Одна з рекламних агенцій вдалась до оригінальної акції проти тютюнопаління. В рамках кампанії маленькі діти підходили на вулиці до людей, що палять, і просили запальничку. Дорослі відмовляли їм і пояснювали, чому палити шкідливо. Один із курців, наприклад, розповів, що від куріння швидше вмирають, а інший – що куріння викликає рак легенів та емфізему. Після цього діти запитували дорослих, чому тоді вони палять, і вручали  листівки із слоганом “Ви турбуєтеся за мене. Чому не за себе?”, де було вказано телефон гарячої лінії відмови від паління. Оригінальний ролик на даний момент видалено з Youtube, але в інтернеті можна знайти відео, завантажене декількома днями пізніше. Як повідомляється в ролику, майже всі курці після отримання листівки викидали цигарку і жоден не викинув саму листівку. За даними агентства, після проведення рекламної акції кількість дзвінків на гарячу лінію збільшилася на 40 відсотків. За матеріалами internetua.com

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу