Сьогодні технології надають людям більші можливості для навчання. Якщо хтось хоче удосконалити навички програмування, для цього існують відриті онлайн-курси. Для тих, хто навчається далеко від домівки і хоче більше та частіше контактувати з рідними, існує багато месенджерів. Організувати невелику соціальну мережу для учнів одного класу допомагають спеціальні програми.

Загалом технології дуже змінили освітній процес для учнів різного віку. Але як щодо вчителів? Технологічні інновації повинні підвищувати продуктивність роботи вчителя  так само, як вони допомагають учневі, пише TechCrunch.

Останнім часом освітня політика сфокусувалася на оцінюванні діяльності вчителів. У зв’язку з цим на ринку технологій утворилася  перспективна ніша.  Технологічні компанії, які створять продукт для сфери освіти, спрямований на оцінювання та підвищення навичок педагогів, можуть отримати високий прибуток.

Щоб по-справжньому змінити освіту і поліпшити продуктивність учнів, технології у сфері освіти повинні допомогти зробити роботу вчителів прозорішою і надати можливість оцінювання педагогів. Запит на це формують сьогодні самі вчителі, школи, дослідники та адміністрації. Варто пам’ятати, що хоча педагогічні технології навчання й вимагають високої активності вчителя й учня, враховують психологічні й особисті риси всіх учнів, вносять індивідуальні корективи в навчальний процес, сприяють прояву та зростанню самостійності учнів, все ж таки вони не забезпечують усім учням однаково високого результату розвитку й навченості.

Про необхідність оцінювати педагогів і спостерігати за їхньою роботою говорили ще в 2010 році. Дослідження, проведені в 2011 році, підтвердили: професіоналізм вчителя покращує здатність до навчання дітей. До того ж, щоб підвищити якість викладача, його робота повинна оцінюватися і бути публічною. Нещодавнє дослідження Стенфорда вказує, що послідовне оцінювання підвищує професійні навички педагога. Приміром, у найсерйозніших навчальних закладах контролю роботи педагогів уже зараз приділяється велика увага.

Цікаво, що найпотужніше об’єднання працівників освіти в США, National Education Association, також погоджується з тим, що оцінювання і прозорість роботи вчителів обов’язкові для поліпшення освітнього процесу.

Проте в технологіях цей напрям поки що незаслужено обділений увагою. Нещодавно кілька компаній і некомерційних організацій почали розробку відповідного програмного забезпечення, але вони становлять дуже маленьку частку від загального ринку.

З огляду на те, що загальні інвестиції в сферу освітніх технологій зростають, зараз найбільш слушний час для розробки нових продуктів. Створення сервісів та інструментів для допомоги учням може бути успішним. Але, зважаючи на соціальний запит, розробка технологій для оцінювання педагогів і контролю освітнього процесу може стати по-справжньому перспективною справою.

За матеріалами www.igate.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *