Шановні колеги!
Запрошуємо долучитися до роботи групи над доопрацюванням законопроекту про наукову та науково-технічну діяльність через онлайн-трансляцію.
Засідання робочої групи розпочнеться у п’ятницю,
23 жовтня, о 10:00.

Частина 2

Переглянути відео можна буде в день трансляції та пізніше на цій сторінці.

Перше засідання групи з доопрацювання законопроекту про наукову та науково-технічну діяльність, що відбулось 13 жовтня, можна подивитись у записі.

Нагадаємо, що під час комітетських слухань розглянули чотири законопроекти про науку та науково-технічну діяльність (№№ 2244а, 2244 а-1, 2244 а-2, 2244 а-3). Законопроект 2244а представив М.В. Стріха, заступник міністра освіти і науки. Присутні також заслухали доповіді: І.Г. Кириленка щодо законопроекту 2244а-1, І.М. Мриглода щодо законопроекту 2244а-2 та В.А. Чебанова щодо законопроекту 2244а-3.

Рішення про те, що урядовий законопроект про науку та науково-технічну діяльність (№ 2244а) буде доопрацьовано робочою групою з урахуванням всього переліку поправок, було прийнято одноголосно. До складу групи увійде по одному представникові від кожного законопроекту, Реанімаційного Пакета Реформ, Національної Академії наук, галузевих академій наук та Міністерства освіти і науки.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Один коментар до “Онлайн! Доопрацювання законопроекту про наукову та науково-технічну діяльність. Засідання друге”
  1. Головне при розгляді законопроекту про науку і н/т діяльністьі:
    – створити умови для відродження української економіки на основі новітніх технологій;
    – створити умови для української науки, щоб її прикладні розробки якнайшвидше реалізовувались в українській промисловості і бізнесі;
    – сконцентрувати на цьому всі координаційні і фінансові можливості у єдиному центрі, в якому беруть участь представники науки, промисловості, бізнесу і державного управління (як Національна рада з науки і технологій при КМУ), одночасно викреслити всі посередницькі та регуляторні управлінські функції державних органів (як МОН).

    Треба зрозуміти, що не науку необхідно реформувати а її забезпечення фінансуванням та державними замовленнями. І у цьому головна роль повинна бути Міністерства економіки, а не МОН. МОНу треба підняти нашу освіту з середини 20 сторіччя до 21 сторіччя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *