10 липня 2015 року в Івано-Франківську відбувся круглий стіл «Якою має бути освіта Івано-Франківська?» за участі заступника міністра освіти і науки – керівника апарату Олега Дерев’янка, експертів Інституту розвитку міста «Новий Івано-Франківськ».

У круглому столі взяли участь керівники навчальних закладів Івано-Франківщини, освітяни, представники регіональних органів влади, щоб окреслити основні виклики та можливості освіти.

Під час заходу заступник міністра – керівник апарату Олег Дерев’янко розповів про реформи, що впроваджуються урядом у галузі освіти. «Важливо, щоб освіта розглядалася як цілісна система, а видатки на освіту – як інвестиції у розвиток», – наголосив заступник міністра – керівник апарату.

Олег Дерев’янко повідомив про стан імплементації Закону України «Про вищу освіту» та обговорення законопроекту «Про освіту». Заступник міністра – керівник апарату зазначив, що Закон «Про вищу освіту» надає більше економічної, фінансової, академічної свободи вищим навчальним закладам. Як повідомив Олег Дерев’янко, сьогодні міністерство разом з експертами та громадськістю працює над новим проектом закону «Про освіту».

«Це фундаментальний закон, що потребує повної узгодженості з боку держави і громадськості», – додав заступник міністра – керівник апарату.

Олег Дерев’янко зазначив, що новий Закон «Про освіту» впровадить європейський формат середньої загальної трирівневої освіти в Україні, що триватиме 12 років: початкова школа — 5 років, базова середня школа — 4 роки і на 3 роки — спеціалізована школа. Останні три роки навчання мають стати профорієнтаційними.

Учасники круглого столу наголосили на тому, що школа повинна бути більш практичною та індивідуально орієнтованою на дитину, а вчителі та директори загальноосвітніх закладів повинні проходити спеціальну підготовку.

«В Україні посада директора має стати професією, а вчителі повинні отримувати більшу заробітну плату і якісно готувати учнів», – наголосив Олег Дерев’янко.

Стосовно вдосконалення підготовки вчителів, ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор Цепенда зазначив, що необхідно виховувати такого вчителя, який уміє дітям пояснити; дати талановитій дитині обсяг знань, із яким вона далі могла б розвиватися.

Під час заходу учасники круглого столу також зазначили, що реформування освіти необхідне, але зміни будуть успішними лише за умови, коли зміни будуть зрозумілими для громадськості.

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.