У Сингапурі молодь закликають “виконати громадянський обов'язок” — розмножуватись! - 09.08 в Сингапуре призывает к размножениюВиробник жувальних цукерок Mentos запустив у Сингапурі рекламну кампанію National Night (“Ніч нації”), в рамках якої сингапурців закликають підвищити рівень народжуваності в країні. Про це повідомляє Creativity Online. Mentos розробив рекламний ролик, герої якого  — молода сингапурська пара. Чоловік пояснює своїй дружині, що 9 серпня в Сингапурі відбудеться “Ніч нації” з парадом і салютом, після чого настане час “виконати наш громадянський обов’язок”. Так Mentos сподівається переконати молодих людей народжувати дітей і поліпшити демографічну ситуацію в країні. На сторінці кампанії в Facebook уточнюється, що заклик до народження дітей стосується “фінансово-забезпечених повнолітніх людей, які перебувають у тривалих і надійних взаєминах”.

У 2012 році, за даними ЦРУ, Сингапур став країною з найнижчим рівнем народжуваності — з сумарним коефіцієнтом 0,78 на одну жінку. Низьким коефіцієнтом народжуваності при цьому вважається 2,15. Як зазначає Business Insider, близько 44 відсотків чоловіків і 31 відсоток жінок  30 –34 років не мають тривалих стосунків.

Влада Сингапуру всіляко сприяє підвищенню рівня народжуваності: соціальні установи допомагають одиноким людям знайти пару, а молодим батькам надають тривалу добре оплачувану відпустку по догляду за дитиною. Навіть рекламна кампанія Mentos не була заборонена зазвичай суворою щодо моралі владою Сингапуру.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *