Днями в Тернопільському обласному навчально-реабілітаційному центрі директори освітніх інтернатних установ і представники міжнародних організацій у рамках щорічної акції «16 днів без насильства» та відзначення  Міжнародного дня інваліда обговорювали проблеми «Створення освітнього корекційно-реабілітаційного простору для відновлення фізичного та психічного здоров’я  дітей». Читайте також: Як допомогти дітям у кризових ситуаціях, радились фахівці Львівщини Учасники круглого столу – директор департаменту освіти і науки облдержадміністрації Любомир Крупа, заступник начальника управління – начальник відділу спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи Наталія Моравська, директори інтернатних закладів, спеціалісти обласних психолого-медико-педагогічних консультацій та інституту післядипломної педагогічної освіти, представники громадських організацій Благодійного фонду «Майбутнє сиріт», Молодіжного центру розвитку «Міст», спілки батьків-опікунів дітей, які хворіють на дитячий церебральний параліч, «Крила Ангела», обговорили важливі питання стосовно регіонального освітнього реабілітаційного простору для дітей з обмеженими можливостями здоров’я, необхідності та концептуальних засад створення освітньо-реабілітаційного середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Читайте також: У Дніпропетровську відкрився соціальний центр матері та дитини Також,  експерт міжнародної технічної допомоги за програмою Корпусу Миру США, професор кафедри реабілітації та консультування Вісконсинського Університету – STOUT Дірі Кетлін Марі (США), психолог, волонтер університету святого Джерома у місті Ветерлоо – Кенні Хілдебранд (Канада), а також волонтер Кетрін Лі Рідінгер (США) презентували присутнім новітні методи та систему реабілітації дітей і молоді з обмеженими можливостями здоров’я у США. Наголошувалося на відмінності  систем освіти для інвалідів у США та в Україні, а також потребі впевненого й прискореного руху інтернатних закладів  Тернопільщини до інклюзії і перетворення їх на заклади  нового типу. Цікавими для присутніх були фрагменти корекційно-розвивальних занять: психологічного заняття «Сходження до Олімпу», заняття з використанням тренінгових технологій «Шлях до мрії» та індивідуальне логопедичне заняття «Формування вимови голосних у дитини з алалією». Читайте також: Психолог для вчителя. Безплатні консультації «Без подолання перепон на шляху до збереження людських прав неможливо створити умови для самореалізації особистості, дотримання принципів рівних прав, свобод і можливостей кожного громадянина. Сьогодні можна констатувати, що держава максимально намагається створити необхідні умови для дітей з особливими потребами, а спільними зусиллями ми зробимо все для того, щоб ці діти в майбутньому могли здійснити вагомий внесок у розвитку держави», – звернувся до присутніх директор департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА Любомир Крупа.  Повідомляє прес-служба департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА