19 серпня 2015 року під головуванням міністра освіти і науки України Сергія Квіта, за участі заступника міністра Павла Полянського відбулось громадське обговорення проекту закону «Про освіту». Проект закону «Про освіту» обговорювався в широкому колі експертів, освітян, батьків і представників громадськості. Окрім того, обговорення транслювалося в режимі он-лайн на Освітньому порталі «ПедПреса». Міністр освіти і науки Сергій Квіт закликав учасників активно долучатися до обговорення законопроекту «Про освіту», обмінюватися думками та вносити свої пропозиції. «Закон «Про освіту» має дійсно представляти напрацювання освітянської громадськості», – наголосив Сергій Квіт. Як повідомив Сергій Квіт, у вересні буде представлено Парламенту цілу низку законопроектів, присвячених освіті та науці. Зокрема, це закони «Про освіту», «Про професійну освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність». Під час обговорення Сергій Квіт підтримав ідею представників громадськості, що в законопроекті повинні бути зафіксовані права й обов’язки батьків та громадськості в освітньому середовищі. Водночас міністр зазначив, що не треба встановлювати чітких рамок, котрі обмежуватимуть розвиток самої системи освіти. На думку Сергія Квіта, система повинна розвиватися та бути гнучкою. «Директор школи повинен обиратися під контролем батьків та громадськості – голосуванням. Своєю чергою, кандидат на цю посаду повинен презентувати своє бачення реформування школи. Це і є гнучка система, яка повинна бути прописана в тексті закону»,- прокоментував міністр. Відповідаючи на запитання учасників обговорення, Сергій Квіт повідомив, що питання з підручниками взято під контроль Міністерства освіти і науки. Міністр також зазначив, що вчора відбулася зустріч із видавцями щодо друку підручників. «Зараз ми маємо половину коштів, які нам виділили депутати Верховної Ради, і Міністерство робить усе можливе, щоб підручники потрапили до шкіл до навчального року», – розповів міністр. Щодо електронних підручників, то Сергій Квіт зазначив, що застосування електронних версій книжок потребує вирішення не тільки на законодавчому рівні, а й суспільство має бути до цього готове. Під час обговорення законопроекту «Про освіту» заступник міністра освіти і науки Павло Полянський закликав учасників бачити в проекті документа не тільки втілення власних пропозицій, а й мати бачення, який вигляд матиме проект у цілому. Заступник міністра також наголосив, що Міністерство дослуховуватиметься до кожної пропозиції. «Наша мета не бути промовцями, а слухати ідеї та пропозиції», – наголосив Павло Полянський. Інформація МОНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу