Днями відділ проектного управління Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України провів у Київському міському Будинку вчителя спільно з творчою студією «Bristar», Педагогічним музеєм НАПН України круглий стіл-презентацію інноваційного проекту «Граючись – навчаємось». Читайте також: Запобігти конфліктам, злочинності та шкідливим звичкам допоможе шкільний футбол У заході взяли участь керівники, педагогічні працівники дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, фахівці органів управління освіти та науково-методичних установ, викладачі та студенти вищих навчальних закладів міста Києва. Тамара Пушкарьова, професор, к.п.н., начальник відділу проектного управління Інституту модернізації змісту освіти МОН України зосередила увагу присутніх на можливостях ігрової діяльності для поліпшення якості навчання та розвитку особистості та закликала до тісної співпраці з питань проектної діяльності науковців, практиків і вітчизняних виробників щодо ефективного використання засобів навчання. Читайте також: З Україною в серці готують подарунки воїнам АТО в Уманському НУС Перед учасниками круглого столу виступили з доповідями: «Актуальні питання управління інноваційними освітніми проектами: досвід та перспективи», Наталія Клясен, к.п.н., старший науковий співробітник відділу проектного управління Інституту модернізації змісту освіти МОН України; «Культурно-освітня діяльність – пріоритетний напрям роботи Педагогічного музею України», Олександр Міхно, к.п.н., директор Педагогічного музею України. Короткий екскурс «Гра як засіб навчання» представили: Кіра Степанович, співробітник Педагогічного музею НАПН України, та Андрій Онищук, співробітник Державного музею іграшки МОН України. Анастасія Титаренко, гейм-дизайнер української творчої студії «Bristar», презентувала розроблені студією навчальні відеоігри: з вивчення Правил дорожнього руху «Рульні правила» для дошкільнят і молодших школярів; з математики «Герої Матемагії» та біології – «Бонсай» для учнів основної та старшої школи. «Запропонований ігровий контент спрямований на реалізацію навчальних процесів в ігровій формі, що містить різнорівневі та різновікові завдання. Такий підхід дасть змогу активізувати навчальний процес школярів, забезпечить можливість отримувати знання у легкій доступній формі, сприятиме підвищенню ефективності навчального процесу» – зазначає директор української творчої студії «Bristar» Владислав Раєвський. В’ячеслав Зражевський анонсував власний проект «Моя професія», мета якого – інформувати про складові кар’єрного успіху на прикладі різних професій і спеціалізацій. Інноваційний проект має забезпечити подолання одного з серйозних недоліків професійної орієнтації школярів та учнівської молоді в Україні, що стосується вибору майбутньої професії та успішної соціологізації особистості. Учасники круглого столу обмінялися думками, досвідом проектної діяльності щодо використання ігрового контенту в навчально-виховному процесі освітніх навчальних закладів та окреслили шляхи подальшої творчої співпраці. За інформацією ІМЗО