16 квітня в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького відбувся конкурс флеш-анімацій шкільної пісні як сучасна форма міжсесійного контролю якості освіти майбутнього вчителя мистецтва.

Метою організованого кафедрою теорії і методики музичної освіти та хореографії конкурсу флеш-анімацій була експертиза якості засвоєння навчального матеріалу з модуля «Шкільний пісенний репертуар», що пролонговує вокально-хорові дисципліни освітньо-професійної програми підготовки майбутнього вчителя мистецтва. У заході взяли участь завучі ЗОНЗ, які представили студентам актуальну модель медіаграмотного вчителя мистецтва, на якого очікує сучасна школа.

Оцінювання 23 творчих проектів студентів за розробленими аспірантом А.Покатильською критеріями відбувалось трьома групами експертів – д.пед.н., проф. Н.Сегеда, д.пед.н., доцент Л.Василенко; представниками кафедри інформатики і кібернетики (канд.пед.н., доцент К.Осадча); присутні студенти 1-5 курсів Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної  і мистецької освіти. У результаті аналізу експертних оцінок викладачів, представників ЗОНЗ м. Мелітополь і студентів найкращими визнані флеш-анімації студентів І.Михайленко (ІІ курс, муз. В Хромушина “Раз, два радуга”), Ю.Стус (ІІ курс. муз. і сл. Н.Май “Маки червоні” ), О.Кірей (ІУ курс, муз.О.Суботіної “Україна-дивосвіт”),  Х. Бровко (ІІ курс, муз. І.Іванців “Метелики”). У формі відкритого оцінювання, обговорення за запропонованими науковцями, стейкхолдерами і зрозумілими студентам критеріями сформованості медаікомпетентності відбувся цікавий, відкритий, демократичний міжсесійний контроль якості опанування змісту дисциплін “Постановка голосу”, “Хорове диригування”, “Вокальний клас”, “Диригування” фахової підготовки майбутніх вчителів мистецтва в МДПУ імені Богдана Хмельницького.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *