У Запорізькому колегіумі «Мала гуманітарна академія» відбулася  науково-практична конференція, на якій підбито підсумки всеукраїнського експерименту зі створення  інноваційної моделі школи відкритої освіти.

Науковці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Класичного приватного університету та вчителі майже 140 закладів освіти України  проаналізували результати дослідно-експериментальної роботи Запорізького колегіуму «Мала гуманітарна академія» зі створення та впровадження моделі Школи відкритої освіти й оцінили ефективність державно-громадської моделі управління закладом.

Як пояснили в департаменті освіти і науки Запорізької ОДА, Школа відкритої освіти – це нове бачення місії навчального закладу; модель цілісного педагогічного процесу, створення умов для самореалізації кожної особистості – керівника, педагога, учня. Запорізький колегіум – це новий рівень розвитку, що повинен допомогти вивести і освіту, і країну на вищий щабель завдяки вихованню та навчанню, це школа стійкого розвитку вчителя й учня в нестабільному суспільстві, цілісного розвитку людини.

За результатами багаторічного експерименту педагогічний колектив  освітнього закладу створив авторські навчальні програми, проекти, посібники, дидактичні матеріали, спрямовані на навчально-методичне забезпечення освітньої моделі навчального закладу відкритої освіти. У процесі  активну участь брала батьківська громада, спільно з якою облаштовано сучасні навчальні кабінети та запроваджено справжнє державно-громадське управління навчальним закладом.

Повідомляє прес-служба Запорізької ОДА