Нещодавно в Іллічівську Одеської області відбувся фінальний етап ХІІІ Всеукраїнського турніру юних правознавців. Читайте також: До Міжнародного дня студента у столиці відкрилась спеціалізована виставка У турнірі взяли участь 19 команд із Волинської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Львівської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Тернопільської та Харківської областей (всього 92 учні 9 – 11 класів). Співорганізаторами турніру виступили департамент загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки  України, департамент освіти і науки Одеської облдержадміністрації та Координатор проектів ОБСЄ в Україні. Цьогорічні завдання, запропоновані на турнір, мали конкретне тематичне спрямування: висвітлювали проблематику прав людини і дитини в контексті міжнародно-правових стандартів. Зокрема, учасникам були запропоновані на обговорення теми, пов’язані із реалізацією права на освіту, на доступне і якісне лікування, на безпеку в інформаційному просторі тощо. Читайте також: Лілія Гриневич: «Важливо, щоб новий Закон «Про освіту» гарантував доступність освіти для людей з особливими потребами» Обговорення цих тем має широке практичне значення, адже всі вони виходять у площину визнання людини як найвищої цінності в суспільних процесах, її життя і здоров’я, захист честі та гідності тощо. Більше того, поставлений акцент на європейські стандарти прав людини, їх обговорення та застосування у вітчизняному законодавстві є особливо доцільним у сучасних умовах. Події турніру активно висвітлювалися на обласному телебаченні та в ефірі Іллічівського радіомовлення, а також інших засобах масової інформації, розміщувались на сайтах обласної державної адміністрації та департаменту освіти і науки облдержадміністрації. Для учасників турніру та всіх охочих, хто цікавиться правознавчим турнірним рухом, створений блог, де у щоденному графіку розміщувалися всі актуальні новини, фотографії з проведеного турніру. Читайте також: В Україні стартував проект «Ідеї, що змінюють світ» Учасники турніру продемонстрували вміння використовувати у виступі нормативно-правову базу, працювати в команді, пояснювати, аргументувати і відстоювати власну позицію, аналізувати галузі права, визначати державно-правові реалії в Україні та порівнювати їх із зарубіжним досвідом. Вітаємо переможців та їхніх вчителів! Читайте також: У МОН визначали шляхи підвищення якості психолого-педагогічного супроводу дітей з аутичними розладами

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу