Проекти професійного розвитку, які втілює Луганський ОІППО, забезпечують своєчасне виконання вимог державної освітньої політики, задоволення потреб педагогів у самоосвіті, можливість вибору змісту, форми й термінів навчання. Зазвичай на проекти професійного розвитку запрошуються талановиті тренери, професіонали, які надають педагогам нову, актуальну, корисну інформацію та допомагають удосконалити вміння й навички на практиці.

Важливо, що проекти професійного розвитку передбачають очно-дистанційну форму навчання, що дає змогу педагогам навіть із віддалених районів Луганщини за допомогою комп’ютера та Інтернету спілкуватися з тренером і виконувати поставлені завдання. Після закінчення проекту учасники отримують сертифікати тренерів, консультантів, тьюторів, експертів.

У Луганському ОІППО 26 березня 2015 року стартував перший у цьому році проект професійного розвитку, цікавий для вчителів-істориків – «Проблеми історичного пізнання» (відповідальний за проведення проекту – Сергій Саранов, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО, кандидат історичних наук). Проект відкрив однойменний семінар, на якому значну увагу було приділено проблемі історичного факту та його інтерпретації у французькій школі «Анналів» другої половини XX століття, формуванню історичної свідомості XIX століття, біографії видатного британського вченого Е. Гобсбаума тощо. Слухачі взяли активну участь у семінарі: підготували доповіді й подискутували щодо спірних аспектів професійної діяльності.

2 – 3 квітня 2015 року Центр практичної психології та соціальної роботи Луганського ОІППО у м. Сєвєродонецьку та Лисичанську розпочав другий проект «Формування готовності психологів ЗНЗ до роботи з посттравматичними стресовими розладами в молодших школярів». Проект відкрив науково-практичний семінар-тренінг «Психологічна допомога дітям та батькам, які постраждали під час військових дій». На семінарі-тренінгу психологи та соціальні педагоги Луганщини дізналися про нейробіологію стресу; стрес та його ознаки в дітей і дорослих; провели психологічний аналіз реакцій батьків на поведінку дітей після травмуючих подій; говорили про особливості психологічної допомоги дітям дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку після травмуючих подій.

Семінар провели досвідчені фахівці: Вікторія Харченко, практичний психолог, психотерапевт, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО; Оксана Рачок, практичний психолог, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО; Оксана Пагава, практичний психолог, кандидат психологічних наук, завідувач кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, завідувач Центру практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО. Ведучі семінару використали методи арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії, елементи символдрами, метафоричні карти. Спеціальною гостею семінару стала Ірина Золотова, дефектолог, тілесно-орієнтований терапевт, яка продемонструвала педагогам вправи для покращення фізичного та психологічного стану.

3 квітня 2015 року в м. Лисичанську в рамках вищезазначеного проекту відбувся майстер-клас «Стресостійкість як важлива якість успішної особистості», який провела Наталія Кондалова, практичний психолог ДНЗ № 10 «Малятко».

У квітні в ЛОІППО стартують ще кілька проектів професійного розвитку. Очікується, що проекти стануть сходинкою на шляху до вершин професійної майстерності освітян.

За інформацією Луганського ОІППО

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *