Сьогодні, 24 червня, експертна комісія  УЦОЯО під час засідання з визначення порогового бала «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з математики підвищила запропонований пороговий бал – 9 до 10, і це було дуже непросте рішення.

Адже, як зауважив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук,  на математичних знаннях сьогодні базуються всі технічні та більшість природничих спеціальностей. Від якості цієї освіти залежить і обороноздатність, і технічний прогрес, і економічний розвиток країни.

Крім того, цьогоріч  було визначено однаковий поріг для всіх рівнів тестування. А наступного року, як повідомив Ігор Лікарчук, порогові бали «склав/не склав», найімовірніше, будуть різними – для поглибленого і базового рівнів.

12

Тестування з математики на другому місці за кількістю учасників після ЗНО з української мови та літератури: із 147 405 зареєстрованих перевіряли свої знання 121 716 осіб. У випробуваннях базового рівня взяли участь  81,4 %, а поглибленого – 91,5 % бажаючих. І це, на думку експертів, свідчить про те, що поглиблений рівень обрали більш умотивовані діти. Із них не подолали поріг лише 5 %, і це хороший показник.

“Прошу зважити, що лише 7 університетів із 300 ВНЗ ІІІ – VІ рівнів акредитації визначили, що їм потрібні сертифікати поглибленого рівня з математики. Як на мене, це ганьба. Університети тест на пошук умотивованих абітурієнтів не склали”, – прокоментував ситуацію директор УЦОЯО.

Під час обговорення експерти зазначили, що, з огляду на діаграму, змінювати пороговий бал не має сенсу, бо це не поліпшить дуже низьких результатів більшості учасників ЗНО з математики. А зважаючи на те, що за відгуками і абітурієнтів, і батьків, і фахівців, питання тесту не були складними, можна зробити певні висновки й щодо шкільної підготовки.

“Для того, щоб скласти цей тест, достатньо було б закінчити 9 класів. І все, – зазначив експерт Андрій Добосевич, викладач Львівського фізико-математичного ліцею. – Просто шкода колег із вищих навчальних закладів. Кого їм доведеться вчити? Це біда, що в нас робиться з математичною освітою!” На його думку, пороговий бал треба піднімати. Адже в період, коли в Україні тривають воєнні дії, ми мусимо продукувати фахівців, – упевнений експерт.

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

6 коментар до “ЗНО-2015. Як підвищити рівень освіти, щоб не підвищувати пороговий бал?”
  1. А якщо деякі вчителі математики ділять на дві групи клас, тобто: на ,,Дебілів” (вибачте) і на трьох хороших, то що тоді говорити про ЗНО з математики, коли більшу частину ненавчають так як потрібно, коли всих інших не помічають просто, коли ми пусте місце для вчителя….. То чія ж тоді це вина? Вчителя який навіть сам нерозуміє даного предмету, який навіть неможе докладно і зрозуміло подати матеріал для учнів. Чи все ж таки нас, невинних учнів, яких вчитель математики принижує нижче долівки і говорить прямо в вічі, що нам математика непотрібна ми ж всеодно (ДЕБІЛИ), що за нами інтернати плачуть та спец-школи…. Чому для вчителів інших предметів ми всі рівні бо ми учні, а для нашого вчителя математики було лише 3% учнів улюбленими а всі інші 97% ніщо і ніхто???

  2. А буває так, що ці діти, які гірше здали ЗНО, потім вчаться краще і досягають більших успіхів.

    1. Звичайно ж буває, знаю такий випадок, що в нашій школі навчався один хлопчина, йому вчителі недали навіть ДПА писати. Сказали ,, Ти репутацію школи псуєш,,… І що в кінці? Він на зло їм пішов здавати ЗНО з математики і здав на 160 балів тепер нвчаться в пристойному Виші…. А наші любі вчителі нам потім дорікали, що чим ми гірші від нього? Так що це не від ЗНО залежить а від того як нас навчають вчителі які самі не знають даного предмету!

  3. Погоджуюсь з Лікарчуком, цитую “на математичних знаннях сьогодні ґрунтуються всі технічні та більшість природничих спеціальностей. Від якості цієї освіти залежить і обороноздатність, і технічний прогрес, і економічний розвиток країни.”. Тільки зміна порогового балу на 1 одиницю майже нічого не вирішує, а піднесли це так неначе половина абітур’єнтів не складе іспита.

    1. Мой сын вошёл как раз в эти 6 000 абитуриентов. Теперь его не берут в средние учебные заведения, потому что там тоже нужны сертификаты ЗНО. Что делать? Вешаться, топиться. Неужели от этих несчастных 25683 детей зависит “економічний розвиток краЇни”. Наверное это из-за них нашей стране грозит дефолт. Кого вы хотите обмануть? Я считаю, что нарушается право детей на образование. Хотите показать, как вы всё здорово придумали. А что вы, господин министр, конкретного для этих детей сделали? Какое право кучка”Пидагогов” имеет право устанавливать пороговые баллы и тем самым решать судьбы детей?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *