Сьогодні, 24 червня, експертна комісія  УЦОЯО під час засідання з визначення порогового бала «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з математики підвищила запропонований пороговий бал – 9 до 10, і це було дуже непросте рішення. Адже, як зауважив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук,  на математичних знаннях сьогодні базуються всі технічні та більшість природничих спеціальностей. Від якості цієї освіти залежить і обороноздатність, і технічний прогрес, і економічний розвиток країни. Крім того, цьогоріч  було визначено однаковий поріг для всіх рівнів тестування. А наступного року, як повідомив Ігор Лікарчук, порогові бали «склав/не склав», найімовірніше, будуть різними – для поглибленого і базового рівнів. Тестування з математики на другому місці за кількістю учасників після ЗНО з української мови та літератури: із 147 405 зареєстрованих перевіряли свої знання 121 716 осіб. У випробуваннях базового рівня взяли участь  81,4 %, а поглибленого – 91,5 % бажаючих. І це, на думку експертів, свідчить про те, що поглиблений рівень обрали більш умотивовані діти. Із них не подолали поріг лише 5 %, і це хороший показник. “Прошу зважити, що лише 7 університетів із 300 ВНЗ ІІІ – VІ рівнів акредитації визначили, що їм потрібні сертифікати поглибленого рівня з математики. Як на мене, це ганьба. Університети тест на пошук умотивованих абітурієнтів не склали”, – прокоментував ситуацію директор УЦОЯО. Під час обговорення експерти зазначили, що, з огляду на діаграму, змінювати пороговий бал не має сенсу, бо це не поліпшить дуже низьких результатів більшості учасників ЗНО з математики. А зважаючи на те, що за відгуками і абітурієнтів, і батьків, і фахівців, питання тесту не були складними, можна зробити певні висновки й щодо шкільної підготовки. “Для того, щоб скласти цей тест, достатньо було б закінчити 9 класів. І все, – зазначив експерт Андрій Добосевич, викладач Львівського фізико-математичного ліцею. – Просто шкода колег із вищих навчальних закладів. Кого їм доведеться вчити? Це біда, що в нас робиться з математичною освітою!” На його думку, пороговий бал треба піднімати. Адже в період, коли в Україні тривають воєнні дії, ми мусимо продукувати фахівців, – упевнений експерт.  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.