Психологи з Бінгемтонського університету в Нью-Йорку довели, що підозру й недовіру до людини може викликати крапка, поставлена в кінці речення. Щоправда, це стосується лише спілкування в соцмережах і СМСках. Читайте також: Як Різдвяні свята об’єднали дітей України Повідомлення, які, згідно з правилами пунктуації, користувач закінчує крапкою, здаються співрозмовнику менш щирими, впевнена дослідниця Селія Клін. Вона зробила такий висновок працюючи з фокус-групою із 126 студентів. Учасникам експерименту пропонували проглянути витяги з діалогів СМС-повідомлень, електронних листів, спілкування в соцмережах і рукописні тексти. Конструкція діалогу була скрізь однаковою. Наприклад, один учасник пропонував влаштувати вечірку, а другий відповідав: «Ок», «Добре» або «Згоден». Причому до ознайомлення пропонувалась відповідь у двох варіантах: з крапкою наприкінці та без. Уявіть собі, більшість респондентів вирішила, що повідомлення з крапкою наприкінці писала фальшива і недружня особа, а без крапки –  друзяка. Читайте також: Студенти та викладачі УДПУ провели новорічні ранки для дітей – Цьому є просте пояснення, – стверджує Селія Клін. – Річ у тім, що листування в соцмережах або за допомогою СМС сприймається людьми як елемент живого спілкування. Тому відсутність правильної пунктуації, численні знаки оклику й смайлики виконують роль соціальних сигналів, додають листуванню емоційного забарвлення. Тож такі повідомлення здаються більш щирими, проте, варто наголосити, що в електронному та рукописному листуванні це правило не працює. За матеріалами ЗМІ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу