26 травня 2015 року об 11:00 у Міністерстві освіти і науки України (пр. Перемоги, 10, зала засідань колегії) Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, БО «Центр споживчих ініціатив» відзначатимуть школярів, які перемогли у конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». 

Споживча освіта існує в Україні вже сьомий рік поспіль завдяки навчальному курсу за вибором «Основи споживчих знань» для учнів 1 – 11 класів, що був розроблений у 2008 в рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання». Сьогодні цей курс викладається більш ніж в 10 000 загальноосвітніх навчальних закладів у всіх областях України.

Цього року конкурс зі шкільного споживчого тестування проводиться вшосте. Залучення школярів до активного та свідомого споживання є вже багато років частиною навчального процесу в країнах Європи. Споживчі організації є зазвичай ініціаторами таких конкурсів; вони надають інформаційну, організаційну та ідейну підтримку молоді, яка прагне до активних дій в оволодінні інформацією про реалії ринкової економіки. Організатором конкурсу є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та Благодійна організація «Центр споживчих ініціатив». Партнерами конкурсу є ПАТ «Бель Шостка Україна», торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому», «Данон-Україна», «Лакталіс – Україна» та «Три молочні продукти на день», який об’єднує свідомих виробників молочної продукції в Україні навколо соціальної корпоративної відповідальності у контексті європейських стандартів якості.

Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з квітня по травень 2015 р. та мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 7-11-х класів) в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів.

Учнівській молоді було запропоновано обрати сферу дослідження на власний смак та дослідити товари та послуги за власноруч розробленими методиками. Журі конкурсу складалося з експертів з Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «Тест» та освітян, представників Міністерства освіти і науки України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України та компаній-виробників.

Шостий рік поспіль конкурс зібрав загалом близько 1000 учасників з різних регіонів України. Цього року учасниками конкурсу було надано близько 180 індивідуальних та групових робіт, що виконувалися школярами самостійно. Найпопулярнішими темами серед учнівської молоді цього року були: послуги, побутова техніка, посуд, молоко та молочні продукти, солодощі, шкільні приладдя, якість послуг мобільних операторів, інтернет, освітні послуги і навіть зошити з підготовки до ЗНО. Не оминули увагою школярі й косметичні вироби, засоби гігієни та канцелярське шкільне приладдя, мобільні пристрої тощо. Молодих дослідників завжди хвилює якість продуктів, які діти споживають щодня: молоко, йогурти, солодкі газовані напої, хлібобулочні вироби, курячі яйця, мед. Не обійшли увагою юні споживачі й послуги: зелений туризм, сільський відпочинок, комунальні послуги, інтернет-провайдери, кіносайти, соціальні мережі.

Повна інформація про конкурс знаходиться на Порталі Споживача www.consumerinfo.org.ua, сайті БО «Центр споживчих ініціатив» – www.cic.in.ua та на сайті Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Довідки за тел.: (044) 481-32-62

 

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *