За висновками глобального дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), впровадження нових технологій у навчанні та виділення коштів на придбання шкільних комп’ютерів не підвищує успішності учнів.

У доповіді ОЕСР розглядається вплив освітніх технологій у школах на результати міжнародного тестування за програмою Pisa, що проходило у понад 70 країнах, і на результати тестів для визначення комп’ютерних навичок.

Аналітики стверджують, що часте використання комп’ютерів у школах погіршує рівень успішності учнів. Отже, в системах освіти, де вкладаються значні кошти на впровадження інформаційних і комунікаційних технологій, не спостерігається “поліпшення” успішності .

Директор  ОЕСР Андреас Шлейхер зазначає: “Зверніть увагу на  систему освіти у Східній Азії, вона дуже ефективна, бо там обережно ставляться до використання технологій у навчанні. Ті студенти, які постійно використовують планшети і комп’ютери здебліьшого демонструють гірші результати, порівняно з тими, хто користується ними в міру“.

Також дослідники наголошують, що учні, які використовують комп’ютери в школі  один або два рази на тиждень, мають “дещо кращі результати в навчанні”, ніж ті, хто досить рідко користується комп’ютером. Дослідження показали, що немає жодної країни, де часте використання інтернету в школах  сприяло поліпшенню успішності. 

Серед семи країн із найвищим рівнем використання Інтернету в школах у трьох було виявлено “значне погіршення” результатів із читання – в Австралії, Новій Зеландії та Швеції, а в Іспанії, Норвегії та Данії ці показники завмерли на одному рівні – без жодних ознак ?поліпшень. Країни і міста з найнижчим рівнем використання Інтернету в школах – Південна Корея, Шанхай, Гонконг і Японія – продемонстрували кращі результати в міжнародних тестуваннях. Сінгапур, де комп’ютерні технології в шкільному навчанні використовують рідко, займає провідну позицію в світі за рівнем комп’ютерних навичок.

Інформує BBC news

 

 

 

3 коментар до “Часте використання комп’ютерів у школах впливає на успішність”
  1. Ото тепер, спираючись на це дослідження, і буде “економія в бюджеті на освіту” для власних кишень Не бачити тепер школам сучасних ПК, а програмування можна як і в 90-их вчити з зошитом і ручкою

  2. То що важніше дослідження чи розпорядження?

    З РОЗПОРЯДЖЕННЯ КМУ від 8 квітня 2015 р. № 338-р Київ
    http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/338-2015-%D1%80

    Удосконалити навчальну програму з інформатики для 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з метою збільшення обсягу викладання основ алгоритмізації та програмування.

  3. прошу довести результати дослідження до керівництва МОН. може зрозуміють, чому в найпрестижнішій школі Силіконової долини НЕМА ні одного комп’ютера, а всі математичні обчислення робляться на папері

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *