Днями в Києві відбувся перший навчальний тренінг для 28 педагогів, які пройшли конкурсний відбір. Під час тренінгу було розглянуто теорію конфліктів, учасники ознайомились із попередженням гендерно обумовленого насильства та жорстокого поводження з дітьми, миробудуванням і медіацією.

Педагоги закріпили отримані знання на практиці: опрацьовували вміння та навички медіатора в ситуативних рольових іграх, заснованих на життєвих історіях, із якими медіатори стикаються у професійній діяльності, а також розробляли заняття для учасників навчально-виховного процесу, спрямовані на популяризацію медіації як моделі вирішення конфліктів в освітньому середовищі та громаді.

trenying-4Сьогодні в Україні експерти відзначають тенденцію зростання рівня агресії та конфліктів як в суспільстві загалом, так і серед дітей і підлітків зокрема. За цих умов питання впровадження в освітній простір відновних практик, зокрема медіації для вирішення конфліктів, набуває надзвичайної актуальності. Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна» спільно з Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи розпочали навчання 77 педагогів Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Одеської, Полтавської, Харківської, Херсонської, Черкаської областей. Захід відбувався за сприяння Міністерства освіти і науки України.

Заняття проводили автори та тренери навчальної програми: Вероніка Андрєєнкова, директор департаменту профілактики, освіти та медіації Центру «Ла Страда-Україна»; Надія Лунченко, науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи; Тетяна Мараховська, практичний психолог Житомирського міського ліцею при Житомирському державному технологічному університеті, й Оксана Дацко, соціальний педагог Жмеринського НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія».

У рамках навчальної програми відбулась зустріч із президентом Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – Україна», професором Катериною Левченко, яка розповіла про роль жінок у миробудуванні.

Після навчання учасники першої групи медіаторів підписали Етичний кодекс медіатора та отримали сертифікати про успішне проходження 48-годинної навчальної програми для медіаторів «Базові навички медіатора в навчальному закладі та громаді. Забезпечення участі дітей і жінок у розв’язанні конфліктів і миробудуванні» які їм вручили Віталій Панок, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та Катерина Черепаха, координатор проекту Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна».

Повідомляє прес-центр МОН України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *