IV Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival’15 відбувся в Києві в MediaHub минулими вихідними. Цього року навчальна лабораторія телевізійної журналістики факультету журналістики Запорізького національного університету запропонувала до розгляду суддів два матеріали: «Закон не для всіх» та «Разница в букве», режисером яких стала співробітниця лабораторії Катерина Вавілова, а оператором – студентка Марина Дем’яненко. Відеороботи розкривають тему ґендерної нерівності в сучасному світі.

Цікаво, що організатори та судді залишили і цього року головну умову – хронометраж відео має не перевищувати 1 хвилини. Загальний призовий фонд відеотурніру сягав 65 тисяч гривень, а до фіналу потрапили 40 робіт.

Під час фестивалю його організатори провели низку конференцій, присвячених енергозбереженню, сортуванню сміття за європейськими канонами, порятунку тварин, веганству.

Робота працівників навчальної лабораторії телевізійної журналістики Запорізького національного університету «Разница в букве» посіла перше місце в номінації «Ґендерна рівність» від Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні та отримала заохочуваний приз. Судді високо оцінили рівень конкурсної соціальної реклами, зазначивши, що подібні теми, на жаль, рідко розкриваються в рекламних кампаніях. Так, усього 7 робіт були представлені у цій номінації.

Прес-центр ЗНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *