Якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України. 

Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам є створення літніх таборів з іноземних мов. Такі табори повинні спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отримані протягом навчального року. У таборах діти зможуть спілкуватися іноземними мовами та послуговуватися ними в різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо).

17 лютого 2015 року на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників відбулася нарада щодо впровадження літніх мовних таборів за участі методистів районних/міських методичних кабінетів і керівників методичних об’єднань учителів іноземних мов.

Заступник директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації Оксана Сімушіна проаналізувала пропозиції відділів освіти щодо створення на базі загальноосвітніх навчальних закладів мовних таборів. Звернула увагу на їх матеріально-технічне забезпечення.  Заступник директора наголосила, що в процесі функціонування мовних таборів спеціалісти повинні знайти підхід до дітей, зацікавити і мотивувати їхню діяльність.

Серед першочергових завдань освітян виокремила визначення діяльності мовних таборів у системі оздоровлення дітей. Ректор обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Наталія Чепурна зупинилася на організаційних питаннях підготовки мовних таборів.

За інформацією департаменту освіти і науки Черкаської ОДА