11 листопада 2015 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулась презентація проекту «Дистанційний екстернат для учнів, що проживають в зоні АТО та тимчасово окупованих територіях. Досвід і перспективи». Читайте також: МОН щодо рівнів повної загальної середньої освіти, що передбачається проектом закону «Про освіту» У презентації взяли участь Олена Фіданян, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка; випускники дистанційного екстернату СЗШ № 81, адміністрація, викладачі і методисти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, вчителі СЗШ № 81 м. Києва, представники громадської організації «Центр громадської просвіти «Альменда». Олена Фіданян, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації та Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, наголосили на важливості проекту для освіти м. Києва та всієї України щодо надання можливостей отримання освіти учням із зони АТО та тимчасово окупованих територій. Читайте також: У МОН відбулась нарада з представниками переміщених ВНЗ Донбасу Під час презентації представлено досвід щодо організації дистанційного екстернату для учнів, які проживають в зоні АТО та на тимчасово окупованих територіях в умовах регіонального експерименту «Модель центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства», що його впроваджують СЗШ № 81 м. Києва та Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Представники Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка і вчителі СЗШ № 81 розповіли про організацію навчання учнів з тимчасово окупованих територій та яким чином відбувається педагогічний супровід учнів, які навчаються за дистанційним екстернатом. Під час експерименту створено інтернет-платформу для навчання – сайт Столичного Центру відкритої освіти. Читайте також: Міжнародний день енергозбереження, або Як школярі з усієї України «пироги пекли»  У 2014/2015 навчального року було проведено навчання 19 випускників із зони АТО та тимчасово окупованих територій: 14 учнів із Луганської області, 3 – із Донецької області та 2 учнів із Криму. Всі учні, які приїхали і склали ДПА з української мови у формі ЗНО та з інших предметів, уже отримали атестати та вступили до українських вищих навчальних закладів. «Діти, які з різних причин не змогли приїхати і скласти іспити, можуть зробити це наступного разу, адже всі результати їхнього дистанційного навчання збережені», – зауважила директор департаменту Олена Фіданян. Директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Михайло Войцехівський розповів, що  у зв’язку з чисельними зверненнями батьків учнів, які звернулись до керівництва проекту в 2015 році, планується організувати навчання не тільки для випускників шкіл, а й для учнів інших класів, які проживають в зоні АТО та на тимчасово окупованих територіях. Читайте також: Якість освіти у школі залежить від учителя, змісту та навчального середовища, – Павло Хобзей Учасники заходу визначили перспективні напрями розвитку проекту, серед яких –  співпраця з громадськими організаціями, благодійними фондами, що можуть сприяти забезпеченню дистанційного навчання учнів, які проживають у зоні АТО та на тимчасово окупованих територіях; поширенню інформації щодо роботи проекту, створенню відкритих ресурсів для забезпечення якісного дистанційного навчання. Учасники проекту також надали відповіді на запитання щодо організації дистанційного екстернату для учнів, які проживають у зоні АТО та на тимчасово окупованих територіях. Читайте також: Розвиток писемності в Україні: історія і сучасність. У конференції взяли участь науковці й учителі  За інформацією департаменту освіти і науки, молоді та спорту КМДА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу