Студентка кафедри реклами і зв’язків із громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка Ірина Джуранюк стала однією з 32 молодих креаторів світу, які отримали можливість безкоштовно пройти навчання у світових метрів реклами в Roger Hatchuel Academy (Канни, Франція).

Щороку під час Міжнародного фестивалю реклами “Каннські леви” найбільш талановитим молодим креаторам із різних країн випадає шанс долучитись до найкращого, що є в світі реклами, та прослухати тиждень лекцій від гуру сучасних комунікацій. Своїм практичним досвідом із ними діляться найкращі креативні директори найвідоміших рекламних агентств.

Фантастичні спікери! Унікальні знання! Нескінченне натхнення! Звучить як мрія! На підтвердження тижневого навчання Іра отримала сертифікат про закінчення Roger Hatchuel Academy.

Нагадаємо, що Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» (Cannes Lions International Advertising Festival, скорочено IAF) вважається найбільш авторитетним міжнародним фестивалем виробників реклами. Фестиваль, тривалістю від 5 до 7 днів щорічно проводиться у французькому місті Канни, зазвичай у третій тиждень червня.

НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності,
Київський університет імені Бориса Грінченка

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *