Освітяни дискутували про зовнішнє незалежне оцінювання. З 1 по 5 жовтня в Яремче, на базі Івано-Франківського регіонального Центру оцінювання якості освіти експерти від освіти, зокрема вчителі з тих предметів, які внесені до програми, обговорили незалежне тестування. У межах міжнародної науково-методичної конференції спеціалісти проаналізували ЗНО як інструмент для забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти. IV Міжнародна конференція “ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти і оцінювання якості освіти” проводилася  Міністерством освіти і науки України, Національною академією педагогічних наук України, Спілкою  ректорів вищих навчальних закладів України, Українським центром оцінювання якості освіти й Альянсом програми сприяння зовнішньому незалежному тестуванню в Україні. Учасники конференції взяли участь у пленарних і секційних засіданнях, групових обговореннях, майстер-класах, круглих столах. Ключові питання порушувались у  доповідях авторитетних вітчизняних і зарубіжних фахівців. Роботу конференції було організовано за такими напрямами: Стандарти освіти і зовнішнє незалежне оцінювання. Зовнішнє незалежне оцінювання випускників як інструмент відбору до вищих навчальних закладів. Тести зовнішнього незалежного оцінювання та питання їх удосконалення. Використання завдань із розгорнутою відповіддю. Проблеми різнорівневих тестів. Інноваційні технології в освітніх вимірюваннях. Єдиний моніторинговий простір освіти: моніторинг навчальних досягнень в освітніх закладах різного рівня; використання зовнішніх незалежних оцінювань для державної підсумкової атестації та моніторингу якості загальної освіти. Вимірювання когнітивних характеристик інтелекту та здатності до навчання.    

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу