2 квітня – Всесвітній День поширення знань про аутизм. Змінюватись суспільству треба починати сьогодні, щоб завтра соціум став доступним дітям з аутизмом для реалізації їх можливостей. Аутизм – це не вирок, а лише діагноз, своєчасне встановлення якого в поєднанні з психолого-педагогічною та соціальною реабілітацією забезпечує  реалізацію особистісного потенціалу дитини та інтеграцію її в соціум.

Психолого-педагогічна робота з аутичними дітьми – це особливий різновид педагогічної діяльності, що потребує спеціальних знань, умінь, навичок, вольових зусиль і креативності у доборі оптимальних прийомів позитивного впливу на дитину.

Нині держава бере на себе зобов’язання забезпечити якісною відповідною освітою всі категорії дітей з особливими потребами, зокрема дітей з аутизмом, із урахуванням міжнародних норм. Водночас зміст психолого-педагогічної та реабілітаційної роботи з такими дітьми залежить від фінансування, позиції органів освіти, батьків, педагогів і фахово-компетентного застосування в роботі відповідних методів та технологій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *