Днями на Кіровоградщині відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти «Формування української ідентичності учнів на уроках української мови і літератури». Читайте також: «Постріли слів» презентували в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини Мета заходу – забезпечення неперервного та цілеспрямованого професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до сучасних викликів освіти, створення умов для вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів і поширення кращого досвіду. Читайте також: Традиція – сучасність пограниччя: письменство, освіта, історія. Конференція зібрала науковців У центрі України зібралися представники 23 областей і науковці Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Науково-дослідного інституту українознавства, Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Із вітальним словом до учасників заходу звернулися: Котусенко Олена Юріївна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, вона окреслила основні завдання науково-практичного семінару; Коваленко Сергій Петрович, заступник голови Кіровоградської обласної державної адміністрації,  він назвав основні освітні стратегії регіону; Таборанський Володимир  Петрович, директор департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, акцентував увагу на формуванні української ідентичності в навчальних закладах Кіровоградської області; Корецька Людмила Вікторівна, директор комунального закладу  «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», презентувала роботу комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» як науково-методичного центру з реалізації освітньо-виховних стратегій регіону. Читайте також: Українські університети сьогодні мають більше інструментів для міжнародної співпраці Під час пленарного засідання Крижанівська Ольга Іванівна, кандидат філологічних наук, доцент Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, висвітлила науковий і науково-методичний досвід та розкрила проблеми української мови як засобу формування української ідентичності. Майстер-клас з учасниками семінару, спрямований на популяризацію автентичних ігор українського народу, провели Ткачук Василина і Гринчук Марія, студентки Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Читайте також: Проект Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2016 році Напередодні Всеукраїнського театрального свята «Вересневі самоцвіти» гостей запросили до державного музею-заповідника І. Тобілевича «Хутір Надія». Шляхи формування української ідентичності в навчальних закладах художньо-естетичного профілю продемонстрував для гостей Коротков Анатолій Єгорович, директор Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв) Кіровоградської обласної ради, народний артист України, професор, завідувач кафедри хореографічних дисциплін КДПУ імені В. Винниченка, художній керівник народного хореографічного ансамблю “Пролісок”. Також гості мали можливість доторкнутися до художнього світу митців українського театру на екскурсії до Кіровоградського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені М.Л. Кропивницького, яку провів Митрофаненко Юрій Станіславович, старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат історичних наук. Науково-методична лабораторія гуманітарно-естетичних дисциплін комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (завідувач Ревнивцева Олена Володимирівна, методисти Мінич Галина Василівна, Маранська Ірина Андріївна, Черненко Сергій Вікторович) продовжать роботу з педагогами області щодо формування української ідентичності учнів на уроках гуманітарно-естетичного напряму. За повідомленням департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА