4 червня 2015 року за ініціативи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася методична інтернет-нарада щодо проведення Відкритого конкурсу «РАЗОМ! Партнерство навчальних, культурно-освітніх закладів, соціальних служб і родин» для завідувачів методичних кабінетів (центрів), відповідальних за проведення конкурсу в містах і районах Луганської області. На зв’язок вийшли 16 учасників із регіонів.

У нараді взяли участь Лідія Хомич, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; Галина Лактіонова, завідувач відділу розвитку педагогічної культури дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; Зоя Гаркавенко, провідний співробітник відділу розвитку педагогічної культури дорослих ІПООД НАПН України, кандидат психологічних наук; Світлана Машкіна, відповідальний секретар, старший науковий співробітник відділу розвитку педагогічної культури дорослих ІПООД НАПН України, кандидат педагогічних  наук, доцент; Світлана Толстоухова, президент  ВГО «Ліга соціальних працівників України», кандидат педагогічних наук; Ольга Касьянова, голова Луганського регіонального оргкомітету, проректор із наукової роботи Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент; Ірина Калько, старший викладач кафедри управління освітою ЛОІППО, кандидат педагогічних наук; Наталія Чумак, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО.

Під час наради учасники отримали змогу ознайомитися з досвідом участі в попередньому конкурсі «РАЗОМ!», який презентували методист КУ «Сватівський районний методичний кабінет» Тетяна Пронько та вчитель початкових класів  Кремінської ЗОШ № 1, керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Тетяна Божко.

Спілкування за допомогою Інтернету надало можливість усім учасникам задати уточнюючі запитання щодо проведення конкурсу, з’ясувати незрозумілі моменти. Для педагогічної спільноти Луганщини інтернет-наради в перспективі можуть стати постійною формою роботи, адже вони не потребують переміщення педпрацівників територією регіону.