27 січня 2015 року в Міністерстві освіти і науки відбулася Всеукраїнська нарада директорів навчально-методичних (науково-методичних) центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти з питань методичного забезпечення навчально-виробничого процесу професійно-технічних навчальних закладів.

Протягом двох днів учасники наради обговорять питання науково-методичного забезпечення професійно-технічної освіти в сучасних умовах, перспективи розвитку професійно-технічної освіти, організацію роботи регіональних навчально-методичних центрів ПТО в умовах сьогодення, проведення ліцензійної та атестаційної експертиз ПТНЗ, відвідають тренінги  тощо.

У нараді взяли участь директор департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки В’ячеслав Супрун, директори навчально-методичних (науково-методичних) центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, керівники інститутів післядипломної освіти, міжнародні експерти Герт Аллерманнд і Пал Бергстенд.

Директор департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки В’ячеслав Супрун наголосив на важливості заходу та зазначив, що в умовах реформування освіти та сучасних підходів до організації навчально-виробничої діяльності та науково-методичного забезпечення важливого значення набуває поняття професіоналізму. За його словами, сучасність спонукає професійно-технічну освіту до вдосконалення діяльності навчальних закладів, які повинні володіти науково-методичними аспектами, орієнтуватися на наукове дослідження, бути професійно компетентними. «Сучасне суспільство потребує фахівця з реалізацією особистісного підходу щодо проектування стратегії власного потенційного розвитку та здатного самореалізуватися в професійній діяльності», – наголосив В’ячеслав Супрун.

Як зазначив директор департаменту професійно-технічної освіти, запорукою успіху професійно-технічного навчального закладу є планомірна та організована методична робота, як на рівні навчального закладу, так і на рівні області. Профтехосвіта потребує методистів нового типу, які володіють високою професійною компетентністю, здатні об’єктивно вирішувати нагальні питання, критично мислити та творчо працювати.

Під час наради департаментом професійно-технічної освіти МОН України за сумлінну працю, високий професіоналізм і вагомий особистий внесок в розвиток професійно-технічної освіти України відзначено директорів навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти десяти областей.

Серед них:

– Бадюк Володимир Васильович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області;

– Василиненко Віктор Михайлович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області;

– Зозуля Неля Володимирівна, директор Криворізького міського методичного центру професійно-технічної освіти;

– Гончаров Едуард В’ячеславович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Донецькій області;

– Бобко Володимир Миколайович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області;

– Русланова Тетяна Олександрівна, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області;

– Шевчук Людмила Іванівна, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області;

– Проценко Наталія Дмитрівна, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Черкаській області;

– Гріненко Віктор Володимирович, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернігівській області;

– Мірошниченко Катерина Борисівна, директор Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві.

Захід проводиться відповідно до плану роботи Міністерства та проекту Твіннінг «Модернізація законодавчих стандартів та принципів освіти та навчання у відповідності до політики Європейського Союзу щодо навчання впродовж життя». Учасники наради пройдуть тренінги з питань значення та суті підходів до професійного навчання, орієнтованого на результат, їх концептуального та термінологічного тлумачення та педагогічних методик викладання, спрямованих на підвищення активності учнів під час занять від міжнародних експертів проекту.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *