Під егідою групи науковців Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика, спираючись на підтримку українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини», та спільно з Міністерством охорони здоров’я в Україні вперше запропоновано принципи розробки освітнього стандарту підготовки фахівців в лікарській резидентурі (на прикладі спеціальності «Неонатологія»).  Читайте також: Метод сухої краплі крові допоможе виявляти ВІЛ-інфекцію у новонароджених Як відомо, сучасна модель післядипломної підготовки лікарів в Україні передбачає обов’язкове навчання в інтернатурі за базовими спеціальностями з широким спектром знань і навичок, а більш вузька спеціалізація набувається в лікарській резидентурі, де надаються вузькоспеціалізовані знання та навички лікарям. Відповідно до п. 7 статті 47 Закону України «Про вищу освіту» нова форма післядипломної підготовки – лікарська резидентура, – проводиться в університетах, академіях, інститутах і є формою спеціалізації лікарів-спеціалістів за певними лікарськими спеціальностями виключно на відповідних клінічних кафедрах для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста згідно з переліком лікарських спеціальностей, затвердженим центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я. Однак на сьогодні відсутні підзаконні нормативно-правові акти, які розвивали б зазначений напрям підготовки. Читайте також: Питання імунології в педіатрії обговорюють українські та закордонні фахівці в Києві Суть нововведення полягає в тому, що запропоновані принципи освітнього стандарту підготовки фахівців у лікарській резидентурі можуть бути реалізовані в будь-якій спеціальності.  Повідомляє прес-служба МОЗ України