Днями в Інституті модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України відбулося відкриття семінару «Акредитація в США в контексті ролі державних і федеральних органів влади». Читайте також: Прорив у вищій освіті можливий тільки за умови впровадження фінансової автономії ВНЗ Керол Лінн Андерсон, доктор педагогічних наук, доктор юридичних наук та політики, віце-президент Асоціації шкіл і коледжів Нової Англії, штат Массачусетс, з допомогою цікавої та інформативної презентації розповіла про акредитацію в Сполучених Штатах. Під час презентації було розкрито три основні питання: як нормативно-правові акти впливають на процес акредитації, «Тріада» (федеральний уряд, державні органи, акредитаційні організації) та стандарти акредитації – переглянуті в 2011 році й незабаром переглянуті знову. Читайте також: Як досягти сталого розвитку економіки на засадах ресурсоефективності, вирішували на конференції «У нас існує 6 регіональних агенцій акредитації і 30 регіональних акредитаційних бюро. Кожен регіональний осередок сам розробляє свої стандарти. Встановленої кількості стандартів немає. Наприклад, регіональні бюро мають власні стандарти щодо проведення самооцінки – це реалізовується на документі в 100 сторінок, котрий потім перевіряють аудитори. У деяких регіонах така перевірка здійснюється онлайн. Усі акредитаційні установи в нас підзвітні департаментам освіти, а сама акредитація розглядається як система самооцінки інститутів», – розповіла Керол Андерсон. Активну участь у роботі семінару взяли працівники Інституту модернізації змісту освіти МОН. Вони мали можливість отримати не тільки цікаву й цінну інформацію, але й відповіді на актуальні запитання. Другий день семінару з розглядом не менш цікавих питань відбудеться 17 грудня. Читайте також: Освітяни обговорили перспективи розвитку багатомовної освіти в Україні Інформує прес-служба МОН України