Минулого року управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації відкрило на базі комунального навчального закладу «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2» дошкільну групу для дітей, які мають синдром Дауна.  До цього часу в області не існувало груп  або класів для таких дітей, тому вони виховувалися і навчалися разом із дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку.

Малюки навчалися за окремим навчальним планом і спеціальними програмами, в процесі навчання педагоги групи широко застосовували жестове мовлення. Світова практика довела, що саме такий підхід до навчання цієї категорії дітей, при якому вербальний виклад матеріалу підкріплюється зоровими підказками або жестами, допомагає дітям краще засвоювати знання і соціальні навички.

Порівняння вхідного та вихідного тестувань знань, умінь і навичок вихованців групи свідчить про правильно обраний шлях. Крім того, за продовження такої практики одноголосно висловилися батьки. Тож управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації  вирішило продовжити практику навчання дітей з синдромом Дауна у школі-інтернаті № 2.

За інформацією Житомирської ОДА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *