На хакатоні PennApps в Пенсільванському університеті (США) студенти створили незвичайний гаджет – шолом доповненої реальності Brand Killer (Вбивця брендів). Його завдання – працювати на зразок браузерного розширення AdBlock Plus і прибирати рекламу – але з реального життя.

Працює це так: девайс розпізнає картинки рекламного характеру, які потрапляють на очі власника гаджету. Здебільшого це логотипи. Завдяки цьому реклама “зникає” не тільки в онлайні, але й в повсякденному житті юзера. Шолом був створений за 48 годин, через що він поки що не відрізняється стильним дизайном і компактними габаритами. Його змайстрували із зварювальних окулярів, web-камери та 7-дюймового екрану. Тим часом, попри ймовірну затребуваність девайсу, творці Brand Killer поки що не планують запускати його в серійне виробництво.

384641139

За матеріалами tsn.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *