IV Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival’15 відбувся в Києві в MediaHub минулими вихідними. Цього року навчальна лабораторія телевізійної журналістики факультету журналістики Запорізького національного університету запропонувала до розгляду суддів два матеріали: «Закон не для всіх» та «Разница в букве», режисером яких стала співробітниця лабораторії Катерина Вавілова, а оператором – студентка Марина Дем’яненко. Відеороботи розкривають тему ґендерної нерівності в сучасному світі. Читайте також: УДПУ імені Павла Тичини відкрив урочисту ходу ВНЗ міста Цікаво, що організатори та судді залишили і цього року головну умову – хронометраж відео має не перевищувати 1 хвилини. Загальний призовий фонд відеотурніру сягав 65 тисяч гривень, а до фіналу потрапили 40 робіт. Під час фестивалю його організатори провели низку конференцій, присвячених енергозбереженню, сортуванню сміття за європейськими канонами, порятунку тварин, веганству. Читайте також: Музей науки третього покоління відкриють у Литві Робота працівників навчальної лабораторії телевізійної журналістики Запорізького національного університету «Разница в букве» посіла перше місце в номінації «Ґендерна рівність» від Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні та отримала заохочуваний приз. Судді високо оцінили рівень конкурсної соціальної реклами, зазначивши, що подібні теми, на жаль, рідко розкриваються в рекламних кампаніях. Так, усього 7 робіт були представлені у цій номінації. Прес-центр ЗНУ Читайте також: ЖДУ ім. Івана Франка розширює міжнародну співпрацю

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу