0 2627
Учителі опанували теорію конфліктів і навчились медіації 16 Жовтня, 2015 Педагогічна Преса

У вересні – жовтні 2015 року Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда – Україна» за підтримки Міністерства освіти і науки України провів навчання для 77 педагогічних працівників Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Одеської, Полтавської, Харківської, Херсонської, Черкаської областей.

16 жовтня закінчився курс навчання третьої групи педагогічних працівників – майбутніх медіаторів навчальних закладів.

Педагоги-учасники тренінгів опанували програму «Базові навички медіатора в навчальних закладах і громаді». Під час навчання вчителі опанували теорію конфліктів, ознайомились з методикою попередження гендерно обумовленого насильства та жорстокого поводження з дітьми, миробудуванням і медіацією. Отримані знання закріпляли на практиці: відпрацьовували вміння та навички медіатора в ситуативних рольових іграх, базованих на життєвих історіях, із якими медіатори зустрічаються в професійній діяльності, а також розробляли заняття для учасників навчально-виховного процесу, спрямовані на популяризацію медіації як моделі вирішення конфліктів в освітньому середовищі та громаді.

Навчання проводилось у рамках проекту “Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах і громадах, які зазнали наслідків конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО” за підтримки Посольства Великої Британії в Україні. Всі учасники навчання отримали сертифікати медіатора в навчальних закладах і громаді.

Довідково

Медіація — вид альтернативного врегулювання спорів, метод вирішення спорів із залученням посередника (медіатора), що допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати конфліктну ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який задовольняв би інтереси і потреби всіх учасників конфлікту.

Інформація МОНУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *