Виробник жувальних цукерок Mentos запустив у Сингапурі рекламну кампанію National Night (“Ніч нації”), в рамках якої сингапурців закликають підвищити рівень народжуваності в країні. Про це повідомляє Creativity Online. Mentos розробив рекламний ролик, герої якого  — молода сингапурська пара. Чоловік пояснює своїй дружині, що 9 серпня в Сингапурі відбудеться “Ніч нації” з парадом і салютом, після чого настане час “виконати наш громадянський обов’язок”. Так Mentos сподівається переконати молодих людей народжувати дітей і поліпшити демографічну ситуацію в країні. На сторінці кампанії в Facebook уточнюється, що заклик до народження дітей стосується “фінансово-забезпечених повнолітніх людей, які перебувають у тривалих і надійних взаєминах”. У 2012 році, за даними ЦРУ, Сингапур став країною з найнижчим рівнем народжуваності — з сумарним коефіцієнтом 0,78 на одну жінку. Низьким коефіцієнтом народжуваності при цьому вважається 2,15. Як зазначає Business Insider, близько 44 відсотків чоловіків і 31 відсоток жінок  30 –34 років не мають тривалих стосунків. Влада Сингапуру всіляко сприяє підвищенню рівня народжуваності: соціальні установи допомагають одиноким людям знайти пару, а молодим батькам надають тривалу добре оплачувану відпустку по догляду за дитиною. Навіть рекламна кампанія Mentos не була заборонена зазвичай суворою щодо моралі владою Сингапуру.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу