо вам з’ясувати правду.
  • Дата: 23-08-2012 10:21:47
  • Iм’я: гість

  • Повiдомлення:
    Як боротися з корупцією?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 23-08-2012 12:00:43
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Вас цікавить конкретна ситуація? Тоді опишіть її, і ми постараємося допомогти. Якщо ж ваше питаннє загальне, то і відповідь буде такою: не піддаватися!
  • Дата: 23-08-2012 12:35:10
  • Iм’я: Гість

  • Повiдомлення:
    Я навчаюся на 3 курсі в одному з навчальних закладів . Те, що там відбувається не описати.Знання зовсім нікому не потрібні,потрібні тільки гроші.Якщо ти сумлінно все вчиш, більше 6 балів тобі ніхто не поставить.А якщо ти повний ‘0’,але при грошах-це тверда 8-9-10.Нікому нічого не докажеш,слухати тебе ніхто не буде.Оцінки в журнал не виставляють,а лише десь собі в записник, до кінця семестру нічого не узнаєш,контрольні роботи теж не показують,кажуть лише ‘дуже погано’,а як же робота над помилками і т.п. Якщо поговорити з студентами кожен розповість хто бере,скільки і т.п. Це я Вам описав ситуацію з поверхі,а якщо копнути глибше – це ЖАХ! Ще хочу добавити ні директор,ні інша адміністрація на це не звертає увагу,як кажуть один в полі не воїн,якщо підеш скаржитись – вилетиш, і на цьому навчання закінчиться!Настав мабуть тот час коли ніхто нічого не боїться!Який вихід?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 29-08-2012 13:53:27
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний гість, якщо Ви насправді бажаєте отримати допомогу чи конкретні відповіді, то маєте назвати навчальний заклад, про який ідеться, описати випадки. Адже розв’язати проблему можливо тільки з огляду на фактичні обставини.
  • Дата: 23-08-2012 14:43:45
  • Iм’я: Ирина

  • Повiдомлення:
    Добрый день. Скажите пожалуйста, может ли жена с мужем работать на одной кафедре, будучи в подчинении один у одного. А так же во время болезни, что бы жена была и.о. супруга не будучи официально его заместителем и не имея ученного звания.Каким документом регламентируется работа супругов в одном высшем учебном заведении?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 29-08-2012 13:52:49
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ірино! Наше законодавство не забороняє чоловіку та дружині працювали разом на одній кафедрі, а також, щоб хтось з них був у підпорядкуванні в іншого. Немає конкретного закону, який би регламентував роботу подружжя у виші. Є декілька законопроектів, проте вони не ухвалені Верховною Радою. Але не можна обіймати посаду (навіть бути виконуючим обов’язки) завідувача кафедри, не маючи при цьому наукового звання.
  • Дата: 28-08-2012 21:31:21
  • Iм’я: Лариса

  • Повiдомлення:
    Скажите, общежития Академии городского хозяйсва г.Харькова №3, №4, №5, №6 когда нибудь насещала санстанция? Это настоящие бомжатни, о чем ты узнаешь только после поселения и оплаты за проживание в общежитии!!!! Медицинские справки необходимо требовать после месяца проживания. Выбитые двери, разбитые стекла в рамах, вздыбленая паркетная доска не видящая мастики со времен постройки здания, прусаки, вырваные розетки… Как можно жить молодежи в таких условиях, причем многие оплачивают контрактное обучение!!!

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 29-08-2012 13:52:08
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ларисо! Якщо вас та ваших колег не влаштовує ситуація в гуртожитках, то ви повинні написати офіційного листа на ім’я ректора вашого вишу, Володимира Бабаєва, де потрібно опсиати всі недоліки. Володимир Бабаєв не так давно обійняв цю посаду, і взагалі вважається дуже добрим господарником. Сподіваємось, він розв’яже ці проблеми.
  • Дата: 30-08-2012 00:32:15
  • Iм’я: Ирина

  • Повiдомлення:
    Здравствуйте!Я преподаватель в лицее.Возникла проблема по педнагрузке, и я не знаю куда мне обратиться за профессиональным советом.Подскажите, пожалуйста .

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 31-08-2012 14:03:04
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Ірино, щоб ми могли допомогти, поясніть, будь ласка, докладніше суть Вашої проблеми.
  • Дата: 01-09-2012 17:33:28
  • Iм’я: Ирина

  • Повiдомлення:
    Коллега-предметник -пенсионер и нам педнагрузку разделили ПОРОВНУ(23ставки каждой).У неё есть социальная защита в виде пенсии,а у меня-ничего.Мне 50лет и как жить дальше-не знаю!В Районо вакансий нет.На сегодняшний день это БОЛЬШАЯ проблема не только у меня… Я ответственный работник,люблю своих учеников,мои метод.разработки печатали в ж.’Біологія і хімія в школі’.Что мне делать в такой ситуации???

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:02:27
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Питання щодо розподілу педагогічного навантаження та роботи в педагогічному колективі регулюються чинним законодавством України про працю, законами “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та іншими нормативно-правовими актами. Розподіл педагогічного навантаження у загальноосвітньому навчальному закладі здійснюється його керівником і затверджується відповідним органом управління освіти. Якщо при цьому були порушені Ваші права, Ви можете звернутися до комісії трудових спорів.
  • Дата: 02-09-2012 13:11:01
  • Iм’я: Наталья

  • Повiдомлення:
    Как оценивать отношение в школе к учителю,когда завуч и директор ,поддерживая друг друга, создают неблагопиятные условия для учителя-методиста годами?!Лет пять учитель не мог посещать городские методобъединения школ города из-за неудобного расписания,именно в этот день учителю ставилось 7 или 8 уроков.На конференции по вопросам образования учитель не приглашается лет десять после открытого выступления на последней. В этом 2012-2013 году в методдень учителя поставлены уроки от пятого до восьмого, в четверг поставлен один седьмой урок,с какой целью составляется неблагоприятное расписание учителю, который много печается в образовательной прессе, ведет многолетнюю энтузиасткую работу с клубом-театром Виктория,созданным им же в 1995????!!!!! Школа№5 Ужгород

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:01:19
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Наталіє, відносини педагогічного колективу регулюються чинним законодавством України про працю, Законом України ‘Про освіту’, цивільним, адміністративним кодексами та іншими нормативно-правовими актами. Питання можна вирішити на рівні місцевого самоврядування, на загальних зборах колективу навчального закладу чи педагогічної ради, як управлінського органу навчального закладу. Також щодо захисту своїх прав ви можете звернутися до комісії трудових спорів або районного, районного у місті, міського чи міжрайонного суду.
  • Дата: 04-09-2012 09:17:40
  • Iм’я: Юрій

  • Повiдомлення:
    Доброго дня. Хочу розмістити Ваш офіційний банер на своєму сайті. Де отримати код? Дякую.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 04-09-2012 13:28:08
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Ознайомитись з інструкцією про те, як розмістити банер освітнього порталу ПедПРЕСА і розмістити стрічку новин від порталу на будь-якому веб-ресурсі, можна за посиланням: https://pedpresa.com/banner_rss
  • Дата: 06-09-2012 16:11:37
  • Iм’я: Федір

  • Повiдомлення:
    Доброго Дня! Я навчаюсь у одному із вишів Черкас. Можете пояснити як і ким встановлюються ціни оплати за гуртожиток? Бо на початку літа ціна була однією 200 грн за ліжко- місце, а з 1 вересня піднялася до 260 грн. Надалі планується в жовтні підвищення оплати до 350 грн за місяць.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 10-09-2012 16:39:03
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Федоре, встановлення ціни за проживання в гуртожитку належить повністю до компетенції вищого навчального закладу.
  • Дата: 20-09-2012 08:18:26
  • Iм’я: Анна

  • Повiдомлення:
    HELP! HELP! HELP! Протягом довготривалого часу ми – учні з малозабезпечених родин Державного навчального закладу ‘Вінницький центр професійно-технічної освіти технологій та дизайну’ змушені були періодично вносити кошти на рахунок Центру. У разі відмови – виключення. «Добровільна» спонсорська допомога при вступі, без якої навчання неможливе Коли сил терпіти побори не залишилось, педагогічні працівники Буряченко О.А. та Савчук К.О. підтримали нас у зверненні до прокурора міста Кобко С.Л.(від 05.04.2012), котрий 11.05.2012 вніс директору навчального закладу Подання про усунення порушень Закону України ‘Про професійно-технічну освіту’,ст.25 З де йдеться про грубі порушення вимог чинного законодавства та вимагав притягнути до відповідальності винних у скоєному осіб (заст.директора з НВР Фурман О.Д.) та протягом місяця повернути учням кошти. Оскільки рідний брат директора Центру Володимира Петрова – Віктор Петров є ідейним комуністом, народний депутат України ІІІ та ІV скликань, недавній І секретар обкому КПУ м.Вінниці – спокійний сон винним у скоєнні злочину особам гарантовано. Натомість переслідувань зазнають ті, що захищають нас – морально принижених та психологічно подавлених учнів, а всі наступні наші звернення прокуратура передає на розгляд обласного управління освіти, що є безрезультатно. На захист з боку найвищого керівництва освіти області годі й сподіватись, адже кожний навчальний заклад щомісячно віддає ‘дань’ у стіни управління, не виключенням є і ДНЗ ВЦПТО ТД. Хто ж буде визнавати винними у злочині таких прекрасних педагогів як Петров В.Б. та вся його команда – простіше знищити двох , а потім їх учнів… Розправа не барилася – за статтю у міській газеті RIA (від 27.06.2012 №26), де висвітлена правда про брудні липкі руки адміністрації Центру та зйомки у соціальних телешоу на провідних українських каналах, Савчук К.О. – колишню ученицю Центру, активну діячку, переможницю Всеукраїнського та обласних конкурсів, президентську стипендіатку усунули від роботи, забравши у неї учнів та найближчим часом планують звільнити за сфальсифіковані порушення; Буряченко О.А. – педагога з 25 річним стажем найвищої категорії, що представлена до міністерської нагороди – усувають від роботи з нами – групою, яку та навчала два роки, передавши нас – учнів, що звертались до прокуратури, іншому майстру. На кожному кроці порушуються наші конституційні права, координуючі роботу ПТНЗ документи МОН молоді та спорту України, нам погрожують фізичною розправою та тиснуть на психіку. Через ЗМІ облиті брудом Буряченко О.А. та Савчук К.О.(газета 20 хвилин від 13.07.2012), де заступник директора з НВР Фурман О.Д. назвала їх ‘графоманами’ та людьми ‘нездорового глузду’! Ми звертаємось за допомогою з надією на СПРАВЕДЛИВІСТЬ,ЧЕСНІСТЬ та ПРОЗОРІСТЬ, що має панувати у навчальних закладах нашої країни. Ми не боїмося висловлюватись, маємо гідність і поважаємо себе! Ми не БИДЛО, як висловлюється шановний директор Петров В.Б., ми ЛЮДИ,що кричать про допомогу!!! Маємо надію на відгуки небайдужих та цілеспрямованих, активних та мудрих – тих, хто, можливо, був жертвою переслідування, або її захисником. Адже поки то нас не стосується – ми вмикаємо функцію «байдужість». Заздалегідь вдячні за допомогу,з повагою, учні – Ганна Сабатин, Євген Шмерхльов, Оксана Зброжек, Олена Ніколаєва, Вікторія Уманець.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-09-2012 16:32:48
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Анно, як нам повідомили в міністерстві, Ваше питання офіційно розглядається обласним управлінням освіти і науки Вінницької облдержадміністрації.
  • Дата: 20-09-2012 13:05:18
  • Iм’я: Оксана

  • Повiдомлення:
    Добрий день! Підкажіть будь ласка, чи можу я отримати атестат про повну середню освіту, якщо після закінчення 9 класу пішла навчатися до технікуму, провчилася там тільки 2 роки, закінчити завадив переїзд в інше місто, із технікуму получила своє свідоцтво про неповну середню освіту та академічну довідку про навчання з 1 вересня 1993 по 21 листопада 1995 рік із переліком 28 зарахованих дисциплін. Питання в тому,чи можу я маючи на руках ці документи, получити атестат про повну середню освіту не здаючи предмети 10-11класів, адже я їх вивчала у технікумі, враховуючи те, що це було майже 20 років тому.Дуже хочу в 2013 році здати ЗНО та вступити до вищого навчального закладу. Будьласка, дуже вас прошу, відповісти на моє питання.Дуже дякую за допомогу!!!

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-09-2012 16:33:40
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Оксано, атестат про повну середню освіту можна отримати лише в установленому порядку після складання Єдиних державних іспитів. Документ Ви можете отримати після навчання в вечірній (змінній) середній загальноосвітній школі.
  • Дата: 20-09-2012 20:37:40
  • Iм’я: Валерія

  • Повiдомлення:
    добрий вечір. підкажіть, будь ласка, що робити коли молодий вчитель постійно обзиває мою дитину. скаржилася директору, але він з нею за одне. про погане відношення вчителя до дитини підтвердили інші діти

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:31:53
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Валеріє. Якщо Ви насправді бажаєте отримати допомогу чи конкретні відповіді, то маєте назвати навчальний заклад, зазначити своє прізвище та викладача, про якого йдеться, описати випадки. Адже розв’язати проблему можливо тільки з огляду на фактичні обставини.
  • Дата: 28-09-2012 18:45:07
  • Iм’я: Марина

  • Повiдомлення:
    Да,оригиналы документов были поданы 4 августа 2012 года

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:00:26
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Марино, якщо оригінали документів були подані вчасно, Вам треба звернутися за детальним поясненням до приймальної комісії.
  • Дата: 21-09-2012 13:12:42
  • Iм’я: Марина

  • Повiдомлення:
    Объясните пожалуйста,почему абитуриент,стоя на 8-ом месте в информационной системе ‘Конкурс’ в Донецкий Национальный Университет не попал на бюджет?Бюджетных мест на факультете-70.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-09-2012 16:33:22
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Марино, уточніть будь ласка, чи подавали Ви оригінали документів під час вступної компанії до вишу?
  • Дата: 27-09-2012 18:36:08
  • Iм’я: Анна

  • Повiдомлення:
    Добрий день. Я чула що у напівсирот є якісь пісьги на вступ до ВНЗ. Чи правда це? І якщо так, то які саме пільги передбачаються законодавством?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 12-10-2012 16:26:51
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    На даний час, напівсироти не внесені до переліку осіб, які мають пільги (зарахування поза конкурсом) при вступі до вишів.
  • Дата: 05-10-2012 13:42:42
  • Iм’я: ОФІЦІЙНО

  • Повiдомлення:
    З приводу ситуації, що склалася у Державному професійно-технічному навчальному закладі “Вінницький Центр професійно-технічної освіти технології та дизайну”

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 05-10-2012 13:43:50
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту стурбовані ситуацією, що склалася у навчальному закладі. До кінця тижня представники управління освіти і науки Вінницької облдержадміністрації зустрінуться з учнівським та педагогічним колективами, а на наступному тижні заклад відвідають представники міністерства. В.О. Карбишева, заступник директора департаменту професійно-технічної освіти
  • Дата: 06-10-2012 11:51:00
  • Iм’я: Студент АМУ

  • Повiдомлення:
    1-ому курсу Академії Муніципального Управління не виплачують стипендію, ссилаючись на те, що в Мін. освіти забули підписати якісь папери. Коли же тоді буде стипeндія?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-10-2012 16:31:08
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Як нам повідомили, в міністерстві вже звернулися до Володимира Костянтиновича Присяжнюка, ректора Академії муніципального управління, для вирішення цієї ситуації.
  • Дата: 15-10-2012 07:44:45
  • Iм’я: Aнна

  • Повiдомлення:
    Як у нас в училищі закрійників навчають, або «не знаєш, що таке Burda і як цим користуватись – ходи до Личкової!» Про те, як ми – невелика групка учнів вінницького профтехучилища – уже майже рік боремось за право на безкоштовне навчання, Вам відомо з попередніх публікацій у різних газетах та на даному ресурсі в тому числі. Якщо коротко – то за нашим зверненням в прокуратуру, поданням прокурора міста було зафіксовано факт незаконного вимагання керівництвом навчального закладу з нас коштів для навчання. Попри все те, повністю гроші нам не повернули. Адміністрація навчального закладу, котра «отримала по шапці» розпочала тотальне переслідування нас і тих, хто за нас заступився. Це Оксана Анатоліївна та Катерина Олексіївна – майстри в/н Центру технологій та дизайну, де ми навчаємось (колишнє ПТУ №15) м. Вінниці. Погрози заступника директора з НВР Фурман О.Д., що отримала за поданням прокурора догану, втілились в реальність – нашу групу розформували, ми тепер навчаємось в іншого майстра, котра нас активно дискримінує і принижує; Оксана Анатоліївна навчає зовсім іншу групу; Катерину Олексіївну за те, що нас підтримала у зверненні до прокуратури і у подальшій «боротьбі», усунули від групи, налаштувавши проти неї учнів, дали їй дві догани… Ми залучили до висвітлення конлікту ЗМІ, нас підтримала незалежна студентська профспілка «Пряма дія», зокрема активісти Саша Дворецька, Наталка Нешевець, Федір Устинов, Денис Левін, Андрій Мовчан та багато інших, за що їм величезне спасибі! У наш захист, активістами під парканом МОНМС була проведена акція «Міністр – купи штани!» Члени профспілки вимагали усунення від роботи керівництва Центру, котре допустило такі порушення щодо нас. За нашим зверненням у навчальному закладі працювала комісія з управління освіти, що запропонувала нам не створювати проблем і перейти на навчання до іншого ПТНЗ. А ще обізвала егоїстами, що спричиняють проблеми адміністрації! Цікавим є момент, що активістів, які хотіли поспілкуватись з іншими учнями центру, в навчальний заклад не впустили… Не впустила адміністрація… Мовляв, нічого тут ходити! Та й дійсно, всі інші студенти знаходяться ніби під ковпаком у керівництва – слухняно виконують все, що скажуть і бояться заперечити. Чому? Тому що хочуть швидка )), не хочуть проблем таких, які маємо ми. Хоча і в них душа болить за себе… Віримо, що болить. Вони ж, як і раніше, здійснюють оплату своєї ж праці, хоча не мають того робити! Звертаємось до Вас – одногрупники, однокурсники, і взагалі, всі, хто навчається у ЦПТО технологій та дизайну, невже Ваші батьки мають зайві гроші, щоб постійно «спонсорувати» забаганки адміністрації? Чи так Вас влаштовує відношення деяких викладачів та керівників,що Ви мовчите? ссилкаЗнаєте, мовчання – то гірше всього – то крах свободі, рівності, та гідній, якісній освіті, чого всі ми прагнемо. Адже, якщо про проблему мовчать- то її немає. Нема людини – нема проблеми – радянська ідеологія… Не хочеться бути тими, об кого витирає брудне взуття адміністрація , не хочеться бути сміттям, котре щодня десятки разів втоптують в болото. Правда, не хочеться? Замість того, щоб коритись адміністрації, в думках, посилаючи її куди подалі, задумалися б Ви над цими словами і здійснили б крок назустріч власній гідності, адже вона у Вас є. Чи Вас так влаштовують умови проживання в гуртожитку? До речі, туди студентські активісти все таки потрапили, зафіксувавши багато цікавого для оприлюднення. Власне статті ще наробили багато паніки в навчальному закладі і як нам стало відомо від одногрупників та інших учнів, що проживають в гуртожитку, 10 та 11 жовтня комендант примушувала їх вимивати поверхи гуртожитку після 21.00. Навіть після «відбою» – о 22.00 на поверхах все ще було чути шарудіння щіток, плескіт води і смерділо миючими засобами, придбаними за власний кошт учнів. Таке позапланове генеральне прибирання, як пояснили вихователі, зумовлено приїздом «ревізора з Києва», бо «деякі» тільки те і роблять, що пишуть скарги. Комендант швидко взялася за ліквідацію очевидних порушень умов проживання учнів – студенток примушували зносити зі всіх поверхів до низу сітки та перила зайвих ліжок, щоб складалося враження, ніби у кімнатах проживає оптимальна кількість людей, ми навіть думали, що оперативно нам встановлять розетки для користування електроенергією – але не тут то було! На запитання, коли у нас будуть розетки, комендант відповіла – «заплатиш 50 грн – буде тобі розетка!» 50 грн – ось вона ціна за електроенергію, оплата використання котрої здійснюється з державного бюджету. Цікаво, а скільки потрібно платити, щоб мати право навчатися, а не цілий день чергувати у гуртожитку, при цьому тричі прибираючи весь поверх та коридор ( в тому числі і прилеглу до гуртожитку територію), скільки потрібно заплатити, щоб з гуртожитку виселили «сімейників», котрі живуть за рахунок держави, а власну «дань» вносять особисто директору, скільки з нас візьмете за гарячу воду, ремонт кімнат і поверхів,відсутність на зборах, температурний режим, що відповідає санітарним нормам?… Скільки ще потрібно заплатити, шановний Коменданте?! Шкода, що досі серед студентської молоді прийнято мовчати про порушення, здійснені відносно них: згідно режиму гуртожитку особистого часу фактично не існує, не зробивши за власний кошт ремонт – додому на канікули не відпускають, про чергу до 2-х комфорок кухонної плити з 40 учнів я взагалі мовчу… (кухня) В будь-якому разі, гуртожиток вже сяє чистотою, бо адміністрація була попереджена про приїзд перевірки. 12 жовтня перевірка таки приїхала, точніше одна перевіряючи. Як вона пояснила – приїхала, щоб розібратись у достовірності фактів, викладених у зверненні переданому у міністерство активістами «Прямої дії» під час акції 2 жовтня 2012 р. Але при цьому не мала на меті спілкуватись з нами, що вже говорило про однобічний, необ’єктивний розгляд звернення. Замість того,щоб з розумінням поставитись до нашого становища, перевіряюча висловилась, що незважаючи на подання прокурора і активне висвітлення даної проблеми в ЗМІ, вона не має підстав не довіряти адміністрації та результату роботи комісії від управління освіти. На наші зауваження з приводу роботи комісії з управління освіти (до складу котрої, до речі, не включили незалежного представника – заступника обласного голови ВПОНУ Бондаря Віталія, незважаючи на його офіційне звернення на ім’я начальника обласного управління освіти) вона відповіла, що причин створювати перевіряючу комісію з Міністерства вона не бачить: « Ну і що, що ви незадоволені умовами навчання» – сказала перевіряюча , «- мало чим ви ще незадоволені. Які ж ви бідні і нещасні – не дає вам адміністрація спокійно навчатись! А ви даєте їй спокійно працювати?! Хто вам дозволив вносити тривогу в колектив? Ви всіх позалякували своїми перевірками, а тепер скаржитесь, що до вас «не так» відносяться?! Які ви бідні діти – погіршили ваші умови на безкоштовне і якісне отримання робочої професії…» – з яскраво вираженим єхидством в голосі звернулась до нас перевіряючи. Ми були розгублені та стривожені, почувши ТАКЕ від представника Міністерства. Це попри факти порушення процесу навчання, адже в результаті об’єднання груп нам не вистачає місця в майстерні, ми не допрацьовуємо 1,5 години щодня, а перелік мусимо виконати подвійний! Це нас примушує робити новоспечений майстер Личкова С.Ю. Ще хочемо зауважити наступне, пані Личкову тривожить хворобливе обурення, що її не вважають фахівцем. Так от, у нас ОГОЛОШЕННЯ. Шановні майбутні колеги, або ті, хто бажає стати висококласним закрійником 5 розряду і пройти довготривалі курси по створенню конструкції і розкрою з допомогою … журналу Burda… Так-так, Вам не почулось – саме того славнозвісного журналу для домогосподарок, котрі самостійно вчаться шити. Лише у нас, з понеділка по середу – майстер-клас по перебиванню готових лекал для одягу з відомого журналу. Заняття проводить – майстер в/н (закрійник) Личкова С.Ю. Лише вона, замість того, щоб перевірити побудовану вами конструкцію і самостійно розроблене лекало, пропонує чудову альтернативу – отримати готове лекало у журналі Burda!!! Не пропустіть такого безпрецедентного шансу стати «закрійником 5 розряду»!!! Та, на жаль, перевіряюча не стала слухати ні про це, ні про багато інших порушень. Натомість, з певною періодичністю повторювала нам: «Я не маю підстав не довіряти адміністрації та комісії з управління!» От Вам і перевірка…

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-10-2012 16:30:51
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Анно, Освітній портал “ПедПреса” уважно стежить за перебігом подій навколо ситуації, що склалася у Державному професійно-технічному навчальному закладі “Вінницький Центр професійно-технічної освіти технології та дизайну”. Це питання розглядається на рівні міністерства.
  • Дата: 18-10-2012 13:19:01
  • Iм’я: Світлана

  • Повiдомлення:
    Мій син навчається на 4- му курсі у НУХТі. За три літні місяці виплатили лише за один.У вересні місяці отримав стипендію в розмірі 525 грн. У нас що, у кожному вузі різні розміри стипендії? То була індексація, яку в НУХТі не платили, але ж стипендію нібито збільшили? Довідку у пенсійний фонд про суми стипендії отримані за 6-ть місяців видавали з індексацією, а де ж вона?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 23-10-2012 15:08:07
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Світлано. Кабінет Міністрів України видав постанову, що скасовує індексацію стипендій, тому уточніть, будь ласка, за який період Ви отримали довідку, і коли була нарахована стипендія Вашому сину?
  • Дата: 28-10-2012 21:33:06
  • Iм’я: Чемерис юлия

  • Повiдомлення:
    Школа 218 деснянского района

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 07-11-2012 14:01:24
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Юліє, Вашого листа для розгляду ми надіслали до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
  • Дата: 19-10-2012 15:53:01
  • Iм’я: Мама

  • Повiдомлення:
    Я хочу написать про школу 218. Рудь Н.Ю. – учитель младших классов. Это моральная садистка, которая упивается своей властью над маленькими беззащитными детьми, издевается и психологически давит на них. Дети ее боятся, родители молчат – кто начинает выступать, она отыгрывается на детях. Поэтому лучше сразу уходить. Ребенок после нее с неврозом, ходил в школу, как на пытки, все время плакал, боялся Рудь. Еще она взяточница, вымогает по 500 грн к каждому празднику, а на День рождения – 1000 грн. Как-то подарили ей на НГ шампанское и конфеты, как всем учителям, а она: ‘Это все???’ Ребенка довела до невроза, отчитывая перед всем классом за учебник, который она не рвала. И такие ‘воспитательные’ беседы перед всем детским коллективом проводились регулярно. Хочу добавить, что мой ребенок – отличник, участник олимпиад, тихий, послушный и старательный. Что тогда говорить про то, как Рудь общалась с двоечниками? Одну девочку она вообще называла ‘бычиха’ (слово из лексикона настоящего Заслуженого вчителя Украины). Другого мальчика за то, что его мама не сдала денег на новую доску, Рудь отсадила на последнюю парту и каждый день говорила детям:’Вот видите, дети, вам плохо видно, что на доске написано – а это все потому, что Юрина мама не сдала денег на доску. Вот вы из-за него и мучаетесь!’Директор в курсе дела, а меры никакие не принимает. Обходите эту школу десятой дорогой, а Рудь вообще надо запретить подходить близко к детям – она психически неадекватна (все-таки 35 лет в одной школе – просто культ личности уже). Говорю это, как специалист с медицинским образованием. Учителя в 5 классе отмечают, что выпускники Рудь – забитые, запуганные и закомплексованные.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:33:29
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Для того, щоб вирішити цю ситуацію, вкажіть, будь ласка, своє прізвище та повністю назвіть навчальний заклад, про який ідеться.
  • Дата: 23-10-2012 21:59:36
  • Iм’я: Стипендіат Президента

  • Повiдомлення:
    Пишу від імені стипендіатів Президента України з проханням прояснити ситуацію щодо розміру виплат. На сайті МОНмолодьспорту України та ГУОН м.Київа розміщена інформація про підвищення розміру стипендій Президента для переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсу-захисту учнів-членів МАН від 1 жовтня 2012 року. (з 700 грн. до 1100). Але у ВНЗ кажуть, що ніяких наказів вони не бачили и розмір стипендії становить 700 грн.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 13:59:14
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановні стипендіати Президента України, постанова Кабінету Міністрів України, що передбачає збільшення розміру стипендій, на даний час розглядається. Збільшення розміру стипендій відбудеться відразу ж після її прийняття.
  • Дата: 24-10-2012 01:29:56
  • Iм’я: Таня

  • Повiдомлення:
    Мой ребенок учится во 2 классе. Учитель, без согласования со всеми родителями, организовывает дорогие экскурсии. Половина класса не в состоянии оплатить эти экскурсии, дети устраивают истерики, что не могут поехать. А учитель вместо того, чтобы отменить такие неполные экскурсии, везет половину ‘платежеспособных’ детей, а потом демонстрирует на интерактивной доске всему классу, как хорошо им было на экскурсии. Мой ребенок плачет, что не поехал. А учитель, на замечание родителей по поводу психологического расстройства детей, говорит, что родители должны объяснить своему ребенку почему он не может поехать. Как объяснить это детям. И прав ли учитель?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 25-10-2012 14:33:01
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Тетяно, вкажіть, будь ласка, прізвища викладача та своє, назвіть заклад, де навчається Ваша дитина, щоб ми могли дати Вам конкретну відповідь.
  • Дата: 25-10-2012 13:27:51
  • Iм’я: Вікторія

  • Повiдомлення:
    Моя дитина зайняла призове місце на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки та психології. Чи може вона бути стипедіатом Президента України?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 26-10-2012 14:30:23
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Вікторія, як нам повідомили в Інституті інноваційних технологій і змісту освіти (ІІТЗО), журі олімпіади, керуючись кількістю набраних балів, у кожній номінації серед переможців визначило претендентів на стипендії Президента України. Чи є Ваша дитина в цьому списку, Ви можете дізнатися у відділі по роботі з обдарованою молоддю та проведенню масових заходів ІІТЗО МОНмолодьспорту за номером телефону 248-18-13. Керівник відділу Гунько Лілія Вікторівна.
  • Дата: 15-11-2012 17:50:02
  • Iм’я: Микола

  • Повiдомлення:
    На які нормативно-правові документи силатися? Адже це ніде чітко не зазначено. ПТНЗ надає первино-професійну освіту.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 21-11-2012 17:00:22
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Миколо, законодавством України не забороняється навчатися за двома напрямами одночасно. Згідно з ч.1, п.2, ст. 42 Закону України “Про освіту” вища освіта здійснюється на базі повної загальної середньої освіти. Отже, одночасно навчатися в ПТНЗ і виші можливо, але після отримання атестата про повну загальну середню освіту. Первинно-професійна освіта — це результат навчання, тоді як йдеться про поєднання двох напрямів у його процесі.
  • Дата: 01-11-2012 11:08:23
  • Iм’я: ольга

  • Повiдомлення:
    Чи можна одночасно навчатися В ПТУ та на заочному відділенні ВУЗу?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 09-11-2012 14:41:49
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Так. Можна. Але лише в тому випадку, коли студент вступив до ПТНЗ (крім вишу) на базі повної загальної середньої освіти.
  • Дата: 09-11-2012 19:04:44
  • Iм’я: Олександр

  • Повiдомлення:
    Донецький державний університет управління, факультет права та соціального управління

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 21-11-2012 16:58:05
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Олександре, як нам повідомили в міністерстві, ситуація є досить неоднозначною. Вам потрібно написати листа до Департаменту вищої освіти МОНмолодьспорту на ім’я керівника – Коровайченка Юрія Миколайовича. Лист надішліть на адресу: 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10.
  • Дата: 04-11-2012 22:26:02
  • Iм’я: Олександр

  • Повiдомлення:
    Дуже цікава ваша фахова думка. Я студент 3 курсу одного з відомих донецьких державних ВНЗ. Навчаюся також на заочній формі навчання в іншому ВНЗ. Перед виборами склалася парадоксальна ситуація – всупереч вимогам КЗпП декан відмовився надати мені відпустку для складання сесії заочної форми навчання, мотивуючи це ‘неможливістю прийняти участь в голосуванні’ (готовий надати оригінал заяви, де стоїть відповідний його припис). В день голосування разом з першим проректором декан прибув до гуртожитку, особисто перевіряючи, чи всі студенти проголосували. Протягом всього дня лунали дзвінки від старости групи і голови студентської ради гуртожитку, які цікавилися моїм місцеперебуванням і наміром брати участь в голосуванні (запис розмови з останнім зберіг в телефоні). Дізнавшись, що я все ж таки знаходжусь в іншому місті, декан привселюдно сказав, що мене чекає після повернення ‘нетеплый прием’. По закінченню виборів дехто з викладачів телефоном попереджували мене, що декан ‘вимагав’ від них ‘не пускать его ни на какие олимпиады, конференции и не допускать ни к каким конкурсам’, погрожував ‘убрать его со стипендии’ і, власне, відрахувати за пропущені заняття і наказав ‘объективно оценивать его на сессии’. Зазначу, що існує категорія інших студентів, які взагалі майже не з’являються на заняттях і складають іспити ‘по убедительной просьбе декана’, про що анонімно розповідають викладачі. З огляду на вищеописане, хочу поцікавитися, чи існують якісь важелі впливу на цю особу? Чи правомірно декан погрожує відрахуванням за пропущені заняття? В університеті є ‘умовна’ практика оголошувати догану за 20 пропущених навчальних годин, відраховувати за 40 (хоча ‘телефоном’ для певних студентів проблема швидко розв’язується), чи не суперечить це принципам Болонського процесу за умови? На даний момент на моє прохання хоча б ознайомитися з положенням про навчально-виховний процес в університеті ніхто з працівників деканату чи декан не відповіли позитивно. Вчуся за кошти держбюджету, відмінник, отримую підвищену стипендію, жодних академічних заборгованостей не маю, занять пропущено далеко менше за 20 годин. Розумію прекрасно, що його змушували забезпечити явку на вибори, але чи є край такому безладу? Щиро сподіваюся на вашу допомогу.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 09-11-2012 14:41:36
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Олександре, згідно чинного законодавства студенту не забороняється навчатися за двома напрямками одночасно. Питання надання відпустки у зв’язку зі здачею сесії в іншому навчальному закладі узгоджується з керівництвом того вишу, де навчаєтесь на стаціонарі. І якщо Ви не порушуєте навчальну дисципліну, встигаєте за навчальним планом, то декан відреагував некоректно. Для більш детального роз’яснення Ви можете вказати навчальний заклад та факультет, де навчаєтесь.
  • Дата: 21-11-2012 10:10:29
  • Iм’я: Ольга Рыжкина

  • Повiдомлення:
    Здравствуйте! К кому обратиться – не знаю, поэтому пишу Вам. В этом году моя дочь окончила школу, сдала ЗНО и поступила в ОНЭУ, да живем мы в Приднестровье. До настоящего времени у нее нет студенческого билета, причина – у нее нет идентификационного кода (или как-то так). А как же инстранцы? Неужели моя дочь единственный студент-украинка, проживающая за границей. По моему этот вопрос надо было решить давно, а не в процессе учебы,ведь она потеряла безвозвратно льготы, которыми могла пользоваться с 01.09.2012г., сегодня заканчивается ноябрь. Вчера выяснилось, что для получения теперь еще надо заплатить какой-то штраф или взнос, почему? Я растила дочь одна, ее отец умер 10 лет назад, и дополнительные потери нам с ней не нужно. Очень жду правильного решения данной ситуации. С уважением, мама.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 22-11-2012 19:09:55
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ольго, студенти-іноземці отримують студентські квитки в такому самому порядку, що й українські студенти. Уточніть, будь ласка, що саме спричинило затримку видачі студентського квитка для Вашої доньки: відсутність ідентифікаційного коду чи щось інше; що потрібно оплатити штраф чи збір?
  • Дата: 22-11-2012 20:25:52
  • Iм’я: Студентка

  • Повiдомлення:
    ХНУ им. Каразина. Но, я так понимаю, возврат коснулся всех стипендиатов по всей Украине, а не только нашего университета? Нам дочислят стипендии Президента за 2 месяца? Взамен академических, которые мы вернули?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 30-11-2012 15:37:48
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Під час навчання студент може отримувати лише одну стипендію (ту, розмір якої більший). Нарахування президентської стипендії відбувається лише після підписання заяви про відмову від звичайної академічної. Як нам повідомили в міністерстві, збільшення розміру стипендій (а не донарахування) в тому числі і для стипендіатів Президента України відбудеться після прийняття відповідної постанови. Постанову № 1078 вже прийнято 12.11.2012, вона набере чинності з 01 грудня 2012.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 23-11-2012 09:56:05
  • Iм’я: Ольга

  • Повiдомлення:
    У моей дочери гражданство Украины, почему ей велели пойти в стол находок и оплатить штраф, я не знаю. Для того, чтобы что-то(студенческий билет) искать, его надо потерять, а до этого, его надо получить. Это так пополняют бюджет?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 30-11-2012 15:39:17
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ольго, щоб отримати студентський квиток, студент має сплатити обов’язковий збір (затрати на виготовлення документа) – 39 грн. Штрафів у цьому разі немає. Якщо студент втратив квиток, збір сплачується повторно для виготовлення дубліката.
  • Дата: 27-11-2012 13:23:25
  • Iм’я: Дмитро

  • Повiдомлення:
    Підскажіть, будь ласка! Чи необхідне подання сертифікату ЗНО при вступі на третій ступінь професійно-технічної освіти (Вище професійне училище) після успішного закінчення другого ступеню та проходження кваліфікаційної атестації в цьому з самомому навчальному закладі? Якщо ні, яким нормативно-правовим документом це регламентовано? Дякую

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 30-11-2012 15:37:33
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Дмитро, учні, які успішно закінчили другий ступінь професійно-технічної освіти і пройшли кваліфікаційну атестацію, вже не подають сертифікатів ЗНО та зараховуються на третій ступінь на основі конкурсного відбору. Нормативно-правова регламентація в даному випадку здійснюється на базі Закону України “ Про освіту”, Закону України “Про вищу технічну освіту”, Наказу МОНмолодьспорту “Про затвердження Типових правил прийому до професійно-технічних навчальних закладів України’ тощо.
  • Дата: 01-12-2012 14:03:24
  • Iм’я: Стас

  • Повiдомлення:
    Добрий день в мене питпння коли і де здається незалежне тестування, В ужгороді? Я збираюсь поступити на Юридичний факультет в м.Ужгороді в Ужгородсьний Національний Університет. Дякую.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 28-12-2012 13:23:41
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Після реєстрації на сайті Українського центру оцінювання якості освіти Вам буде надіслано запрошення-перепустку для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні. Розподіл абітурієнтів між пунктами тестування також буде здійснюватися з урахуванням зазначеної під час реєстрації адреси.
  • Дата: 01-12-2012 17:31:21
  • Iм’я: олег

  • Повiдомлення:
    моя донька, яка навчається в військовому інституті КНУ, стала переможцем Міжнародного конкурсу української мови ім.Шевченка, і їй 19 жовтня 2012 призначена указом Президента стипендія. Чому Президентська стипендія не виплачується і хто має її виплачувати ?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 28-12-2012 13:24:41
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Як нам повідомили в міністерстві, затримок у виплаті стипендій немає. Тим більше, що з 1 грудня набула чинності постанова КМУ, що передбачає їх підвищення. Проте кожний випадок треба розглядати індивідуально.
  • Дата: 03-12-2012 11:15:29
  • Iм’я: Овчаренко Володимир

  • Повiдомлення:
    хочу поскаржитися на адміна Вашого сайту, який оголосив на всю країну про нічесний спосіб голосування за сайт МВПУ зв’язку. Це не правда, ми всі активно голосуємо всім навчальним закладом, усі разом. Ми не використовуємо ніяких програм та технічних засобів. Ми голосуємо і з телефонів і з комп’ютері. Комп’ютерів у нас в училищі близько 300. Поясніть на підставі чого Ваш адмін зробив такі висновкию

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 05-12-2012 11:27:15
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Дані, за якими освітній портал ПедПРЕСА зняв голоси з одного з учасників голосування, були отримані із запитів/відповідей програми (браузера), який голосував за цього учасника. За півдня людина (найімовірніше – бот) з ОДНОЇ внутрішньої адреси ОДНІЄЇ корпоративної мережі (училища/офісу)виконав 1667 запитів на голосування. Шлюз 195.68.203.50 (так само як і 212.113.47.26) прозорий, тобто ми можемо зареєструвати адресу комп’ютерів локальної мережі, з якої було виконано голосування. Причому голосування – майже в усіх випадках – відбувалося з допомогою одного інтернет-браузера. Навіть при голосуванні з кількох браузерів (Firefox, Chrome, Opera, IE тощо) неможливо чесним способом отримати таку кількість голосів. Навіть з термінального сервера, особливо враховуючи періодичність запитів. Якщо цікаво, можу надати внутрішню адресу, і Ви виявите, використовуючи наведені дані, того, хто зробив Вам ведмежу послугу. Тепер найбільш прості й поширені способи махінацій, що випадково були доступні на початку голосування, заблоковані. До програмного блокування такі способи «накручування» можна було відстежити, що ми і зробили. А найбільш складні махінації з голосами без реєстрації користувачів або жорсткого обмеження можливостей голосування (наприклад, одна ip-адреса – один голос), технічно відстежити і попередити неможливо. З повагою, системний адміністратор освітнього порталу ПедПРЕСА
  • Дата: 12-12-2012 00:00:58
  • Iм’я: Светлана

  • Повiдомлення:
    Добрый день! Я – родитель ученика выпускного класса . Мой ребёнок учится в Днепродзержинской школе №20 им.О.И.Стовбы. Сумма растущих денежных сборов уже перешла мыслимую черту. Добавочный сбор на «Подарок школе от выпускников» поднял уровень сборов более чем до 1300 гривен в месяц. Сборы контролируются персонально директором школы, депутатом Партии Регионов – Разумной В.Н. Именно с её приходом школа начала стремительно терять репутацию (недавний скандал на центральных каналах телевидения). Все обращения к районным органам власти без ответа. Перевести ребенка в соседнюю школу сейчас уже не могу. Прошу Вас не остаться равнодушными.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 28-12-2012 13:24:22
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Світлано, середні навчальні заклади підпорядковуються місцевим управлінням (відділам) освіти і науки при обласних, районних (міських) державних адміністраціях. Отже, зі скаргою Ви можете звернутися до районного управління освіти та науки в місті Дніпродзержинську. Вирішення подібних ситуацій до компетенції Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України не належить.
  • Дата: 27-12-2012 12:28:05
  • Iм’я: Вікторія

  • Повiдомлення:
    Моя дитина навчається у двох вузах. Одну сесію вона вже здала (там де навчається стаціонарно), у січні буде здавати заочну сесію. Чи можуть бути зараховані їй предмети, з яких вона вже отримала оцінки, а саме: з історіх України, інформатики, історії української культури.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 28-12-2012 13:25:43
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Так. Це можливо. Щодо цього студент має звернутися в деканат того вишу, де навчається на заочній формі з заліковою книжкою для підтвердження наявності зарахованих предметів та відповідної кількості годин.
  • Дата: 07-01-2013 21:11:50
  • Iм’я: Олена

  • Повiдомлення:
    Вже пройшло достатньо часу пройшло часу щоб відповісти а Ви не відповіли мені на моє питання і не вирішили проблему, вже глобальну. Тому я знову звертаюся до Вас, виправити помилку.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 10-01-2013 11:39:40
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Доброго дня Дякуємо за Ваше звернення. Помилку було виправлено, і тепер все працює.
  • Дата: 17-01-2013 17:20:44
  • Iм’я: Катя

  • Повiдомлення:
    я ж не в коледж знову буду поступати, а в університет. Питання було про пільги…

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 31-01-2013 15:18:29
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Катерино, відповідно до статті 8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» та пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.94 р. N 226 ‘Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування’ право на повне державне забезпечення в навчальних закладах мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком до 18 років та особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при продовженні навчання до 23 років або до закінчення відповідних навчальних закладів. При зарахуванні на навчання за державним замовленням для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня ‘спеціаліст’, ‘магістр’ студенти вказаної категорії забезпечуються аналогічно тому, як при первісному забезпеченні (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.11.2003 р. № 763 ‘Про затвердження норм матеріального та нормативів фінансового забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також вихованців шкіл-інтернатів’ (додаток 1).
  • Дата: 13-01-2013 14:54:23
  • Iм’я: Катя

  • Повiдомлення:
    під час навчання в коледжі я стала сиротою мені було 20 років на той час, мене зарахували на повне державне забезпечення.Але мені потрібно далі поступати… чи маб я право на позаконкурсний вступ? Ніхто не може відповісти((((

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 17-01-2013 15:10:18
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Катерино, згідно із законом України «Про вищу освіту» право на безкоштовне здобуття вищої освіти надається лише один раз. Відповідно до статті 24, коледжі належать до закладів системи вищої освіти України. Отже, продовжити навчання Ви можете тільки на платній основі.
  • Дата: 15-01-2013 16:37:48
  • Iм’я: Марина

  • Повiдомлення:
    Якщо під час реєстрації на ЗНО я не дійшла до пункту «Фініш», а реєстраційну картку видрукувала. Чи зареєстрована я чи ні?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-01-2013 12:21:08
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна, Марино. Різниці в тому, яким чином Ви здобули картку (самостійно чи у пункті реєстрації) практично немає. Для реєстрації на ЗНО Ви маєте надіслати пакет документів: заяву-реєстраційну картку, паспорт та копію атестата (довідку).
  • Дата: 15-01-2013 16:40:46
  • Iм’я: Oleg

  • Повiдомлення:
    Підкажіть. Будь ласка, до якого числа я ще можу надіслати поштою документи для участі в ЗНО?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-01-2013 12:21:29
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Олег. Пакет документів для участі в ЗНО ви можете надіслати з моменту реєстрації і до 5 березня включно.
  • Дата: 15-01-2013 16:41:44
  • Iм’я: Ольга

  • Повiдомлення:
    Добрый день. Я студентка Харьковского медицинского универ.(2курс). Могу ли я поступить в еще один вуз в Харькове на стационар и учиться в двух вузах паралельно?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-01-2013 12:22:00
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ольго, так ви можете (теоретично) навчатися в двох вишах одночасно на денній формі. Проте на практиці можуть виявитись труднощі: складно бути в двох місцях одночасно.
  • Дата: 15-01-2013 16:42:24
  • Iм’я: Лідія

  • Повiдомлення:
    Моя дитина дуже гарно навчається і в цьому році закінчує школу. У скільки вузів вона зможе подати заяву?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-01-2013 12:23:12
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Лідіє, В цьому році абітурієнт зможе подати заяву до п’яти вишів на три напрямки підготовки в кожному.
  • Дата: 15-01-2013 16:43:26
  • Iм’я: Гість

  • Повiдомлення:
    Могу ли я поступить в другой вуз на госбюджет на первуй курс после очисления в своем вузе?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 16-01-2013 12:24:14
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Так. Це можливо. Проте навчатися за кошти державного бюджету можливо лише один раз.
  • Дата: 26-01-2013 18:32:29
  • Iм’я: Андрій

  • Повiдомлення:
    Я навчаюся заочно на 2 курсі на контрактній формі, чи можу я вступити на бюджет в другий вуз на стаціонар. І як бути з атестатом? Він же один.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 31-01-2013 15:16:01
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановний Андрій. Для того, щоб отримати документи, необхідні для вступу до іншого вишу, Вам потрібно звернутися по відповідний дозвіл до керівника того навчального закладу, де Ви вже навчаєтеся на даний момент.
  • Дата: 30-01-2013 16:09:48
  • Iм’я: Ксенія

  • Повiдомлення:
    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, де можна придбати нові вимоги до оформлення та захисту кандидатських дисертацій? А також чи не могли б Ви уточнити, чи необхідні для захисту дисертацій у 2013 році міжнародні публікації (тези, статті)?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 31-01-2013 15:15:10
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ксеніє. З усіх питань, пов’язаних із захистом кандидатської дисертації, Вам треба звернутися до свого наукового керівника. Також одержати кваліфіковану допомогу Ви можете у членів Вченої Ради вашого навчального закладу.
  • Дата: 04-02-2013 12:03:37
  • Iм’я: Настя

  • Повiдомлення:
    Чи можу я одночасно навчатись в одному ВУЗі на різних факультетах на денній і заочній формі навчання. І як подати оригінали документів у дві комісії.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 12-02-2013 17:31:53
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    1.Шановна Анастасіє. Відповідно до пункту 17.2.Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2013 році, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 листопада 2012р. за №1902/22214 допускається прийом до вищого навчального закладу для одночасного навчання за двома освітньо-професійними програмами за напрямами або спеціальностями (в одному або різних вищих навчальних закладах за різними формами навчання). Під час вступної кампанії ви можете подавати копії документів. 2. Оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, додатка до нього державного зразка, а також оригінали сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання зберігаються у тому вищому навчальному закладі, де Ви будете навчатися за державним замовленням або за рахунок державних пільгових довгострокових кредитів протягом усього строку навчання. 3.Якщо обидва напрями навчання будуть здійснюватися за кошти фізичних, юридичних осіб, то до вишу можна подавати завірені копії документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень державного зразка та додатка до нього, копії сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання. Зазначені копії документів зберігаються у вищому навчальному закладі протягом строку навчання разом з оригіналом довідки вищого навчального закладу, у якому зберігаються оригінали документів. Довідка видається на вимогу студента вищим навчальним закладом, у якому зберігаються оригінали вищезазначених документів.
  • Дата: 09-02-2013 08:58:45
  • Iм’я: Ира

  • Повiдомлення:
    Может ли студент стационара,бюджет работать на госслужбе?

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 14-02-2013 16:00:26
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Ірино, законом України ‘Про державну службу’ передбачено, що право на державну службу мають громадяни України, які вже здобули відповідну освіту. За загальними положеннями, як правило, це повна вища освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст, магістр за спеціальностями галузі ‘Державне управління’ або інші, професійно орієнтовані для державної служби, з додатковим підвищенням кваліфікації за професійними програмами вказаної галузі). На посадах керівників структурних підрозділів та їх заступників – повна вища освіта є обов’язковою (п 2.6.,Ч. Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців від 29.11.2002).
  • Дата: 15-02-2013 17:53:09
  • Iм’я: Катя

  • Повiдомлення:
    Скажіть будь ласка, а хто виграв конкурс на статтю студентське життя? Вибачте за турбування.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 01-03-2013 16:01:47
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Катерино, конкурс для журналістів-початків ще триває. Тож про його завершення та результати ми обов’язково повідомимо. Дякуємо за Ваше звернення.
  • Дата: 22-02-2013 09:30:17
  • Iм’я: Анастасія

  • Повiдомлення:
    Скажіть будь ласка, я навчаюсь одночасно на двох факультетах на бюджеті і контракті. На бюджетній формі отримую бакалавра і закінчую навчання. Чи можливо по другій спечіальності вступити в магістратуру на бюджетній основі. Дякую.

Офiцiйна вiдповiдь:

  • Дата: 01-03-2013 16:02:29
  • Iм’я: Адміністратор

  • Повiдомлення:
    Шановна Анастасіє. Так, Ви можете продовжити навчання в магістратурі на бюджетній основі з іншої спеціальності. Проте для цього, звичайно, потрібно пройти відповідні вступні випробування на конкурсній основі.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.