20 – 21 жовтня в Бішкеку на семінарі-тренінгу разом працюватимуть  керівники та співробітники Міністерства освіти і науки Киргизстану, Національного центру тестування, представники проекту Світового банку, керівники обласних інститутів освіти і методичних центрів Бішкека, Таласської, Чуйської, Іссик-Кульської і Наринської областей, а також тренери за програмою дошкільної підготовки «Наристе».  Читайте також: МОН пропонує посібник на допомогу практичним психологам і соціальним педагогам Основна мета семінару – це підготовка до пілотування нових інструментів вимірювання раннього розвитку дітей і поліпшення педагогічних практик через взаємодію між учителем і учнем у загальноосвітніх школах країни (CLASS). У ході роботи учасники семінару отримають детальну інформацію про інструмент для оцінювання взаємин учителя і учня в класі та інструменти вимірювання раннього розвитку. Крім того, планується обговорення плану пілотування, проведення першого раунду дослідження тощо. Читайте також: Вступ-2016. Затверджено Умови прийому на навчання до ВНЗ «Діти молодшого віку сприймають світ у контексті стосунків, – вважає  заступник міністра освіти і науки Киргизстану пані Ашимбаєва. – І саме ці стосунки впливають на розвиток і закладають основу для подальших результатів розвитку дитини, таких як упевненість у собі, психічне здоров’я, мотивація до навчання і успішність у школі. Ефективна взаємодія між учителями і учнями сприятиме більш ефективним когнітивним, поведінковим і соціальним результатам». За матеріалами Міністерства освіти і науки Киргизстану Читайте також: Учителі опанували теорію конфліктів і навчились медіації

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу