23-24 грудня 2015 року у місті Слов’янську Донецької області за підтримки Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Освітньої спільноти Google (GEG) відбувся тренінг «Google Apps for Education в організації роботи інституту післядипломної педагогічної освіти» для викладачів та методистів Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Читайте також: Позашкільна освіта – невід’ємна й унікальна ланка в системі безперервної освіти Тренінг проводив завідувач сектору розвитку мислення, спілкування та співробітництва відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих Герман Артем. Тренінг розпочався з розміщення на on-line дошці Padlet власних очікувань учасників. Для знайомства, інтеграції та співробітництва були задіяні інтерактивні вправи, групові форми роботи. Протягом двох днів працівники інституту працювали з сервісами Google Apps For Education (GAFE). Читайте також: Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» Педагоги розробляли плани впровадження сервісів GAFE у практичній діяльності працівників інституту. Опановування Google документів, презентацій, таблиць, форм та календаря дало змогу ефективно спланувати як курси підвищення кваліфікації, так і міжатестаційні заходи (семінари, вебінари, тренінги) для педагогів. За допомогою сервісу Google-карти розпочато створення мапи базових та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області. Було сплановано організацію взаємодії учасників творчих груп засобами сервісу Classroom (завдання, опитувальники, робота із зовнішніми джерелами). Читайте також: На шляху розвитку креативних здібностей педагогів У соціальній мережі Google + педагоги долучилися до GEG-спільноти «Навчаємося з Google». Крім цього, було заплановано створення спільнот за освітніми галузями для вчителів області. Такі об’єднання освітян сприятимуть колективному вирішенню спільних проблем та ефективному спілкуванню. Учасники тренінгу не тільки були модераторами та взяли участь у відеозв’язку (сервіс Hangouts), але й стали авторами перших власних медійних контентів (сервіс YouTube). Викладачі та методисти зазначили корисність, ефективність та легкість використання сервісів GAFE для себе як освітніх менеджерів. За інформацією Інституту модернізації змісту освіти