У рамках міжнародного проекту Тempus № 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR «Development of Embedded System Courses with implementation of Innovative Virtual approaches for integration of Research, Education and Production in UA, GE, AM» [DesIRE] Київський університет імені Бориса Грінченка отримав навчальну віддалену лабораторію GOLDi, призначену для вивчення основ електроніки, електротехніки та проектування систем управління, для лабораторії з вбудованих систем, вартістю 279 052 грн. Читайте також: Найбільший у світі глобус, що обертається, встановлено у США До складу навчальної лабораторії входять: ·     модель 3-поверхового ліфта (GOLDi remote lab: Elevator), що складається з інтерфейсів GOLDi, а саме пристрою захисту шини, пристрою захисту фізичної моделі, мікроконтролера, fpga (плісе), веб-камери, фізичної моделі ліфта; Читайте також: Представники ЗНУ – серед переможців фестивалю соціальної реклами ·     плата для швидкого прототипування (GOLDi remote lab: Digital Demo Board), призначена для навчання програмуванню, що складається з інтерфейсів GOLDi, fpga (плісе), веб-камери; ·     інфраструктура лабораторії Голді (GOLDi lab infrastructure). Читайте також: Музей науки третього покоління відкриють у Литві Отримане обладнання розміщено в університетській лабораторії віддалених систем, що в навчальному корпусі № 1. GOLDi-системи призначені для демонстрації нових шляхів і можливостей дистанційного управління та віддаленого спостереження реальних процесів (наприклад, у галузі управління техніки, робототехніки) з інтегрованим у них інтерактивним використанням сучасних інтернет- і інтранет-технологій (HTML5, JQuery, JavaScript і т.д.). Система дає змогу з’єднувати онлайн-лабораторії й обмінюватися віддаленими експериментами лабораторії з різними університетами світу. Детальніше ознайомитись із призначенням та використанням отриманого обладнання можна на сайті GOLDi-лабораторій. Обладнання використовуватиметься в межах вивчення дисциплін «Програмування», «Фізичні процеси в обчислювальних системах», «Технології проектування вбудованих комп’ютерних систем» тощо на деяких етапах процесу проектування вбудованих систем. А також для проектної діяльності студентів, завданням якої може бути, наприклад, розробка алгоритму для системи управління однією із різних фізичних систем (електромеханічною моделлю ліфта, виробничою секцією). Раніше Київський університет імені Бориса Грінченка в рамках цього ж проекту вже отримав 3D-принтер та 3D-сканер, які активно використовуються у навчальному процесі. Прес-центр КУ імені Бориса Грінченка

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу