У рамках святкування 12-річчя факультету обліку і фінансів Житомирського державного технологічного університету студенти 5 курсу (команда «Стиляги») та викладачі (команда «Нас не догонят») влаштували «Брейн-ринг». Читайте також: У Львові студенти навчатимуть усіх охочих фінансової грамоти, роботи за комп’ютером та англійської безкоштовно Цікаві запитання та конкурси для учасників інтелектуальної гри  підготували студентки Анна Самосей та Антоніна Сірацька. Веселий настрій і дружню атмосферу створювали талановиті ведучі Юлія Білошицька й Анна Василюк. Студентську команду «Стиляги» представляли позитивні та креативні Можарівський Сергій, Ревенко Андрій, Шайдецька Інна, Коберник Інна, Грибинюк Наталія, Поліщук Вікторія та Шимчук Юлія. Читайте також: У ВНТУ відкрито центр компанії Autodesk Їхній девіз – «Мы стильную жизнь с детства ведем, мы классно одеты и круто поем, полны мы задора, веселья, отваги, ОАМ-25, мы Крутые стиляги!». Їхніми суперниками в команді   викладачів «Нас не догонят» стали Полчанов Андрій Юрійович,  Лаговська Олена Адамівна, Бутинець Тетяна Анатолівна, Шиманська Катерина Володимирівна, Барановська Тетяна Василівна, Грабчук Ірина Леонідівна, Іваненко Валентина Олександрівна. Оцінювало знання та креативність команд незалежне журі у складі викладачів факультету: д.е.н., проф. Замула І.В., д.е.н., доц. Романчук К.В., к.е.н., доц. Кучер С.В., к.е.н., доц. Назаренко Т.П., та студентів: студентський декан факультету Гаращук Олег, заступник студентського декана Деркач Надія та старости групи ФК-21 Вербовський Костянтин. Учасники «Брейн-рингу» проявляли креативність, знання та кмітливість під час різних етапів гри. Читайте також: Вікторини «Школа юного хіміка» та «Школа юного біолога» зібрали в ЗНУ зацікавлених школярів Особливо цікавим і веселим як для учасників команд, так і для глядачів, був конкурс «Музичний крокодил», під час якого  студенти та викладачі  демонстрували  свої театральні вміння. У конкурсі «Каляки-маляки» гравці повинні були  за хвилину зобразити в малюнках  своє повсякдення. А ось за підсумками конкурсу «Меломан» глядачі дізналися, які реклами, телепередачі та фільми полюбляють дивитися студенти та викладачі у вільний час. За результатами гри перемогу здобула команда студентів  «Стиляги». Читайте також: У МОН підбили підсумки вступної кампанії-2015 Прес-служба Житомирського державного технологічного університету

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу