Щоб викликати інтерес у школярів до вивчення історії, щоб розвинути логічне та аналітичне мислення й підготувати учнів до вибору майбутньої професії днями  в столичній СЗШ № 9 Оболонського району завершився тиждень історії «Сьогодні знавці історії, а завтра її творці». Читайте також: Intel представляє Intel Learning Studio – безкоштовну платформу для навчання на базі ігор Проведення Тижня історії  – це не лише розваги для учнів, а й одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дає їм змогу краще пізнати одне одного. Вчителі історії Тетяна Євдокимова та Ірина Кліменко  під час тематичних майстер-класів і відкритих уроків вражали аудиторію своєю майстерністю та професіоналізмом. Учні брали участь в історичних вікторинах, конкурсах, відкритих уроках, виховних заходах та пізнавальних іграх, отримували нову інформацію та цікаві знання. Читайте також: Улюблена музика допомагає навчатися Профільна група «істориків» 11-х класів на чолі з Тетяною Ананіївною перенесла всіх присутніх у часи Київської Русі, демонструючи фахову підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання з історії. На відкритому уроці з предмета «Людина і світ»  11-А та 11-Б класи говорили та ділилися власними думками на тему «Молодіжна субкультура». Читайте також: Вітаміни для школярів: які обрати? Логічним завершенням тижня історії став театралізований навчально-виховний захід, проведений для учнів 6-Б класу. Незабутні враження та емоції охопили вчителів і батьків, які ніби побували в Стародавній Греції. “Ідея про постановку грецьких міфів виникла у мене ще навесні. Греція – колиска європейської цивілізації! Грецькі міфи вплинули на формування української міфології. Міф завжди містить у собі або героїчний вчинок, або мораль; і таким чином зцілює душу людини. Найкращий спосіб навчання – це інтерактивна дія. Результат перевершив усі очікування!!! – розповідає вчитель історії Ірина Геннадіївна. Тиждень історії став яскравим підтвердженням слів відомого письменника Л. Толстого: якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий учитель. Юлія Осіння, освітній портал “Педагогічна преса”