За попередньою інформацією департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій у літніх мовних таборах відпрацьовували свої навички у спілкуванні з 18 іноземних мов 119 563 школярі України. Зокрема, з англійської, німецької, французької, польської, російської, івриту, албанської, італійської, китайської, румунської, іспанської та ін. За ініціативи Міністерства освіти і науки оздоровчі табори, в яких учні перебувають після закінчення навчального року, було запропоновано протягом червня 2015 року трансформувати на літні школи вивчення іноземної мови. Так, літні мовні табори були організовані на базі 2 888 загальних освітніх навчальних закладів України. Найбільшою популярністю літні мовні табори користувалися серед учнів Львівської області, де 13 182 школярі взяли участь у роботі таборів, що працювали у 268 навчальних закладах області. На Дніпропетровщині – 11 075 школярів  у 331 навчальному закладі, а в Кіровоградській області – 12037 учнів у 187 закладах. До роботи в мовних таборах Міністерством освіти і науки за допомогою міжнародних та волонтерських організацій було залучено 12 979 волонтерів, носіїв мов.  Взяти участь у проекті також зголосилися 10 580 вчителів та 1428 студентів. Одне із основних завдань мовного табору – зацікавити дітей іноземними мовами. У таборах школярі мали можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових і концертних програмах, театральних виставах, туристичній та краєзнавчій, спортивній, історичній та літературній тематиці). На допомогу вчителям і волонтерам, які працювали з дітьми, на офіційному сайті Міністерства освіти і науки у рубриці «Літні мовні табори» розміщено методичні розробки вивчення англійської мови в літніх таборах, надані американськими, британськими та канадськими організаціями. Міністерство освіти і науки України висловлює свою вдячність усім партнерам за участь і допомогу в проекті, адже володіння англійською та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Детальніше за посиланням.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу